Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teurastin tänään kanan, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.02.2016 |

:)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten? Löitkö ensin kalikalla ja sitten kurkku auki?

Vierailija
2/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko itsesi tyypilliseksi av:lla kävijäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kananko?

Vierailija
4/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista rupinen jihadistin perse.

Vierailija
5/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapoit vaimosi? Rikoit käskyä nro 5 ( älä tapa )

Taitaa pian olla otsikoissa?

Vierailija
6/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko että olen joku viherpiiperö, joka provosoituu tuollaisesta? Eheeeeeen, olen täysin kosketuksissa elämän realiteetteihin, toisin kuin eläimiä inhimillistävät hullut.

Vierailija
7/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliko siitä halal lihaa

Vierailija
8/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko fileestä paljo verta? Varmasti hyvää tuo luomuliha, voisin itsekkin sitten joskus vanhempana ryhtyä kasvattamaan eläimiä ruoaksi. Eipä se nyt loppuenlopuksi niin kamalaa ole toiselta henkeä viedä varsinkaan jos ei kiduta. Odotetaan pupunruoka kansan valitusta, itse en ainakaan aijo viikkoakaan ilman lihaa elää.

Vierailija
9/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irroititko kivipiiran?

Vierailija
10/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko paha ihminen kun lapsena talloin linnunpoikasen kuoliaaksi ja sain kaverin itkemään?

Vierailija
11/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että jotain viherhipsterikaupunkilaista voisin järkyttää! Ei vais. Näin entisena city-tyttönä tällainen oli mielenkiintoinen kokemus! En tietenkään nauti tappamisesta, mutta nyt tiesin tismalleen että nää on onnellisia vapaina eläneitä kanoja, jonka voin myöhemmin syödä hyvällä omallatunnolla.

Kyllä, yhden kanan vain. Meillä on koululla muutamia kanoja, jotka kuopsuttelee vapaana täällä, mutta nytten niiden aika tuli, joten pieni valikoitu ryhmä pääsi niitä teurastamaan. 

En tiedä mitä halal-teurastukseen liittyy... Meillä kanat ja pari kukkoa oli yön pimeässä vajassa ja ne olivat ihan rauhallisia kun ne sieltä haettiin. Jaloista toisella kädellä kiinni ja toisella nykäistiin niska poikki. Tämän jälkeen kaula auki, jotta veri valuisi ulos ja sen jälkeen sulat pois, sisälmykset pois ja vietiin kylmään. Muutaman päivän päästä saan hakea sieltä omani pois :) Niille luettiin myös pieni runo ennen teurastusta. Ei siitä kanoille mitään iloa ole, mutta tyyliin semmoinen pieni "kiitos, että annoit henkesi, arvostamme sitä". 

En koe itseäni tyypillisenä av:lla kävijänä. Olen 24 vuotias luomumaatalousopiskelija ja outo paheeni JVG:n kuuntelemisen lisäksi on vauva.fi.

- ap

Vierailija
12/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanat kuulemma hyppivät vielä päättöminäkin. 

Vierailija
13/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään ei hyppinyt kun niitä roikotettiin jaloista, jotta veri valuisi pois, mutta räpistelivät ikuisuudelta tuntuvan ajan, vaikka olivat varmasti jo kuolleita. Se oli vähän karun näköistä ja tuntuista!

- ap

Vierailija
14/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin, että jotain viherhipsterikaupunkilaista voisin järkyttää! Ei vais. Näin entisena city-tyttönä tällainen oli mielenkiintoinen kokemus! En tietenkään nauti tappamisesta, mutta nyt tiesin tismalleen että nää on onnellisia vapaina eläneitä kanoja, jonka voin myöhemmin syödä hyvällä omallatunnolla.

Kyllä, yhden kanan vain. Meillä on koululla muutamia kanoja, jotka kuopsuttelee vapaana täällä, mutta nytten niiden aika tuli, joten pieni valikoitu ryhmä pääsi niitä teurastamaan. 

En tiedä mitä halal-teurastukseen liittyy... Meillä kanat ja pari kukkoa oli yön pimeässä vajassa ja ne olivat ihan rauhallisia kun ne sieltä haettiin. Jaloista toisella kädellä kiinni ja toisella nykäistiin niska poikki. Tämän jälkeen kaula auki, jotta veri valuisi ulos ja sen jälkeen sulat pois, sisälmykset pois ja vietiin kylmään. Muutaman päivän päästä saan hakea sieltä omani pois :) Niille luettiin myös pieni runo ennen teurastusta. Ei siitä kanoille mitään iloa ole, mutta tyyliin semmoinen pieni "kiitos, että annoit henkesi, arvostamme sitä". 

En koe itseäni tyypillisenä av:lla kävijänä. Olen 24 vuotias luomumaatalousopiskelija ja outo paheeni JVG:n kuuntelemisen lisäksi on vauva.fi.

- ap

Ei se kana mitään henkeään antanut vaan kyllä te sen hengen otitte ja toinen olisi halunnut vielä kuopia ja kaakattaa...kesäkin tulossa :(

Vierailija
15/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on sanonta "lentää kuin päätön kana".  Kyllä ne "lentävät" vielä hetken kaulan katkaisun jälkeen.