Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon teillä menee rahaa kosmetiikkaan kuukaudessa?

Vierailija
09.02.2016 |

Jos lasketaan mukaan kaikki meikit, voiteet, suihkusaippuat, shampoot jne. Olen miettinyt, kun omalla osalla summa huitelee jossain 100-300 euron välillä enkä edes käytä selektiivistä kosmetiikkaa juuri ikinä. Tähän kuuluu siis meikit, vartalorasva, shampoo, hoitoaine, itseruskettavat... Mainittakoon nyt vielä, että itse maksan kaiken, kun joku kuitenkin tulee tästä narisemaan.

Mikä summa teillä menee?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 10 euroa kuussa. Ostan yleensä kosmetiikkaa aina alennuksella kerralla enemmän. Tokmannilta saa usein huippuhalvalla kosmetiikkaa. Shampoot ja suihkusaippuat ostan cittarilta aina sen mukaan mikä on tarjouksessa. Meikkeihin en kuluta paljon rahaa, uusin siinä vaiheessa kun menee vanhaksi. Nuorempana tuhlasin kosmetiikkaan enemmän.

Vierailija
22/30 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän. Esim. kropparasvoja en tarvitse juuri ollenkaan, en käytä itseruskettavia, hiusvärejä, huultenrajauskyniä, hiuslakkoja tms. Eli vaikka meikkaan, en silti käytä hirveän montaa tuotetta sinällään ja se tekemäni meikkikin on kevyt - en esimerkiksi koskaan ole saanut kulutettua meikkivoidepulloa tai ripsiväriä loppuun. Yhdessä vaiheessa olin innostuneempi kosmetiikasta ja sitä tuli ostettua enemmän, joten nyt käyttelen varastoja pois. En seuraa tarkasti kuinka kauan joku tuote on ollut avattuna, vaan heitän pois kun koostumus tuntuu muuttuvan eikä tällä tyylillä koskaan ole mitään tulehduksia tai muuta tullut. Tämän lisäksi olen innostunut tekemään itse esim. kuorintoja, sekin vähentää rahanmenoa.

Yleisimmin ostan hammastahnaa, suuvettä, dödöä yms paljon kuluvaa. Useimmiten menot on varmaan 0-20 e/kk, mutta välillä enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€ ostin toissavuonna ison pullon shamppoota, ja se on kestänyt pitkään.

-Mies

Vierailija
24/30 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään,olen mies.

Vierailija
25/30 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ruma pitää olla jos saa 100€ menemään kosmetiikkaan kuussa.

Vierailija
26/30 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 -60 € / kk.

Vierailija
27/30 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-50€. En käytä selektiivistä kosmetiikkaa. Joskus ei tarvitse ostaa mitään, joskus loppuu moni asia samalla kertaa. Useimmiten ostan puuteria, ripsiväriä ja kulmatuotteita. Shampoota ei ole tarvinnut ostaa yli puoleen vuoteen, koska pesen tukan vain kahdesti viikossa ja puolen litran pullo kestää todella kauan.

Vierailija
28/30 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama vakkarituote, joita pitää hankkia määräajoin.

Sensain meikkipuuteri, Lancomen kajal Krohn, ripsari ja hiustuotteista Schwarzkopfin Fibreflexin shampoo ja hoito. Tuoksut hankin kerran vuodessa laivalta tai lentokentältä, 3 isoa pakkausta. Joskus menee satku kuussa, joskus paljon vähemmän. Empä ole näitä budjetoinut. Sitten on paljon tuotteita jotka kestää ja kestää..

Vierailija
29/30 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea tällaista ketjua. Kosmetiikkabloggareita kun on seurannu, niin niiltä loppuu kuukaudessa laatikollinen tuotteita. Ja varmaan rahaa on niihin mennyt paljon. Itse en ymmärrä kuinka saa niin paljon kosmetiikkaa kulumaan. Ja käytän todella vähän kosmetiikkaa. Ja käytän vanhat loppuun ennen uuden ostamista. Tänä vuonna olen ostanut vain Lidlin hammastahnaa noin 70 snt ja Tokmannista nestesaippuakanisterin 2 €. Meikkejä en ole ostanut vuosiin, shampoon sain joululahjaksi, hiuksiin on lakkapullo vuosien takaa jne.

Vierailija
30/30 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 5-10 euroa. En käytä meikkiä. Eli tuossa summassa on vain hygieniatuotteet: shampoo, vartalovoide, kevyempi kasvoille sopiva voide, hammastahna, huulirasva, pesuneste sekä jalkavoide, käsivoide ja aurinkorasva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi