Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, missä iässä arvioit olevasi / olleesi kauneimmillasi

Vierailija
10.02.2016 |

Mielipideasioistahan ei kannata kiistellä, mutta puhutaan. :)

Itse olen M30 ja mielestäni naiset ovat yleensä kauneimmillaan n. 28-40-vuotiaina. Saa olla eri mieltä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 23-vuotiaana, koska olen löytänyt luonnollisen tyylin niiden naurettavan ohuiksi nypittyjen kulmien ja liian vaaleaksi blondattujen hiusten sijaan. Oletan, että hyviä vuosia on vielä monta edessä!

Vierailija
22/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-29-vuotiaana. Silloin oli nätti kroppa ja kiva tyyli. Täytän tänä vuonna 33.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni kauneimmillani. Kauneuteni ei ole iästä riippuvaista. En alistu tähän naisten objektisointiin ulkonäön ja iän perusteella (saati tietty muutenkaan, olen ihminen, yksilö, kokonaisuus, en mikään väline toisten miellyttämiseen).

Vierailija
24/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-24-vuotiaana olen ollut kauneimmillani. Kun katson valokuvia, kasvot olivat kauniit ja vartalo kiinteä ja sopivasti muodokas. En tietenkään silloin ymmärtänyt olevani hyvännäköinen.

Vierailija
25/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti 30-35-vuotiaana.

Vierailija
26/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 30v. Iholla ei enää aknea taikka rasvaa.. Näytän kiinteältä mutta kypsältä. Pienet rinnat ovat selvästi kääntyneet eduksi(rinnakkaammilla hirveitä roikkopusseja jo). On jo varaa pitää huolta ihosta ja hiuksista ja käydä hoidoissa:) Tyylikin on löytynyt. Ja itsevarmuus. Enää en jaksa miellyttää muita.

Vierailija
27/27 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-28v. eli ennen lapsia, nyt olen 33v. Silloin oli aikaa ns. panostaa itseensä, käydä salilla, kosmetologilla, kampaajalla jne. Nyt on muutama ylimääräinen kilo, kroppa repsahtanut ja väsynyt ilme naamalla kokoajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi