Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pettämistäkö?

minä
10.02.2016 |

Olen tällä hetkellä vaikeassa tilanteessa. Olen seurustellut mieheni kanssa kolmisen vuotta ja en tiedä olenko pettänyt häntä. Suhteemme alkuvaiheessa juttelin toisen miehen kanssa monen kuukauden ajan ja tavattiin pari kertaa, kerran suudeltiin. Tämä mies jonka kanssa juttelin sanoi olleensa rakastunut minuun, ja myönnän että oli minullakin tunteita häntä kohtaan. Halusin tehdä juttelusta lopun parin kuukauden jälkeen sillä rakastan miestäni enkä halunnut satuttaa häntä. Miehelleni kerroin tästä toisesta miehestä vuoden jälkeen ja hän suuttui, ymmärrettäväähän se on. Oliko tämä mielestänne pettämistä? Pystyisittekö itse jatkaa suhdetta jos olisitte mieheni tilanteessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo musta pettämiseltä kuulostaa. En pystys ite jatkaa suhdetta jos kumppanilla on tunteita toista ihmistä kohtaan

Vierailija
2/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suutelu pettämistä ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mietit tätä asiaa nyt, kolme vuotta myöhemmin?

Vierailija
4/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli puhetta mieheni kanssa eilen asiasta ja huomasin että asia vaivaa vieläkin miestäni.

Ap

Vierailija
5/5 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suutelu pettämistä ole

Riippuu kyllä ihan suhteen pelisäännöistä. Esimerkiksi me ollaan sovittu, että suutelu lasketaan pettämiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä