Mies lähti kesken seksin suuttuneena.
Kun kysyin, tiuskaisi, ettei tule. Lähti pesulle ja sen jälkeen ei puhunut mitään, käänsi selän muhun ja alkoi nukkumaan. Mä olen ihan ihmeissäni. Onko vika minussa? Miksi on kiukkuinen? On nyt töissä, joten ei pysty asiaa käsittelemään. Mulla on vaan niin paha mieli tosta.
Kommentit (37)
Mies itse halusi seksiä, teki aloitteen ja oli alussa ihan innoissaan. Sitten vaan yhtäkkiä jotain tapahtui. Mietin, teinkö jotain väärin vai näytinkö niin kamalalta vai mitä. ap
Niin sinun miehesi aivoitukset tai miltä sinä näytit/teit ei ratkea täällä palstalla. Keskustele miehesi kanssa, jos asia sinua vaivaa. Kyllä se seksi-into voi lopahtaa ihan mistä tahansa, me ei voida sitä tietää. Minkä ikäinen oikein olet kun tarvitsee tänne tulla kyselemään?
Miehesi on impotentti. Surullista.
Syy ei ole sinun, vaan hänen.
Etsi mies, joka on pystyvämpi sängyssä.
Sillä on toinen. Mutta halusi sun kans silti mut eihän siitä mitään tuu kun et oo se toinen upea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies itse halusi seksiä, teki aloitteen ja oli alussa ihan innoissaan. Sitten vaan yhtäkkiä jotain tapahtui. Mietin, teinkö jotain väärin vai näytinkö niin kamalalta vai mitä. ap
Jos se jotenkin "hukkasi" orgasmin,siis oli ensin sillä tuulella mutta alkoi ajatukset harhailemaan,huomasi että ei laukea ja turhautui.Ei tuollaisesta kannata tehdä ongelmaa,hyvä toki jutella asia selväksi illlalla ettei jää kaivelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on impotentti. Surullista.
Syy ei ole sinun, vaan hänen.
Etsi mies, joka on pystyvämpi sängyssä.
Vähän OT,mutta millä logiikalla impotenssi on miehen vika? Ei kai hän ole päättänyt,että taidanpa alkaa erektiohäiriöiksi!
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ikään liittyy..
No, koska vähän vanhemmille ei ole yllätys että miehet ei olekaan mitään panoautomaatteja, vaan ihmisiä, joilla voi olla välillä stressiä ja hommat ei silloin toimi niinkuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on kerran käynyt samoin. Mies itse teki aloitteen eikä tullutkaan ja lähti kiukkuisena suihkuun. En kysynyt mitään, koska en välittänyt miehestä. Tapaamiset jatkuivat normaalisti tuon jälkeen.
No onko tämä nyt näin suuri mysteeri? Se oli miehelle kova paikka ja reagoi noin. Ei varmasti tarkoittanut olla sinulle vihainen, turhautui vain. Nyt vain annat pölyn laskeutua ja osoitat miehelle, että välität hänestä.
Mikset puhu sen miehen kanssa? tai sano ny sille ainakin ettei se sun vikas ole jos hän ei tule. Typerää käytöstä molemmilta. Tommonen on ihan normaalia ja ei kaada maailmaan mihinkään suuntaan, mut jos mun miehelle käy noin, niin se kyllä hoitelee mut silti loppuun, eikä luiki karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Olitko lahnana?
Tää se on. Aika usein jaksaa lahnaakin panna, mut joskus se vaan alkaa vituttamaan ja kun se vitutus vaan pyörii päässä niin eihän siinä kohta enää tunnu miltään. Sit vaan yrittää panna ja ei edes huvita se paneminen. Jää vaan pelkkä vitutus.
Nykyään olen ottanut tavaksi napata niskavilloista kiinni, siis silloin kun joutuu lahnan päälle. Siitä sit tietää, että jos se vinkuu niin voi lopettaa heti ja jos ei niin loppuu se lahnailuki melko nopeaan. Ei tarvi minuutti tolkulla mietitä miten tässä käy.
Onko lapsilla tylsää kun sataa, pitää keksiä tarinoita!