Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin hillopullan, olikin mantelimassaa.

Vierailija
10.02.2016 |

Elikkä mitähän v*ttua.
Ostin tarjouksesta laskiaispullia, paketissa lukee selvällä suomen kieleellä "MANSIKKAHILLO-kermatäytteinen pulla". Pullissa on mantelimassaa.

Voinko tehdä reklamaation jonnekin? Otanko kuvan todisteeksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle. Mutta varmaan voi tehdä reklamaation. Ota!

Vierailija
2/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantelimassaa, mmmmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syödä anta minulle :p

Vierailija
4/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perrrrrkele!

Vierailija
5/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ja kannattaa. Sinulle pelkkä harmitus, mutta allergiselle haukku tuosta pullasta ja voi olla ambulanssikeikka

Vierailija
6/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paketissa on valmistajan nimi, niin ota yhteyttä. Saat todennäköisesti hyvityksenä viisi euroa postitse.

Jos ei, niin ota yhteyttä liikkeeseen, josta ostit pullan. He korvaavat virheellisen tuotteen.

Säästä pakkaus ja pakasta pulla todisteeksi. Kuitti on hyvä säilyttää.

Vierailija
7/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä pakastettua pullaa tulee katsomaan ja miten voi todistaa, että juuri se vetinen känttyli on peräisin ko. pakkauksesta? Oikein! Eli reklamaatio kannattaa tietysti tehdä, mutta ei siihen kummempia todisteita tarvita. Firmat tykkäävät tyytyväisistä asiakkaista ja kammoavat sitä, että laitat pullasi Facebookiin, joten korvaavat ilolla.

Vierailija
8/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita! Ei leikin paikka jos allergiaa

Vierailija
9/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantelimassa on kuvottavaa. En ymmärrä miten sitä joku vapaaehtoisesti syö? Laskiaispullat missä on mantelimassaa voi paiskoa niin kauas kuin voimat riittää.

Vierailija
10/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulleki kävi noin vasta!

Vierailija
11/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mantelimassa on kuvottavaa. En ymmärrä miten sitä joku vapaaehtoisesti syö? Laskiaispullat missä on mantelimassaa voi paiskoa niin kauas kuin voimat riittää.

Eiku hillo on kuvottavaa =D

Vierailija
12/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fight?😎

Olen valmis :DD

Parasta on.... tadaa....

MANTELI !!!!!

Vierailija
13/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on superhyvää, enkä osaa valita. Viime vuonna oli paketteja, joissa oli yks kumpaakin. Tänä vuonna oli pakko turvautua entten-tentten-systeemiin. Miksiköhän tää on joka vuosi karvoja nostattava puheenaihe. Siis kyse on pullista ja makueroista :'D

Mutta tee ihmeessä reklamaatio. Noi pullat pitää vetää pois myynnistä. Ne on allergikoille terveydelle vaarallisia.

Vierailija
14/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tuntemus hillopullasta, en tykkää yhtään.

Virheenä tuo on allergisten kannalta tosi paha. Tosin aina kannattaa tarkistaa mitä suuhunsa laittaa.

Vierailija
15/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kaduttaa. Olisi pitänyt ostaa se hillopullapakettikin. Mut enhän mä neljää kermapullaa voi yksikseni vetää, vai voinko?

Vierailija
16/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M vs H kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fight?😎

Parasta on.... tadaa....

MANTELI !!!!!

Tappele ihan itseksesi. Parasta on seksi. Mantelimassat voi syöttää haille, niillä ei ole makuaistia. Enkä ole ainoa joka inhoaa mantelimössö massaa. Sukulaisen lapsi haukkasi laskiaispullaa ja pulautti suusta ulos. Hyi yäk tuo on pahaa. Niin, mantelimassa on pahanmakuista.

Vierailija
17/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan hyvin vetää 4.

Vierailija
18/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti21 kirjoitti:

Nyt kyllä kaduttaa. Olisi pitänyt ostaa se hillopullapakettikin. Mut enhän mä neljää kermapullaa voi yksikseni vetää, vai voinko?

ehdottomasti voit :D

Vierailija
19/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M vs H kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fight?😎

Parasta on.... tadaa....

MANTELI !!!!!

Tappele ihan itseksesi. Parasta on seksi. Mantelimassat voi syöttää haille, niillä ei ole makuaistia. Enkä ole ainoa joka inhoaa mantelimössö massaa. Sukulaisen lapsi haukkasi laskiaispullaa ja pulautti suusta ulos. Hyi yäk tuo on pahaa. Niin, mantelimassa on pahanmakuista.

T. Aki 5v

Vierailija
20/20 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ollut todella  iloisesti yllättynyt ,jos olisin huomaamatta tullut ostaneeksi vaatimattoman hillopullan ,mutta joka osoittautuisi sittenkin ihan oikeaksi manteli-laskiaispullaksi. Vain se on SE OIKEA. Mantelitäyte on niiiiiin hyvää! mmmm...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi