Montako punnerrusta ja leuanvetoa pystyt suorittamaan?
Itse punnerran vain 10 krt suorin vartaloin. Leuanvedossa 3 ja treenannut en ole aikoihin, ikää reippaasti yli 40 v.
Mites teillä?
Kommentit (19)
40 punnerrusta ja 4-6 leukaa. Kapean otteen punnerruksia en saa kuin muutaman.
Saan nyt 10 miesten punnerrusta ja 4 leukaa. Hurjana teinityttona pystyin tekemaan viela 60 punnerrusta (seurasin '100 pushups' -nimista ohjelmaa muutaman kuukauden mutten muistan etten suorittanut loppuun asti.)
Hankin kuukausi sitten juuri leuanvetotangon etta paasee kehittymaan leuanvedossa :) paivassa tulee tehtya tuo nelja leukaa pari, kolme kertaa kun kavelee tuon oviaukon ohi. Miespahanen vain meni omimaan tankoni.
Painan 125 kg ja punnerran naisten tyylillä yhden kerran. Tangossa en jaksa roikkua saati sitten leukaan vetää.
5 miesten kunnollista punnerrusta ja 1 leuka
N17
100 punnerrusta ja 30 leukaa täällä :)
En varmaan yhtään. Vaikea nivelrikko sormissa ja ranteissa.
Yläasteella kukaan muu kuin minä ei jaksanut leuanvetoa. Urheilupuolella, siis lukiossa olisi ollut toinen juttu tietysti.
7 kilon ylipainolla farkut jalassa vyö tiukalla siten että kaljamaha pömpöttää.
26 leukaa ihan kummin päin vain ja punnerruksia meni 48 kpl. Punnerrusten määrä oli pudonnut yli puolella ja leukoja meni hoikkana poikana 33.
Olen minä vaan aika jannu vai mitä. Tuskin teidän miehet tuollaiseen pystyy. Tein vielä lämmittelyalueella dippitankoja vasten spagaatit.
Aloitin vuoden alussa tuon sadan punnerruksen ohjelman. Aluksi miestenpunnerruksia sain 10, nyt 28. Sairastelun takia tuli pitkä tauko, mutta olen silti iloinen tästä kehityksestä. Sataan punnerrukseen en usko pääseväni, mutta 50 olisi jo huippu.
Leukoja en taida saada yhtään, meillä ei ole tankoa niin ei ole tullut kokeiltua.
Nolla ja nolla. En ole koskaan jaksanut/saanut vedettyä yhtään leukaa enkä punnerrettua, en edes kouluikäisenä. Mä en tiedä miksei mussa ole yhtään voimaa.
N40
Mitään "miestenpunnerruksia" ei ole olemassakaan. On vain punnerruksia.
Vierailija kirjoitti:
Nolla ja nolla. En ole koskaan jaksanut/saanut vedettyä yhtään leukaa enkä punnerrettua, en edes kouluikäisenä. Mä en tiedä miksei mussa ole yhtään voimaa.
N40
Koska et treenaa.
Sj punnerruksia ehkä päälle 30, leukoja just sen yhden. En vaan osaa tekniikkaa, vaikka ylätaljasta tulee millaisella otteella tahansa se oma kehonpaino puhtaalla toistolla:D ehkä pitää ottaa tavoitteeksi opetella tuo leuanvetokin
Vierailija kirjoitti:
N40
Sullahan on jenkkiläiset piilomuskelit!
Olen 50-v ja tein 53 etunojapunnerrusta taannoin kun oli SatsElixiassa keskusten välinen punnerruskisa. Eli ihan valvotut olosuhteet ja pt laski vieressä puhtaita suorituksia.
Leukaa en ole kokeillut vetää, en osaa sanoa saisinko yhtäkään.