Miten hillitä itsensä, ettei lähettele ihastuksen kohteelle liikaa viestejä?
Olen ihastunut mieheen, johon tutustuin jokin aika sitten yhteisten tuttujen kautta. Ollaan porukalla oltu usein liikenteessä, ja välillämme juttu luistaa mainiosti. Toistemme heitot naurattavat puolin ja toisin. Pari kertaa ollaan tavattu ihan kahden kesken ja käyty esim kuntoilemassa. Viestitellään paljon, ihan työpäivien aikanakin tekstareita, meseviestejä. Mies saattaa kysyä tarvinko kyytiä kauppaan tj. Minä olen ihan myytyä. Mutta miten estää etten olisi jatkuvasti laittamassa viestiä. Argh. Olen aikaisemmin pilannut parit orastavat tapailusuhteet liiallisella innokkuudella, miten pidän nyt pääni kylmänä? Neuvoja, kiltit kanssaihmiset?
Kommentit (15)
Sama täälläki:( otan vinkkejä vastaan.
Onkohan tästä mitään apua: ensinnäkin suhtaudut itseesi myötätunnolla. Olet ihastunut ja mies pyörii ylen aikaa mielessäsi ja siihen ihastukseen kuuluu tuo tarve pitää tiiviisti yhteyttä. Sitten voit ihan reilusti kysyä siltä mieheltä, että viesteiletkö liikaa ja mikä olisi kohtuullinen määrä viestittelyä. Voihan olla niin, että mies pohtii ihan samaa.
Onnea orastavaan suhteeseen!
Tarkkailen sitä, että saan toiselta itsekin ennen kuin se olen TAAS minä, joka viestittelee. Uskottelen itselleni, ettei mies ole kiinnostunut minusta. Kannattaa siis leikkiä huonoitsetuntoista tilanteessa.
teds kirjoitti:
Onkohan tästä mitään apua: ensinnäkin suhtaudut itseesi myötätunnolla. Olet ihastunut ja mies pyörii ylen aikaa mielessäsi ja siihen ihastukseen kuuluu tuo tarve pitää tiiviisti yhteyttä. Sitten voit ihan reilusti kysyä siltä mieheltä, että viesteiletkö liikaa ja mikä olisi kohtuullinen määrä viestittelyä. Voihan olla niin, että mies pohtii ihan samaa.
Onnea orastavaan suhteeseen!
Kiitos vastauksesta. Voimme tosiaan puhua kaikesta, joten voisin hyvin sanoa että "sano sitten, jos laitan liikaa viestejä. Sun kanssa on vaan niin hauska viestitellä" taidanpa heti huomenna ottaa puheeksi. Kiitos.
Kyllä se niin menee, että kannattaa antaa miehen laittaa niitä viestejä enemmän. Saalistusvietti.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkailen sitä, että saan toiselta itsekin ennen kuin se olen TAAS minä, joka viestittelee. Uskottelen itselleni, ettei mies ole kiinnostunut minusta. Kannattaa siis leikkiä huonoitsetuntoista tilanteessa.
Kiitos sinullekin vastauksesta. Todellakin uskottelen itselleni ettei hän voi olla kiinnostunut minusta, av-termein ollaan eritasoisia, hän 9 minä 6, noin niinkuin ulkonäöllisesti..
Ja kyllä pyrin tuohon nimenomaan etten ikinä laita kahta viestiä itse ensin, mutta siinäpä se ongelma kun aina joskus lipsahtaa.....
Minua kyllä ärsyttää tosi paljon just tämä, että niitä viestejä on pakko pihdata ja miehiä pitää kohdella kuin mimosankukkaa, ettei se säiky.
Mikset olisi vaan oma itsesi ja viestittele juuri niin paljon kuin haluat. Et voi pitkään feikata jotain mitä et ole. Jossain vaiheessa kumminkin kosahtaa.
No minä viestittelen milloin haluan. Jos ei vastaa pariin tuntiin niin laitan uuden 😂 Äskenki kysyin että joko unohdit mut?! Kun ei vastannut neljään tuntiin! Sit se vastas että en tietenkään <3 oon tallissa. Eikä se mies oo edes ehdi laittaa ensin viestiä kun ite aina laitan. Silti se aina vastaa ennemmin tai myöhemmin. Kerran se kysyi olenko kuollut kun jäi puhelin kotiin!
Vierailija kirjoitti:
No minä viestittelen milloin haluan. Jos ei vastaa pariin tuntiin niin laitan uuden 😂 Äskenki kysyin että joko unohdit mut?! Kun ei vastannut neljään tuntiin! Sit se vastas että en tietenkään <3 oon tallissa. Eikä se mies oo edes ehdi laittaa ensin viestiä kun ite aina laitan. Silti se aina vastaa ennemmin tai myöhemmin. Kerran se kysyi olenko kuollut kun jäi puhelin kotiin!
Kuulostat melko ahdistavalta ihmiseltä. Olen joutunut katkaisemaan välit muutamaan kaltaiseesi oman mielenterveyteni takia.
No, mulla tilanne että mies ilmoitti heti että lukee mielellään mun viestejä, odottaa niitä ja kirjoittaa itsekin paljon. Miksi tuhlata aikaa ihmeellisiin "peleihin". Sano suoraan jos mies kiinnostaa. Jos leikkii jotain vaikeasti tavoiteltavaa niin mies voi tulkita sen niin ettet ole kiinnostunut ja lähtee semmoisen matkaan joka on tosissaan ja selkeästi hänestä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
No, mulla tilanne että mies ilmoitti heti että lukee mielellään mun viestejä, odottaa niitä ja kirjoittaa itsekin paljon. Miksi tuhlata aikaa ihmeellisiin "peleihin". Sano suoraan jos mies kiinnostaa. Jos leikkii jotain vaikeasti tavoiteltavaa niin mies voi tulkita sen niin ettet ole kiinnostunut ja lähtee semmoisen matkaan joka on tosissaan ja selkeästi hänestä kiinnostunut.
Entä jos se onkin mies joka pelaa tai ei saa sanottua mikä tilanne oikeasti on? Itse viestittelin miehen kanssa, joka oli aluksi tosi innokas ja minä viestittelin harvemmin. Sitten kun ehdin innostua, ja lähdin hommaan mukaan, juttu kääntyikin päälaelleen, että minä laitoin innokkaasti viestejä ja mies vastaili harvakseltaan. Ei ole pitkään aikaan itse aloittanut keskustelua ja joskus kestää tooosi pitkään ennen kuin vastaa. Kuitenkin kun kysyin suoraan mikä on homman nimi, sanoi, että haluaa vielä tavata jne. En kuitenkaan haluaisi ahdistaa toista. Pitäisi kuitenkin olla miehelle selvää, että minua kiinnostaa, joten ei ole siitäkään kysymys.
Ei sillä ole väliä kumpi lähettää viestejä enemmän tai vähemmän, loppupeleissä jokin menee aina pieleen, koska naisten kanssa kaikki on aina yhtä peliä ns mindgamea.
Kuulostaa, että ootte ihan yhtä innoissanne. Joten älä himmaa, koska pitäs olla joku tietty viestityskoodi. Jos se ei ois susta kiinnostunut niin ei se mitään kauppakyytejä tarjoilis, koska on vaan niin mukava mies. Tuskin sä mitään kihlajaisia oot niillä viesteillä järkkäämässä.
En tiedä. Itse en pysty hillitsemään itseäni, joten päädyin lopulta yhteen miehen kanssa, josta en oikeasti ollut kauhean innostunut. Oli helppo pihdata viestejä ja muutenkin esittää varautunutta naista. Vituttaa että meni yksi aivan ihana mies ohi, koska en pystynyt hillitsemään itseäni. :-(