Arvaa painoni!
Haluaisin rehellisiä arvioita siitä, paljonko painan (että tietäisin, minkä painoisena ihmiset minua mahdollisesti pitävät). Olen 170 cm pitkä.
http://aijaa.com/Y7Q4Wg
Kommentit (37)
Melko tuhti junttapuo, tynnyrimäinen keskivartalo, vantterapeppuinen möykky, painoa luultavasti +130kg tai enemmän
Ei mikään kaunis ilmestys
Näyttää vakavalta, ainakin 140 kg
Vierailija kirjoitti:
Melko tuhti junttapuo, tynnyrimäinen keskivartalo, vantterapeppuinen möykky, painoa luultavasti +130kg tai enemmän
laitappas oma kuvasi niiin voimme arvostella senkin. Toivottavasti tuli edes hyvä mieli kun sait noin rumasti sanoa.
Olen n. 94 kg. Kamalaa että näytän vielä läskimmältä suurimman osan mielestä :( Olen kyllä laihduttamassa ja tämä sai lisämotivaatiota :DD t. Ap
Vierailija kirjoitti:
No mutta onneksi minä pystyn helposti karistamaan kilot ja olemaan kaikkea muuta kuin tuota, sinä luultavasti tulet aina olemaan idiootti! :) t. Ap
90 kg olisin arvellut. Sen verran iso maha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama kilo ylipainoa. Kuten naiset tupaavat sanomaan.
Urheilullinen kroppa. Kuten miehet tapaavat sanoa samassa koossa.
Voi olla kuulantyöntäjä ja vaikka Olympia-mitalisti. Eikö se ole urheilullinen?
Arsi Harju otti enemmän kyykystä kuin 1000 fitness-kanaa yhteensä. Ja myös tienasi enemmän. Eikä tarvinnut myydä edes persettä.
Vierailija kirjoitti:
Olen n. 94 kg. Kamalaa että näytän vielä läskimmältä suurimman osan mielestä :( Olen kyllä laihduttamassa ja tämä sai lisämotivaatiota :DD t. Ap
Minä olisin myös veikannut reilusti yli 100kg. Jos painat vain 94kg, niin sulla on oltava todella paljon läskiä, eikä ollenkaan lihasta. Siihen viittaa myös tuo pullottava maha, vatsalihakset ovat varmaan "levinneet", eivätkä anna mitään tukea sisäelimille ja suolistolle. (siks näytät painoasi lihavemmalta) Mulla on itselläni sama bmi, mut siitä on suuri osa lihasta, enkä näytä likimainkaan noin lihavalta.
Suosittelen sulle laihduttamisen sijaan keskittymistä lihasmassan hankintaan. Erityisesti keskity vatsalihaksiin. Etsi netistä callannetics jumppaohjeita ja tee vatsalihasliikkeitä niiden mukaan, sillä saat kaikkein nopeimmat tulokset. Ja hanki salikortti, Easyfit on halpa ja kätevä, jos paikkakunnaltasi vaan löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin myös veikannut reilusti yli 100kg. Jos painat vain 94kg, niin sulla on oltava todella paljon läskiä, eikä ollenkaan lihasta. Siihen viittaa myös tuo pullottava maha, vatsalihakset ovat varmaan "levinneet", eivätkä anna mitään tukea sisäelimille ja suolistolle. (siks näytät painoasi lihavemmalta) Mulla on itselläni sama bmi, mut siitä on suuri osa lihasta, enkä näytä likimainkaan noin lihavalta.
Suosittelen sulle laihduttamisen sijaan keskittymistä lihasmassan hankintaan. Erityisesti keskity vatsalihaksiin. Etsi netistä callannetics jumppaohjeita ja tee vatsalihasliikkeitä niiden mukaan, sillä saat kaikkein nopeimmat tulokset. Ja hanki salikortti, Easyfit on halpa ja kätevä, jos paikkakunnaltasi vaan löytyy.
Etköhän sä näytä ihan yhtä lihavalta. Tai lihaksista se ei ainakaan ole kiinni... naisilla kun ei juurikaan ole lihaksia. Treenaamattomilla/päin persettä treenaavilla miehillä on hyvin vähän lihaksia ja naisilla vielä olemattomampi määrä. EI kuulu mulle toisten paino ja lihavuus, mutta tuollaiset selitykset on ihan perseestä.
Olisin sanonut n. 10 kg enemmän.
Ystäväni on samanpituinen ja painaa tuon reilut 90 kg. On huomattavasti pienemmän oloinen. Urheilee kyllä hullun lailla (laihtuakseen), mutta ei se auta, kun syö kuin hevonen.
Pysyy kuitenkin terveempänä ja paremman näköisenä. Vyötäröäkin vähän löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etköhän sä näytä ihan yhtä lihavalta. Tai lihaksista se ei ainakaan ole kiinni... naisilla kun ei juurikaan ole lihaksia. Treenaamattomilla/päin persettä treenaavilla miehillä on hyvin vähän lihaksia ja naisilla vielä olemattomampi määrä. EI kuulu mulle toisten paino ja lihavuus, mutta tuollaiset selitykset on ihan perseestä.
Kuka sanoi, etten treenaa? :) Mut kuvaa en laita. Pitäis laittaa pitkähihainen ym. päälle, ettei tunnisteta (on tatuointeja) ja mitä hyötyä siitä ois? Eikä sillä ole mitään väliäkään. Yritin vaan olla rehellinen ja antaa ihan vilpittömän neuvon. Ap:n tilanne ei ole kovin paha painon suhteen, joten siks kannattais ennemmin alkaa treenaamaan, kuin keskittyä vain pudottamaan painoa, muuten lopputulos on ns. laiha läski, jolla ei ole lihaksia ollenkaan. Treenattu kroppa kuluttaakin enemmän, niin rasva palaa helpommin. Mahasta sanoin siksi, kun esim. raskauden aikana vatsalihakset usein erkanevat toisistaan ja lopputulos on kuvan kaltainen pullottava vatsa, treeni auttaa tähänkin. Tietty jos ap ei ole ollut raskaana, niin sit on kyse muuten vaan olemattomista vatsalihaksista.
En mä tätä pahalla sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mitä selityksiä mahdoit tarkoittaa? :) Että lihas painaa enemmän kuin läski?
Ketjua lukematta veikkaan että painat 95-100 kg. Itse olen 170 ja painan 60 kg, joten omaan peilikuvaani verraten arvioin painoasi.
Tule ap kertomaan ennen kuin palsta menee lukkoon!