Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pienet lapset, ehkä 6-10 -vuotiaat, tuijottavat minua?

Vierailija
09.02.2016 |

Tätä käy esimerkiksi bussipysäkillä tai kaupassa kassajonossa. Penskat ovat ihan normaalisti, kunnes bongaavat minut ja sitten ne vain jäävä tuijottamaan ihmeissään. En käsitä miksi. Välillä vilkutan niille siinä toivossa että tuijotus lakkaisi, mutta yleensä nuo vaan vilkuttavat takasin ja jatkavat tuijottamista.

Ei mua kukaan muu jää tölläämään, eikä minussa pitäisi olla mitään ihmeellistä päällisin puolin, mutta näiden ipanoiden seurassa tuntuu aina että ihan kuin mulla olisi propellihattu ja pellenenä tai jotain.

t. m23

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat sellaisia. Eivät vielä ymmärrä, ettei kyyläys ole kovin kohteliasta. Muakin lapset aina töllää ja hymyilee, luulen sen johtuvan siitä, että olen lapsenkasvoinen ja kiltin näköinen.

Vierailija
2/10 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot varmaan kiltin ja mukavan näköinen, tuskin ne sua jäis tuijottamaan jos jotain pahaa vikaa olisi naamassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan jotenkin oudon/kiinnostavan näköinen?

Vierailija
4/10 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sä muistutat puuha-peteä tai jotain muuta niille tuttua hahmoa

Vierailija
5/10 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joulupukin klooni? Tai Antti Tuiskun?

Vierailija
6/10 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
7/10 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin monet lapset tuijottavat. Hymyilen heille ja monesti hekin sitten hymyilevät iloisesti. Ja joskus jopa moikataan.

Vierailija
8/10 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat parisuhteeseen kanssasi

Vierailija
9/10 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkää tuijottaa. Muistan kun poikaystävälläni oli yhdessä vaiheessa siniset hiukset ja sellainen suunnilleen 5-7v tyttö jäi suu auki tuijottamaan. Muutaman sekunnin se siinä oli ennen kuin kipitti isänsä luo ja kysyi että miksi tuolla miehellä on siniset hiukset. Kyllä ne viimeistään 20 vuotiaana osaavat viimeistään lopettavat. Sitten vanhana aloittavat uudestaan tuijottamisen (ainakin Itä-Suomessa vanhukset tuijottaa autossa ja pää kääntyy kun ajavat ohi):D

Vierailija
10/10 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tuijottaa. itsekin tein niin pienenä.  ihan pienet osoittelee ja huutaakin tyttö, tyttö vaikka olen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän