Illan pieni kisa: Kuka keksii hulluimman provon!
Katsotaan montako hienoa provoaloitusta saammekaan!
Kommentit (105)
Näytin naisystävälleni tekemäni Excel-taulukon, johon olin merkinnyt kummankin aktiiviset minuutit (aloitteellisuus, mukana olo, toisen tyydyttäminen pyytämättä) seksin aikana. Halusin todistaa olevani 80-90 % aktiivisempi seksissä. Nyt naisystäväni murjottaa minulle, vaikka tarkoitukseni oli auttaa häntä huomaamaan puutteensa ja kehittymään parisuhteessa. Miksi naiset eivät voi ikinä myöntää olevansa jossakin huonompia kuin miehet ja oppia virheistään?
Ärsyttää kaapissa olevat julkkikset, lähinnä muusikot. Mistä tiedän, ketä voin fanittaa ilman että hän kohta paljastuukin joksikin homppeliksi?
"Auttakaa! Mitä tarkoittaa provo?"
Olen raskaana mieheni isälle eikä mies arvaa mitään!
Löysin mieheni sukkalaatikosta kännykän. Uskallankoa katsoa sen sisällön?
Voisiko joku tehdä minulle Tuuterin kansallispuvun?
Vastapäisen talon ikkunasta kissa tuijottaa minua joka päivä kun olen keittiössä. Tunnen oloni vaivautuneeksi. Kuinka voisin ottaa asian puheeksi kissan omistajien kanssa, kun en edes tunne heitä? Olen jo ottanut kissasta useina päivänä kuvia puhelimella.
Sain isännöitsijältä valituksen siitä, kun kuljen hissillä alasti kellarikerroksessa sijaitsevaan taloyhtiön saunaan. Mihin tämä maailma oikein on menossa? Kuka muka menee saunaan vaatteet päällä?
Saisiko apua? Haisen mädäntyneelle omenalle ja ihmiset välttelevät minua. Tämä pilaa elämäni
Kun olimme kuudennella luokalla ystäväni kanssa,poimimme keppeihin koiran kakkaa ja heitimme ikkunoihin. ( tämä tarina on tosi) ja minulla on vieläkin todella paha mieli tapahtuneesta. Ei kulu päivääkään etten ajattele niitä ressukoita luutut kädessä pyyhkimässä kuivuneita ulosteita laseista. :( miten saan omantunnon puhtaaksi?
Minkälainen kaupunki se Kainuu on? Ollaan muuttamassa sinne, kun mies sai sieltä töitä.
Vitun sossu ei maksa mulle Louis Vuittonin laukkua.
En kauheesti tykkää koirista, mutta sellainen käsikassissa kuljetettava pikkukoira vois olla aika söpö. Mitä rotuja suosittelette? Tietääkö joku, onko Suomessa joku kauppa josta niille voisi ostaa kivannäköisiä vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Kun olimme kuudennella luokalla ystäväni kanssa,poimimme keppeihin koiran kakkaa ja heitimme ikkunoihin. ( tämä tarina on tosi) ja minulla on vieläkin todella paha mieli tapahtuneesta. Ei kulu päivääkään etten ajattele niitä ressukoita luutut kädessä pyyhkimässä kuivuneita ulosteita laseista. :( miten saan omantunnon puhtaaksi?
Hah nyt repes..
Naapurini on niin omituisen näköinen, etten voi olla rappukäytävässä samaan aikaan voimatta pahoin.
Apua... vauvani näyttää ihan yodalta
Ihanaa! Olen niin onnellinen! Poikaystävä pyysi mua kihloihin eilen. Tänään käydään ostamassa sormukset. Mutta naimisiin ei aiota mennä.