Muistaako kukaan tenavatähtiä 90 luvulla?
Ei hitsi, mie löysin yks päivä youtubest vanhoja jaksoja, oli pakko kattoo kaikki jaksot uudelleen :D tosin olin silloin ihan vaavi vielä :D
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä :D
Awwww.. Toi on toi näyttelijä ilves&poika elokuvasta! Aivan ihana elokuva :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Awwww.. Toi on toi näyttelijä ilves&poika elokuvasta! Aivan ihana elokuva :)
Matias Sassali - elämää juoksuhaudoissa
Mä muistan ainoastaan Konstan ja Antti Pääkkösen. Olivat parhaat. Aatella, nää on jotain 30 yli.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan ainoastaan Konstan ja Antti Pääkkösen. Olivat parhaat. Aatella, nää on jotain 30 yli.
Antti Pääkkönen oli sietämättömän pikkuvanha ja muutenkin ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Todella omituinen valinta lastenlaulukilpailuun, lapsen esitettäväksi. Mummot ja papat varmaan tykkäsivät, mutta olisi tuonkin vanhemmat voineet hieman miettiä, että mitä antavat poikansa julkisesti laulaa.
Antti Pääkkönen on nykyään ääninäyttelijä, jos oikein muistan.
Konsta Hietasen muistan hyvin. Kirjoitin tuolle muksuna ja sain vastauksena kuvan ja nimmarin. Myöhemmin tuli vielä juliste ilman erillistä pyyntöä.
Isäni on muuten käynyt traktorilla hinaamassa Konstan auton takaisin tielle kun oli mies lipsahtanut ojan puolelle. Kertoi tämän minulle pari vuotta sitten kun muisti että fanitin tuota kakarana :D
Voi että, muistan kuinka olin aivan ihastunut Konstaan, kun hän näytteli Poika ja Ilves-leffassa. Olen kirjoittanut siitä jopa päiväkirjaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella omituinen valinta lastenlaulukilpailuun, lapsen esitettäväksi. Mummot ja papat varmaan tykkäsivät, mutta olisi tuonkin vanhemmat voineet hieman miettiä, että mitä antavat poikansa julkisesti laulaa.
Matias on itse halunnut laulaa sen ja pitänyt päänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli mun lemppari :)
Ja yksi minun inhokeistani :D
Tulee tippa linssiin, kun nää kaikki on niin ihania.
Muistan Daraleen Onks Tiina kotona. Taisi olla siinä ekassa kaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan Daraleen Onks Tiina kotona. Taisi olla siinä ekassa kaudessa.
Joo, tämä voitti eka vuonna.
Mun suosikit eivät olleet voittajia lähellekään, Natali Lintala oli yksi niistä joista tykkäsin eniten. Myös Riikka, joka lauloi Kultamaan Porotyttöä oli hyvä (hän taisi olla finaalissakin). Ja Anne Rasimus oli suloinen, hän taisi kyllä pärjätäkin tosi hyvin, lauloi saameksi.
Osattiin varmaan 80 prosenttia tenavatähtilauluista etu- ja takaperin,aina leikittiin Tenavatähteä, laulettiin kuulokkeiden johtoon :D
Muistan Matias Sassalin, Markus Määttäsen ja Antti Pääkkösen.