Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako lasten teko, oikeasti?

Vierailija
09.02.2016 |

Joka päivä täältäkin saa lukea vääntöä tästä ikuisuus aiheesta.
Joten te lapsen tehneet, menikö parisuhde pilalle? Tuliko pettäminen arkipäiväksi ja lopulta ero? Koti aina kaaoksessa?Nautitko oikeasti lapsen kanssa leikkimisestä vai oppiiko ja tottuuko siihen vaan?

Itse kun kummilapsien 1.5, 2v ja 4v kanssa kun häärään en voisi kuvitella että joka päivä pitäisi jtn leikittää ja piirreellä. Onko oman lapsen kanssa eri?

Olen kyllä lapsirakas, aiemmin aina halunnut jo nuorella iällä lapsia mutta nyt on alkanut ajatus mietityttää.
Tuntuu ettei mitään arvoja ole enää ja tuijotetaan vain omaa napaa.
Ja taustoista joku joku kummastelee: kyllä, olen ammattia vastaavassa työssäni nyt neljättä vuotta, vakituiset tulot, sama mies jonka kanssa avoliitossa pyyhkii hyvin. ( 23 ja 25v) . Lähinnä seuraava vaihe olisi joko opiskella lisää (ei hyötyä ainakaan nykyisellä alalla kun ei palkkakaan kovin nousisi) tai ruveta harkitsemaan lapsen yrittämistä. Olen aikoinaan exäni kanssa ollut lähes 2v ilman ehkäisyä tulematta raskaaksi, sillä mietityttää tämä aihe myös kovin että kannattaisko jo alkaa yrittämään. (ja olin ilman ehkäisyä siksi koska suhteen alussa en käyttänyt mitään ja kun vahinkoa ei käynyt... en ikinä sitten hakenut pillereitä) Nty syön pillereitä sillä aikoinaan kiertoni oli aivan sekaisin. Vai onko se nyt todella tuhoontuomittua ja hirveetä hommaa ja jopa osaa kaduttaa!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä noin nuorena.

Toisaalta - jos tosiaan olet 2 vuotta harrastanut suojaamatonta seksiä suht säännöllisesti, niin varmaa on, että on joku lisääntymisongelma. Saattaa siis olla hoidettavissa oleva ongelma tahi ei tai sitten oli ex-kumppanistasi johtuvaa. Itse menisin kyllä jo alustaviin tutkimuksiin, ne ei niin paljoa maksa, kun oot töissäkin. Eli siis ihan normi ultra gynellä, että näkee ootko rakenteellisesti jotenkin poikkeava ja myös munanjohdinten aukiolotutkimus ja sitten labraan eli hormoniverinäytteet (ja mieheltä siemennesteanalyysi).

Voi olla että selviää ettei sun tarvitse asiaa ikinää ajatellakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi