Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt rupes oksettaa oma paino ja ulkonäkö

Vierailija
08.02.2016 |

Ei ole enää kaunista olla yli 80kg. Siis mitä mä teen. On varmaan 100kertaa kokeillut elämäntapamuutosta mutta aina se jossain vaiheessa kun on stressiä niin lakkaa. Tulee syötyä mitä sattuu. Lisäksi on mielenterveysongelmia ja siihen lääkitys joka syötätyttää. Mitä mä teen? Oon epätoivoinen. Tykkään kauniista vaatteista mutta esim. mikään omistamistani kevättakeista ei ollut hyvä enää päällä. Kaikki oli kinttanoita. Oma peilikuva kuvottaa. En mahdu farkkuihin tai löydä sopivia vaatteita enää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän hedelmiä, vähemmän leipää!

Vierailija
2/9 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiaistiistaista on hyvä aloittaa 40 päivän paasto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä stressiä - yritä vähentää vaikka töiden määrää, käy vaikka joogassa ja nosta siitä sitten pikku hiljaa fyysisempään kuntoilumuotoon.

Vierailija
4/9 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei töiden määrää voi enää vähentää, kun nytkin teen jo osa-aikaisesti sairauteni takia. Siis mun elämä on vaan masentavaa. Työ on stressaavaa. Kotona viihtyisin mutta sitäkin saan tarpeeksi tehdä. En saa itseäni vaan liikkeelle. Kävely yksin on tylsää jne. Mä en vaan halua olla tälläinen ja tämän näköinen. Oon oksettava tässä painossa. En edes tiedä onko mahdollista laihtua kun on tuo lääkityskin. 

ap

Vierailija
5/9 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, vinkkejä? anyone?

Vierailija
6/9 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lähellä kuntosalia, jossa olis spinning-tunteja? Suosittelen sitä sulle! Sali on hämärä, kukaan ei katsele läskejäsi. Eikä mitään vaikeita koreografioita tarvitse osata, senkun poljet menemään. Kaloreita palaa ihan tuhottomasti :)

Vierailija
7/9 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nuo "ryhmäliikuntatunnit" pelottaa ja ahdistaa mua. Mulla ei ole edes kunnollisia vaatteita siihen, ei kenkiä tai mitään. Oon kyllä luuseri tapaus.

ap

Vierailija
8/9 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että pelottaa mutta jos saat raahattua itses sinne ekalle tunnille niin jatkossa on paljon helpompaa. Mene alkeistunnille ja pyydä, että ohjaaja näyttää pyörän säädöt.

Vaatteina käy aluks vaikka legginsit ja toppi. Varmaan sulla jotkut urheilurintsikat ja lenkkarit löytyy myös? t.6

Vierailija
9/9 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain juoksulenkkarit, käykö ne spinningiin? Siis ulkolenkkarit. Ei viitsisi ostaa uusia vielä jos en pidäkään lajista.

ap