Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt kääntynyt suvaitsevaiseksi

Vierailija
08.02.2016 |

Olen löytänyt levon ja rauhan huoliini. Elämäni on parempaa ja vapauttavampaa, kun en kanna huolta vaimon tai lasten turvallisuudesta. Kiitos, mammat. Olette tehneet hienoa työtä väsymättömästi ja saaneet myös minunlaiseni paatuneen realistin sydämen avautumaan. Nyt voin hengittää vapaasti ja kokea kaiken olevan sittenkin hyvin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, joku rasisti alapeukuttaa. Ap

Vierailija
2/11 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai käännyttikö sinut mammojen kriittisyys vai ne pari suvaitsevaista mammaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uups, sori tuli vahinkoyläpeukku. :(

Vierailija
4/11 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kiitän, että miten mm. sinä ap olet saanut silmäni avautumaan. En ole politiikkaan niin paneutunut, enkä jaottele ihmisiä, en elä sellaisessa elämänpiirissä jossa ihmisiä jotenkin radikaalisti jaoteltaisiin kategorioihin. Haluan kiittää tästä mielestäni ihmisten tyhmyydessään tehdystä jaottelusta, suvakeista ja rasisteista, koska olen opppinut uutta. Että tyhmät ihmiset jaottelevat ihmisiä noin. Elän ja hengitän minäkin edelleen vapaasti, tunteita ja tulevaisuutta tosin ahdistaa realismi. Hyviä hengityksiä!

Vierailija
5/11 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä

Vierailija
6/11 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista

Vierailija
7/11 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kiitän, että miten mm. sinä ap olet saanut silmäni avautumaan. En ole politiikkaan niin paneutunut, enkä jaottele ihmisiä, en elä sellaisessa elämänpiirissä jossa ihmisiä jotenkin radikaalisti jaoteltaisiin kategorioihin. Haluan kiittää tästä mielestäni ihmisten tyhmyydessään tehdystä jaottelusta, suvakeista ja rasisteista, koska olen opppinut uutta. Että tyhmät ihmiset jaottelevat ihmisiä noin. Elän ja hengitän minäkin edelleen vapaasti, tunteita ja tulevaisuutta tosin ahdistaa realismi. Hyviä hengityksiä!

Juuri näin.

Vierailija
8/11 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ne kaksi suvaitsevaista mammaa. Nyt mun maailma on pinkkiä hattaraa ja paskonkin yksisarvisten naurua. Ja ne unet! Niissä on keijuja, kukkia ja lempeää sateen ripsutusta. Ap

Vierailija
9/11 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Vaimo ja lapset ovat rasisteja, mitä nyt? Ap

Vierailija
10/11 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin. Vaimo ja lapset ovat rasisteja, mitä nyt? Ap

Nyt otat av-mammojen linjan ja haukut niitä, perusteluista viis. Muista käyttää paljon olkiukkoja, ne vakuuttavat kuulijan. Voit vielä tehostaa olemustasi nenäpäivälisukkeella ja klovnimeikillä.

Oppivathan olemaan prkl.

Vierailija
11/11 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ne kaksi suvaitsevaista mammaa. Nyt mun maailma on pinkkiä hattaraa ja paskonkin yksisarvisten naurua. Ja ne unet! Niissä on keijuja, kukkia ja lempeää sateen ripsutusta. Ap

Ihana valaistuminen. Kiitos ap, avasit silmäni.

Ps. Minäkin tahtoisin noita lääkkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi