Järjestetäänkö kevääksi/kesäksi AV-miitti? Olisiko halukkaita?
Onko sellaisia järjestetty ennen? Olisi hauska tutustua teihin ihaniin <3
Kommentit (37)
Voi sua positiivista ihmistä! Mulle ainakin pitäisi maksaa noin kolmestasadasta eurosta ylöspäin, että suostuisin tulemaan. Mutta ehkä joku toinen sentään innostuu?
Vierailija kirjoitti:
Voi sua positiivista ihmistä! Mulle ainakin pitäisi maksaa noin kolmestasadasta eurosta ylöspäin, että suostuisin tulemaan. Mutta ehkä joku toinen sentään innostuu?
Jospa sinne tulisi vain mukavat av-mammat, ja ne vähemmän mukavat jäisivät suosiolla pois.. Mukaan vain siis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa sinne tulisi vain mukavat av-mammat, ja ne vähemmän mukavat jäisivät suosiolla pois.. Mukaan vain siis!
Nää, oon liian vanhakin.
Tulen myymään fanipaitojani, mikäli miitti järjestetään.
Pyhä Vulva-mies
Käsikakkanauhat rintapieleen?
Kuka nyt oikeasti haluaisi tunnustautua av-mammaksi? Siinä voisi käydä niin, että miittiin tulisi muutama ihminen, ja jostain kumman syystä huomattavasti useammat olisivat ihan sattumalta asioilla siellä päin :D
Tässä maassa ei riitä poliisivoimat sellaisen miittinkin järjestyksen rauhamaiseksi.
Mielenterveyspotilaiden kevätjuhlathan ne olisi.
Kyllä niitä järjestettiin joskus vuosituhannen vaihteessa pk-seudulla. Itsekin olin mukana yhdessä. Se järjestettiin 1.7.2000 Suomenlinnassa. Sujui ihan rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Käsikakkanauhat rintapieleen?
Kuka nyt oikeasti haluaisi tunnustautua av-mammaksi? Siinä voisi käydä niin, että miittiin tulisi muutama ihminen, ja jostain kumman syystä huomattavasti useammat olisivat ihan sattumalta asioilla siellä päin :D
Käsikakkanauhaa kannetaan tietenkin ranteessa, pönttö.
Vierailija kirjoitti:
:D Juuri tällaiset kommentoijat ovat vaan hauskoja, hyvin tultaisiin toimeen livenä!
Vierailija kirjoitti:
Mt potilaat ovat ansainneet myös kevätjuhlan. Tarvitsevat sellaista.
Kaikilla meillä välillä kuuppasta himmenee enemmän t vähemmän :)🌻⛅
Tulen, jos palstalta eräs hämeenlinna tulee myös...
Tulisin, mutta varmaankin tapahtuma järjestetään Helsingissä tai muualla kaukaisuudessa :(
Siellä tarvittaisiin poliisi mellakkavarustuksessa ja karhuryhmä 😬
ssss sinne niin nähdään kuinka kauniilta tämä tunnettu luukasa näyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä järjestettiin joskus vuosituhannen vaihteessa pk-seudulla. Itsekin olin mukana yhdessä. Se järjestettiin 1.7.2000 Suomenlinnassa. Sujui ihan rauhallisesti.
Luulen, että tuolloin palstalla on käynyt kyllä vähän erilaista porukkaa kuin nykyään, voisi olla aika erilainen nykyään :D
Vierailija kirjoitti:
Tulisin, mutta varmaankin tapahtuma järjestetään Helsingissä tai muualla kaukaisuudessa :(
Kiinnostuneet voisi kertoa millä alueella onnistuisi. Tietenkin jos kesäksi sovitaan niin on helpompi kaukaakin tulla. Jos vaikka vuokraisi jonkun ison mökin että voi yöksikin jäädä!
Sinkku 38M ilmoittautuu lohduttaan AV-mammoja. Missä miitti?
up