Nainen, missä iässä arvioit olevasi / olleesi kauneimmillasi
Mielipideasioistahan ei kannata kiistellä, mutta puhutaan. :)
Itse olen M30 ja mielestäni naiset ovat yleensä kauneimmillaan n. 28-40-vuotiaina. Saa olla eri mieltä.
Kommentit (27)
25-29-vuotiaana. Silloin oli nätti kroppa ja kiva tyyli. Täytän tänä vuonna 33.
Olen koko ikäni kauneimmillani. Kauneuteni ei ole iästä riippuvaista. En alistu tähän naisten objektisointiin ulkonäön ja iän perusteella (saati tietty muutenkaan, olen ihminen, yksilö, kokonaisuus, en mikään väline toisten miellyttämiseen).
23-24-vuotiaana olen ollut kauneimmillani. Kun katson valokuvia, kasvot olivat kauniit ja vartalo kiinteä ja sopivasti muodokas. En tietenkään silloin ymmärtänyt olevani hyvännäköinen.
Nyt 30v. Iholla ei enää aknea taikka rasvaa.. Näytän kiinteältä mutta kypsältä. Pienet rinnat ovat selvästi kääntyneet eduksi(rinnakkaammilla hirveitä roikkopusseja jo). On jo varaa pitää huolta ihosta ja hiuksista ja käydä hoidoissa:) Tyylikin on löytynyt. Ja itsevarmuus. Enää en jaksa miellyttää muita.
25-28v. eli ennen lapsia, nyt olen 33v. Silloin oli aikaa ns. panostaa itseensä, käydä salilla, kosmetologilla, kampaajalla jne. Nyt on muutama ylimääräinen kilo, kroppa repsahtanut ja väsynyt ilme naamalla kokoajan.
Nyt 23-vuotiaana, koska olen löytänyt luonnollisen tyylin niiden naurettavan ohuiksi nypittyjen kulmien ja liian vaaleaksi blondattujen hiusten sijaan. Oletan, että hyviä vuosia on vielä monta edessä!