Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Illan pieni kisa: Kuka keksii hulluimman provon!

Vierailija
09.02.2016 |

Katsotaan montako hienoa provoaloitusta saammekaan!

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vauhtiviivaa pöksyissänne on päivän päätteeksi?

Vierailija
62/105 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen euro on 80 senttiä. Suomen kaikki yksityiset yritykset ovat hullujen johtamia, koska naisen saisi 20 % halvemmalla.

Girlpower!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lupautunut synnyttämään hedelmättömälle sisarelleni ja tämän miehelle lapsen. Koska kohdunvuokraus ei ole sallittua suomessa, joutuu siskon mies hedelmöittämään oman munasoluni. Pitäidikö kertoa omalle miehelleni?

Vierailija
64/105 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuski katsoi minuun merkitsevästi yhtenä aamuna noustessani bussiin ja on selvästi järkännyt itsensä juuri siihen vuoroon jolla aina aamulla kuljen. Taitaa olla ihastunut. Vaikka sillä on sormuskin.

Vierailija
65/105 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kokouksessa sihteerinä ja piti heijastaa pöytäkirja tykillä kokoushuoneen seinälle. Olin juuri surfannut (luvatta) av:llä ja läväytin sitten vahingossa av.n etusivun seinän kokoiseksi, kun kiinnitin tykin piuhan koneeseeni. En edes huomannut sitä, koska olin keskittynyt ruuvaamaan tykin johtoa tiukemmin. Muutama osallistuja tirskui ja joku mies kyseli mikä tuo on. 

Vierailija
66/105 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Mieheni peeniksen ympärille oli takertunut vieras emätinrengas.

67/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pomo imetti töissä - seksuaalista häirintää?

Naapureiden kiikaroijat! Mitä salaisuuksia tiedätte naapureistanne? Kerron omat havaintoni...

Jäin kiinni dildon varastamisesta!!

Pelkään ajaneeni jonkun päältä pari tuntia sitten. Mitä teen?

Vierailija
68/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaas väsäämään näille tarinoita! Olisi piristävää lukea pitkästä aikaa kunnon provoja näin harmaan helmikuun keskellä.

Joukossa oli monia oikeasti hauskoja aiheita, erityisesti seuraavan uskoisin olevan menestys:

"Olen lupautunut synnyttämään hedelmättömälle sisarelleni ja tämän miehelle lapsen. Koska kohdunvuokraus ei ole sallittua suomessa, joutuu siskon mies hedelmöittämään oman munasoluni. Pitäidikö kertoa omalle miehelleni?"

Vierailija
69/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkakaas väsäämään näille tarinoita! Olisi piristävää lukea pitkästä aikaa kunnon provoja näin harmaan helmikuun keskellä.

Joukossa oli monia oikeasti hauskoja aiheita, erityisesti seuraavan uskoisin olevan menestys:

"Olen lupautunut synnyttämään hedelmättömälle sisarelleni ja tämän miehelle lapsen. Koska kohdunvuokraus ei ole sallittua suomessa, joutuu siskon mies hedelmöittämään oman munasoluni. Pitäidikö kertoa omalle miehelleni?"

Ajattelin just samaa! Ja tähän voidaan vielä tehdä sivuketju, pitäisikö syvästi uskonnolliselle äidille kertoa

Vierailija
70/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aarteita olet löytänyt taloyhtiön roskakatoksesta? Itse löysin jokin aika sitten hyvän näköisen kitaran. Kerro ketjuun myös mitä ällöttävää naapurien roskista on paljastunut.

Vierailija
71/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla lesbo :( Ihastuin poikani tyttöystävään!

Vierailija
72/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen jonkun luona kylässä, varastan jotain pientä, kun isäntäväki ei huomaa. Viimeksi vein chanelin huulipunan miehen kaverin vaimolta. Ikinä en ole jäänyt kiinni.

Vierailija
73/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kun olemme kylässä, varastan isäntäväeltä jotain pientä. Esim viime viikonloppuna kun olimme miehen kaverin ja hänen vaimon luonaan, varastin Chanelin huulipunan vaimon meikkikaapista. Ikinä en ole jäänyt kiinni.

Vierailija
74/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tunnekylmä, empatiakyvytön ja julma – pelkään naineeni akrobaatin

Vierailija
75/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti ruokailla Rossossa, kun kaverin parivuotias oli samassa seurueessa. Hän töhri naamansa ketsupilla ja pudotti ruokaa lattialle.

Vierailija
76/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, tiimalasivartaloinen, pitkähiuksinen, kiroileva blondi. Miten saisin miehet kiinnostumaan itsestäni?

Vierailija
77/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kiista miehen kanssa siitä, onko jauheliha- vai seitikeitto hienostuneempaa hääruokaa juhannushäihimme. Entä onko tyylitöntä laittaa kutsuun summa, jonka toivoisimme kultakin vieraalta saavamme lahjaksi? Kehtaako serkulta pyytää yhtä paljon rahaa kuin tädiltä? Onko vihkipappi velvoitettu osallistumaan häälahjaan?

Vierailija
78/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kanapastaa ja mies valittaa, että hän ei mitään rehuja syö.

Vierailija
79/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme kulissiliitossa mieheni kanssa. Oikeasti minä olen lesbo ja mieheni homo. En jaksa enää, mutta tämä on pakollinen järjestely suvun maineen vuoksi.

Vierailija
80/105 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen? Lapseni haluaa leikkiä nukeilla, vaikka yritän kaikin tavoin kasvattaa hänet sukupuolineutraalisti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi