Mikä tää uus muoti että nenään piirretään ruskeat rannut? Ruman näköstä.
Näen tätä nykyään päivittäin, (olen töissä vaatekaupassa) nuorilla ja vanhemmillakin naisilla. Nenään "reunoille" tehään ruskeet raidat, varmaa tarkotus kaventaa nenää, mutta minkä takia ruskealla?!? Ihan ku olis vaan vetäny sellasen raidan ja ei edes yritetty blendata tai häivyttää sitä. Ush.
En itsekään ole mikään meikkiguru mutta sen verran osaan, että en koskaan jättäs tollasia näkyviä raitoja. Kun ne ei edes kavenna nenää, saa näyttää vaan likaselta.
Kommentit (10)
Kuulostaa kyllä kamalalta. Ehkä ihmisillä on kylppärissä niin huono valo, etteivät tajua miltä meikki näyttää luonnonvalossa tai muuten kirkkaassa valossa. Tuskin on tarkoitus että nuo kavennusraidat erottuvat selvästi.
Mietin että katsooko ihmiset YouTubesta meikkivideoita tai lukevat meikkiblogeja jos on kyse viime aikoina yleistyneestä ilmiöstä?
Juurikin YouTuben takia tää on varmaan lähteny yleistymään.
Ite oon varjostanu nenääni about vuoden, mutta ilmeisesti aika hyvin/huomaamattomasti kun läheinen ystävä esimerkiksi tajus vasta kun näki mun meikkaavan.
En vaan enää osaa olla tekemättä varjostuksia, koko kasvot näyttää ihan kummalta kun on tottunu siihen ettei naama oo ns. lättänä.
Mikä se olikaan nimeltään, contourmeikki?
Onneks mul on poskipäät ja nätti nenä luonnostaan, niin ei tarvi läträtä
Hassua jos ne jätetään näkyviin. Teen joskus itse tosi haaleasti sellaiset viivat ja häivytän kunnolla, olen tehnyt jo vuosia.
Ylipäätään koko contour -villitys on saanut katukuvan tytöt näyttämään kuin olisi mutaisella naamalla lähdetty liikenteeseen. :D
Trendien perässä juoksevat pellet on noloja, eivät ne siitä mihinkään suuntaan edes kaunistu, nolaavat vain itsensä. Ilmeisesti se naaman oranssiksi värjääminen on kuitenkin jäänyt vähän vähemmälle ja nyt keskittyvät muihin "kaunistuskikkoihin", heheheh.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään koko contour -villitys on saanut katukuvan tytöt näyttämään kuin olisi mutaisella naamalla lähdetty liikenteeseen. :D
Jep. Parempi ilmaus olisi camouflage-meikki. Kuulostaakin vähintään yhtä hienolta :)
Apua! Mä en ole onneksi tällaiseen trendiin vielä törmännyt. Ei tulisi mieleenkään.
Totta. Netistä kun katsoo kuvia kyseisestä ilmiöstä, se voikin näyttää hyvältä ja kaventaa nenää, mutta luonnossa sen huomaa kyllä. Kokeilin kerran, mutta totesin etten pysty olemaan koskematta nenääni koko päivään. :D