Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kuljette työmatkanne ja kuinka pitkä se on?

Vierailija
09.02.2016 |

Entä käyttekö työn/työmatkanne jälkeen vielä erikseen lenkillä, tai muuten kuntoilemassa?

Tässä tietysti taustalla omat pähkäilyni. Olen siis kulkenut työmatkani bussilla ja nyt kun olen muutenkin "tervehdyttämässä" elämäntapojani, eli aloitellut kuntoilemaan ja katsomaan syömisen perään, niin samalla ajattelin, että miksi en tekisi kuntoilustani hyötyliikuntaa, eli kulkisin ainakin osittain työmatkani ruismoottorilla, eli joko kävellen, tai pyöräillen, vuodenajasta ja keleistä riippuen.

Matkaa töihin on siis 15 kilometriä ja ajattelin asian niin, että talvella kulkisin bussilla ensin 10 kilometriä ja kävelisin loput 5 kilometriä ja töistä tullessa taas ensin kävely ja sitten bussi. Näin säästyisi yksi vyöhyke, joka tarkoittaisi 20 euron säästöä kuukaudessa (ensi kesästä lähtien) ja lisäksi tulisi päivän liikunta suoritettua samalla. Keväästä syksyyn taas kulkisin matkan pääsääntöisesti fillarilla. Tässä minun suunnitelmani, mites te muut toimitte työmatkojenne suhteen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 km talvella autolla, kesällä pyörällä riippuen moneltako pitää olla töissä. Bussit kulkee harvakseltaan.

Vierailija
22/23 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 km suuntaansa. Pyöräilen kesät talvet, säästä ja keliolosuhteista viis.

Salilla voimaharjoittelua lisäksi n. 3 kertaa / viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50km. Omalla autolla tai kimppakyydillä kuljen, vaihtelee. Yritän liikkua muuten, mutta usein kyllä jää yritykseksi. Nyt täytyy ryhdistäytyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi