Voi kiesus, uusi työpari saa minut hulluksi
Sain työparikseni tammikuussa 2-kymppisen tytön, sanotaan vaikka Ilonan. Tämä Ilona on joku yli-ihminen, joka päivä vimpan päälle laitettu, lapsille puhuu tosi kauniisti ja saa heidät toimimaan haluamallaan tavalla ilman suurempaa ponnistelua, jopa ne vaikeimmat tapaukset. Ilona on melko musikaalinen ihminen. Hänellä on hyvä lauluääni ja tuntuu tiedostavan itsekin sen. Kokoajan pitäisi olla lurittelemassa uusia lauluja pianoa pimputtaen. Ilonalla tuntuu myös olevan 101 askarteluideaa ja hän alkoikin pitää askartelukerhoa. Tuonne kerhoon halusi jopa ne lapset jotka yleensä inhoavat askartelua.
Edellä mainitun lisäksi tämä yli-ihminen on hirveän sporttinen. Vähän väliä on pomppimassa lasten kanssa salissa jne.
Kaikki äidit ja varsinkin isät ovat aivan rakastuneita tähän Ilonaan.
Meillä on paljon pienryhmätoimintaa. Ilonalla on oma ryhmä ja minulla oma. Tuntuu että hänen ryhmä on aina kaikessa parempi.
Tulen hulluksi tuon yli-ihmisen kanssa joka on aina tehnyt kaiken ennen kun ehdin kissaa sanoa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taidan olla tämmöinen ilona. Entinen työkaverini joskus avautui asiasta eikä kirosanojakaan säästellyt. Ennemmin olen iloinen, pirtsakka ja kaikkien kanssa toimeen tuleva kuin hapannaama joka myrkyttää ilmapiirin :)
Palataan asiaan kymmenen vuoden kuluttua. Silloin sinunkin intosi on laantunut. Älkää käsittäkö väärin, ei nuoruuden tai uutuuden innossa ole mitään pahaa. Siihen pitää vaan kaikkien osapuolien suhtautua oikein.
No 17 vuotta tätä alaa ei ole syönyt iloisuuttani. Tuskinpa toiset 17 vuottakaan luonnettani muuta
Palataan asiaan kymmenen vuoden kuluttua. Silloin sinunkin intosi on laantunut. Älkää käsittäkö väärin, ei nuoruuden tai uutuuden innossa ole mitään pahaa. Siihen pitää vaan kaikkien osapuolien suhtautua oikein.