Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, missä iässä arvioit olevasi / olleesi kauneimmillasi

Vierailija
10.02.2016 |

Mielipideasioistahan ei kannata kiistellä, mutta puhutaan. :)

Itse olen M30 ja mielestäni naiset ovat yleensä kauneimmillaan n. 28-40-vuotiaina. Saa olla eri mieltä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16

Vierailija
2/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

43-vuotiaana. Luovuin silmälaseista, kasvatin hiukset olkapäille ja kävin yläluomileikkauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-24 -vuotiaana olin omasta mielestäni viehättävimmilläni. Sitten lihosin hieman ja ihokin huononi, tuntuu että naama jo auttamattomasti valuu alaspäin näin 27-vuotiaana. :( No ehkä se tästä vielä, kun ensin suostun hyväksymään sen että kolmekymppiä kolkuttelee pian.

Vierailija
4/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 22-27 vuoden tienoilla. Katselin vanhoja valokuvia ja huomasin että olin tuolloin kyllä aika hyvännäköinen vaikken silloin itseäni niin kauniina pitänytkään. Nyt 10 vuotta myöhemmin, 2 lapsen jälkeen, + 15 kg ja 2 vuoden yövalvomiset.. no, sanotaanko että käyrä on ollut jyrkässä laskusuunnassa. Ehkä tästä vielä saisi kohtuullisen jos ottaisi itseään niskasta kiinni.

Vierailija
5/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä, kun oli kaikki mittasuhteet tasoittuneet, iho kimmoisa ja paino kurissa. Kolmenkympin jälkeen alkaa tapahtua muutoksia ihossa, hiuksissa ja painoa voi alkaa kertymään. Nelikymppisenä alkaa huomaamaan naaman roikkumisen. Miehillä voi hiusraja siirtyä ylemmäksi tai kalju alkaa pilkottamaan päälaella.

Sanoisin kuitenkin, että henkisesti ihmiset alkaa olla mielenkiintoisempia sitten kun on elämänkokemusta takana ja viisautta alkaa karttumaan. Parikymppiset voi olla niin naiiveja haihattelijoita. Tosin osa ihmisistä ei koskaan kasva henkisesti edes iän myötä ja osa voi olla vanha sielu nuorena.

Vierailija
6/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotiaana

Vierailija
7/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin noin 38-44 v.

Vierailija
8/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v

Vierailija
9/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

35, nyt olen 42.

Vierailija
10/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 v, kun hampaani oiottiin ja valkaistiin. Muuten 28 v, jolloin tulin ekaa kertaa raskaaksi ja alon hehkumaan ulos päin.

Vierailija
11/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani sanoisin, että 31-vuotiaana. Olen aina ollut tosi pikkuruinen ja lisäksi täysi babyface, joten näytin vahvasti teini-ikäiseltä kolmekymppiseksi asti (jopa leffateatterin ovella piti esitellä papereita, bussissa vakuuttaa haluavansa aikuisten lipun jne). Myös ihoni on ollut aina niin tasainen, että ekan kerran tarvitsin meikkivoidetta 29-vuotiaana, enkä vieläkään ole saanut ensimmäisiä finnejä tai mustapäitä (ikää 37). Siinä sitten kolmenkympin jälkeen rupesin vihdoinkin näyttämään nuorelta aikuiselta, joten elin elämäni ulkonäölliset "parikymppisvuodet" seuraavien noin kolmen, neljän vuoden aikana, joiden jälkeen on nyt alkanut vanheneminen. Ei minua vieläkään kukaan edes kolmekymppiseksi veikkaa, mutta hehkeimmät ajat ovat selvästi takana päin :)

Vierailija
12/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 ja olin kauneimmillani, kun olin n. 26-30. (Edelleen kyllä ihan hyvin säilynyt.)

Vierailija
13/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan fyysisesti parikymppisenä, mutta itsetunto oli olematon.

Nykyään osaa edes nauttia siitä mitä on (edes henkinen kauneus), vaikka ikää onkin jo 40 v.

Vierailija
14/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 24-27 v. Oma tyyli oli jo löytynyt ja kroppa oli vielä timmi. Enhän tietenkään silloin ollut tyytyväinen vaan olis pitänyt olla laihempi jne. Ihana mieheni sanoo, että olen nyt yli kolmekymppisenä kauniimpi kuin ennen. Olen itse ihan tyytyväinen ulkonäkööni kun olen laittautunut, mutta harmittavan harvoin tulee tälläydyttyä kun kotiäidin elämää vauvan kanssa viettää...

Vierailija
15/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 24 ja vasta alan kaunistua. Akne alkaa olla tiessään, ylipainoa ei enää ole ja masennuskin on menneen talven lumia. En ole koskaan tuntenut oloani näin kauniiksi, ja olen varma että vain kaunistun, kun itsevarmuutta tulee lisää ja kunhan leikkaan hiukset sopivaan malliin :) vielä kuitenkin odotan sitä rumasta ankanpoikasesta joutseneksi muuttumista!

Vierailija
16/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella kaunis 18-20 vuotiaana

Vierailija
17/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 26-vuotias ja kauniit vuodet vielä edessä päin.

Vierailija
18/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17

Vierailija
19/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nykyään eli 21-22. Varmaan vielä paranee tästä. Silloin kun "pitäisi" olla kauneimmillaan, eli 17-vuotiaana, olin täysin lapsenkasvoinen, huonoihoinen ja muuta sellaista vähemmän mairittelevaa.

Vierailija
20/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi