Mielenkiintoinen kuvasarja kohdusta pois joutuneista sikiöistä, alkiovaiheesta alkaen.
Kommentit (38)
kaksi lääkkeellisellä keskeytyksellä abortoitua sikiötä. Toinen oli viikolla 9 ja toinen 12. Aika ristiriitaisia tunteitahan se herätti, kun sikiöt olivat hetki sitten kelluneen kohdussa ja sitten ne pullautettiin astiaan ja pistettiin jääkaappiin...
Sen voi kyllä sanoa ihan ilman syyllistämistä. Joka syyllistyy mielessään ei ole ilmeisesti kuitenkaan asiaa hyväksynyt itsekkään.
varsinkaan pienemmät sikiöt/alkiot vaan tulevat pelkkänä mössönä ulos:(
ehjiä sikiöitä istukan ja sikiökalvojen kera.
Imukaavinnassa sikiöt kyllä menevät mössöksi.
Ei se, että heidät joskus paloitellaan ja tulevat ulos "mössönä" sitä asiaa miksikään muuta.
kaksi lääkkeellisellä keskeytyksellä abortoitua sikiötä. Toinen oli viikolla 9 ja toinen 12. Aika ristiriitaisia tunteitahan se herätti, kun sikiöt olivat hetki sitten kelluneen kohdussa ja sitten ne pullautettiin astiaan ja pistettiin jääkaappiin...
Ootkohan sitten oikealla alalla...
Ja ei sillä ole merkitystä onko abortoidut sikiöt samannäköisiä kuin videossa, nuo nyt ei vaan ole abortoituja.
T:25
Onneksi olin vain sijaisena kys. osastolla ja vastaisuudessa hakeudun kyllä muulle erikoisalalle.
Aika karua näin kun näkee suoraan vauvat purkeissa. Siistimpiä kuvia näkee kirjoissa ja netissäkin. Sikiön eri vaiheista oikein värikuvin. Samoja kuolleita vauvoja.
verisenä mössönä eikä tunnistettavana?
Ei tarttis niissä abortin kieltäneissäkään maissa tehdä kun murto-osa aborteista jos jokainen 14v. täyttänyt tyttö sais ilmaisen kierukan halutessaan.
paitsi että kierukka laitetaan vain synnyttäneille... Synnyttämätön ei sitä voi saada, koska kohdunsuu ei veny tarpeeksi jotta sen saisi sisään.
Esim. itseni kohdalla olen sitä mieltä, että kaikkien kannalta ehdottomasti parempi olisi ollut, jos äitini olisi abortoinut minut. Eikä äitini edes ollut narkkari, teini tai juoppo. Aivan aidosti ja rehellisesti, ilman katkeruutta voin sanoa, että niin olisi ollut parempi sekä äidilleni, isälleni, minulle, sisaruksilleni ja muillekin.
Ei se kuollut sikiö sure elämätöntä elämäänsä. Sen sikiön äiti saattaa surra monet kerrat - harva (aikuinen) abortin tehnyt on tehnyt päätöksensä kylmästi, surematta. Moni suree paljon ja pitkään, tuntee syyllisyyttä ja epävarmuutta. Kaikkein raadollisinta abortin ympärillä on se lauma niitä korppikotkia, jotka katsovat oikeudekseen heittää sen ensimmäisen kiven.
Kyllä kierukoita laitetaan synnyttämättömillekkin.
ei ole todellakaan mikään ihmis ystävällinen. Miksi toivotte, että syytön lapsi joutuu syntymään tänne meidän julmaan maailmaan kärsimään? Vammainen, sairas tai vaikkapa vaikeisiin ja köyhiin oloihin? Millä oikeudella te päätätte, että niiden viattomien lasten pitää kärsiä hakkavaa juoppoa äitiä, raiskaavaa isää, hillittömiä vieroitusoireita äidin raskaudenaikaisesta huumeiden käytöstä, nälkää...ym. Jos te kerta haluatte sitä näille viattomille lapsille, niin ei se teistä tee yhtään parempaa ihmistä kuin abortin tekijöistäkään. Yhtä itsekkäitä olette! On helppoa ottaa joku "hieno" kanta asiaan, jota ei joudu koskaan itse silmästä silmään näkemään!
Vanhempien suru ei asiaa muuta. Kukaan ei voi tietää toisen puolesta, haluaisiko tämä elää. Olen aivan varma, että abortoitava sikiö tuntee kipua toimenpiteessä ja kärsii.
Vanhempien suru ei asiaa muuta. Kukaan ei voi tietää toisen puolesta, haluaisiko tämä elää. Olen aivan varma, että abortoitava sikiö tuntee kipua toimenpiteessä ja kärsii.
Siksi niin myöhään voi vielä abortoidakin.
Järkyttäviä kuvia, en ihan pysynyt selvillä millä viikoilla alkiot olivat, kaikki kuitenkin aivan ihmiseksi tunnistettavia. Itse olisin halunnut abortin aikoinaan kun lapset (2kpl) olivat pieniä ja yllätys yllätys raskaustesti näytti + kun kuopus oli 2kk:n ikäinen. Lääkkeelliseen keskeytykseen oli jo varattu aika kun edellisyönä aloinkin valua verta... Onhan asia käynyt välillä mielessä mutta kyllä nuo kuvat laittoi jotain pääkopassa pyörimään...
Ja minä olisin tappanut noin vauvan näköisen "olennon" jos jotain ei olisi tapahtunut itsestään... Kamalaa
noiden kuvien katsominenkin tuntui kauheelle... onnex en oo ite joutunut kokemaan keskenmenoa tai tehnyt aborttia...
Joskus se vaan on ainoa tai paras vaihtoehto, kaikkien kannalta. Mutta jotkut ei sitä vaan tajua ja alkaa syyllistämään, jokaikinen kerta. Mutta eihän se liity tähän nyt mitenkään, nuo tuossa videossahan ei olleet abortoituja.