Naisellisella naisella kainaloksrvoja tai perskarvoja?
Tunneko ketään naista jolla olisi kainaloksrvat ihan luomuna? Jos kyllä, niin millainen nainen on? Lady vai rekkalesbo?
Mitä ylipäätään olette mieltä jos naisella on ihan luomut alapääkarvat pershaituvineen kaikkineen ja kainaloitakaan ei ajele? Voiko olla silti naisellinen ja kaunis?
Kommentit (44)
Miehetkihän nykyään sheivaa kainalot ja alapään/ perseen.
Mun mielestä kainalo- ja alapääkarvoissa on jotain seksikästä mutta myös herttaisen viehättävää. Mutta joo mä olen lesbo, eli mun mielipiteellä ei ole tietenkään mitään painoarvoa. Pidän hoikista, pehmeistä lempeistä, luonnollisista naisista, jotka eivät ota itseään liian tosissaan.
Yhdellä ystävälläni on ihan luomukarvat. Hän on hyvin viehättävä ja myös melko "naisellinen". Muista en tiedä, kun ei olla peseydytty yhdessä.
On niin helpottavaa olla ikisinkku, kun ei tarvitse jatkuvasti huolehtia että onko karvat ajettu/nypitty ja onko jokainen hiussuortuva kohdallaan sekä meikit ojennuksessa. Saa olla oma itsensä, kun ei koko ajan tarvitse olla miellyttämässä vastakkaista sukupuolta.
Mulla on kaikki karvat tallella vaikka käytän muuten aikaa ulkonäkööni. Kesällä ajelen kyllä sääri- ja kainalokarvat, talvella en niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tunneko ketään naista jolla olisi kainaloksrvat ihan luomuna? Jos kyllä, niin millainen nainen on? Lady vai rekkalesbo?
Mitä ylipäätään olette mieltä jos naisella on ihan luomut alapääkarvat pershaituvineen kaikkineen ja kainaloitakaan ei ajele? Voiko olla silti naisellinen ja kaunis?
On todellakin naisellinen ja seksikäs ja äärimmäisen kiihottava!
Tummat tuuheat kainalokarvat on kiihoittavinta mitä tiedän!!!
t: karvaisia naisia rakastava mies 36v
Vierailija kirjoitti:
On niin helpottavaa olla ikisinkku, kun ei tarvitse jatkuvasti huolehtia että onko karvat ajettu/nypitty ja onko jokainen hiussuortuva kohdallaan sekä meikit ojennuksessa. Saa olla oma itsensä, kun ei koko ajan tarvitse olla miellyttämässä vastakkaista sukupuolta.
No minua ainakin miellyttäisit eniten juurikin ajelematta mitään karvojasi :)
t: karvaisia naisia rakastava/ihannoiva mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Miehetkihän nykyään sheivaa kainalot ja alapään/ perseen.
Niin, moni mies tekee nykyään niin. Mikä sun kannanotto ap:n kysymykseen olikaan? Onko naisen karvoitus naisellista ja kaunista vai ei?
Täällä yks naisellinen nainen ja kyllä on perskarvat tallella. Sänki tuntuu inhottavalta ja sitä ei saa pois vaikka mitä tekis. Mikä mies se sellainen on, joka karvoja pelkää? Ei minun mies ainakaan.
Karvat on miehille. Se tekee miehestä miehen.
Huoliteltu nainen saa olla.
Mutta en tunne naista jolla olis ajelematta paikat.
Hiukset pittää olla mut kyl kaunis nainen kaljunakin on. Esim. Joilla on alopecia ;)
N20v
Tuttaviini ei kuulu mielenterveysongelmaisia tai äärifeministejä.
Mäkin oon kyllä muuten ihan täysin luomu, mutta kainalot sheivaan noin kuukauden välein. Ja kyllä, olen hyvinkin naisellinen seksikäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yks naisellinen nainen ja kyllä on perskarvat tallella. Sänki tuntuu inhottavalta ja sitä ei saa pois vaikka mitä tekis. Mikä mies se sellainen on, joka karvoja pelkää? Ei minun mies ainakaan.
Sellainen mies, joka ei tyydy ihan mihin peikkoon tahansa.
Ap:lle vastaisin, että kyllä karvat tuhoavat naisen kauneuden aika tehokkaasti.
Mihin helvettiin tämä maailma on menossa jos ihmisen ihossa luonnollisesti kasvavat karvat ällöttää. Miettikää jos noiden kainalokarvojen ja perskarvojen sijaan pitäisi ajella ripset ja kulmakarvat irti, muuten huudeltaisiin "yyyyh, silmäkarvoja, naisella! Hyi!" Se olisi tasan yhtä järkevää touhua.
Mulla on kaikki karvat ja kaikki arvot kohdillaan :) jos mies ei voisi sen verran vapautua ja löytää eläimellistä seksuaalisuuttaan sisältään, että jotkut karvat häiritsee, niin ei ole minulle sopiva mies. Tarvitsen kumppanin joka kiihottuu myös älyllisesti. Mutta jotenkin voin ehkä ymmärtää noita karvattoman naisen haluajia.. jos on pinnallinen ihminen, on tottunut hahmottamaan koko maailmansa, myös seksuaalisuutensa niin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin helvettiin tämä maailma on menossa jos ihmisen ihossa luonnollisesti kasvavat karvat ällöttää. Miettikää jos noiden kainalokarvojen ja perskarvojen sijaan pitäisi ajella ripset ja kulmakarvat irti, muuten huudeltaisiin "yyyyh, silmäkarvoja, naisella! Hyi!" Se olisi tasan yhtä järkevää touhua.
Mieti sitten vielä täysin luonnollisia nenäkarvoja. Tai vanhan miehen korvakarvoja.
Useimmat naisethan nyppii kulmakarvoja, oliko kirjoituksesi provo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitten vielä täysin luonnollisia nenäkarvoja. Tai vanhan miehen korvakarvoja.
Useimmat naisethan nyppii kulmakarvoja, oliko kirjoituksesi provo?
Osaatko lukea? Ajella pois ja nyppiä tarkoittavat eri asioita. Ja kukaan ei kyttäämällä kyttää sinne vanhan miehen nenään tai korviin onko ne karvat ajeltu, tai mainosta mediassa miten vanhojen miesten korvakarvat on hyihyi, et ole mies jos sinulla on karvakorvat. Oletko sinä provo?
Vierailija kirjoitti:
Miksi perse pitäisi sheivata.
Ettei miehet saa traumoja.
Tunnen itseni talvella. Olen ihan tavallinen.