Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti on vaikea luonne huoltajuuskiistoissa

lasten etua ajava
09.02.2016 |

Käyn olosuhdeselvitystä kahden lapsemme huoltajuudesta. Lasten isä on narsisti, minä uhri ja olen pari vuotta käynyt niin fyysisen väkivallan ja henkisen väkivallan uhrina terapeutilla ja saanut käsityksen ja vahvistuksen omasta persoonastani että en ole mielenvikainen, psykopaatti kuten miehen väitti liiton ja eron aikaan. Nyt mies rakastu jo viidenteen uuteen naiseensa ja muutti toiselle paikkakunnalla tämän naisen kanssa koska lapsillamme on siellä paremmat oltavat kuin siellä missä on mummola ja lähisuku. He saavat perheenlisäystä pikaisella tutustumisella ja ovat onnellisia ja aviotuvat keväällä.

Mutta meidän lapset, ne on viety toiselle paikkakunnalle ja heillä on vaikeuksia koulun ja sosiaalisten taitojen sekä psyykkisiä ongelmia. Koululta on saaatu psykologin apua ja tukiverkkoa mutta uudella paikkakunnalla isä on kieltänyt kaiken avun toteamalla että lapsemme ei tarvitse apua vaan äitinä yritän tehdä heistä vajaita! Isä ei näe lasten tarpeita, eikä ajattele lasten etua lainkaan.

Vein lastenhuollon käräjille lopulta ja isä kokee että vainoan häntä. siis häntä sillä kun haen lastemme huoltajuutta.

Nyt olosuhdeselvityksessä hän on yhteisillä käynneillä todennut että äiti sitä äiti tätä ja äiti vielä vaikka mitä mutta ei ole perustellut kertaakaan mikä on lasten etu ollut paikkakunta muutoksessa? Entä mitä tarkoittaa sillä etä lapset on saaneet aloittaa "puhtaalta pöydältä"?

Oletteko te olleet vastaavassa? sillä ihmettelen tätä että sosiaalin naiset vaa sanoivat mulle että lapset kasvaa että kyllä se isä hoitaa. Mutta itse en näe samalla tavalla, Vuosien pelottelu ja väkivalta on minun vahvinta alauetta sillä uskallan sanoa että minulla on oikeus lapsiini

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista haasteisiin...

oma exäni hävisi käräjöoikeus asian, ei kestänyt ajatusta että hävisi vaikka oli hyvät perusteet kuvitellut päälleni. se vain näkyi läpi.

luovutti ja lopetti itsensä. lapsille kamalaa. mutta toisaalta yksi jatkuva taisto on nyt loppu

Vierailija
2/4 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan toimi noin haloo! taidat itse hakea sääliä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus juttua. istuntosalit on täynnä näitä juttuja ihan aikuisten oikeesti tyhmintä mitä tiedän

Vierailija
4/4 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama juttu, mutta onneksi lapsi on jo 15- vuotias, ja saavat itse päättää missä ovat.

Totta kai sinulla on oikeus lapsiisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme