Luokkasi entinen polkupyörä saapuu luokkakokoukseen. Ensireaktiosi?
Kommentit (32)
Moikkaisin reippaasti. Katsastaisin, että tartteeko se rasvaa ja onko se siistissä kunnossa. Illan edetessä sivelisin sen tankoa ja kysäisisin, että saisinko pikku kyydit.
Luokallani ei koskaan ole ollut moista.
Tietysti kysyisin että lohkeeko tänä iltana?
Meidän luokkakokoukseen tuli ex-polkupyörä. Hän kertoi kokeneensa monia kasvun paikkoja elämässä ja hän onkin nykyään onnellinen tandemi.
Jos oli yläasteesta kyse, niin epäilen, että oli vaan juorujen kohde..
Siis oliko teillä koko luokalla yhteinen pyörä? Mä oon varmaan ollut sitten vähän parempiosaisten koulussa, kun kaikilla oli ihan omat vanhempien ostamat pyörät.
Minähän tunsin hänet jo silloin aiemmin, mitäs yllättävää luokkakokoukseen saapumisessa pitäisi olla? Yllätytkö sinä aina, kun näet jonkun tutun ihmisen? Ei kai ensireaktio tuossa tapauksessa ole yhtään sen kummempi, kuin kenenkään muunkaan kohdalla, jonka olen nähnyt sata kertaa.
minä ihan oikeasti luulin, että tää aloitus on tällainen vitsi, että oikeasta polkupyörästä kyse :D kun on aina näitä "mitä mieltä kissasi on tulevista vaaleista"- juttujakin jne. no mä menen nyt nukkumaan!
Miettisin että eivätpä tienneet tämän kiltin tytön -eli minun- olevan se "polkupyörä".
Niin se on elämä epäreilua, että toinen voi saada huonon maineen turhaan ja toinen vaan kiillottaa sädekehää ja vetää rundia :D
Ja minä luin kysymyksestä: ensierektiosi?
Nukkumaanmenenminäkin...
Meidän luokalla kyllä reagoitiin. Jos joku oli valmistunut yliopistosta. Se oli ihmeellisempi.
Riippuu niin, missä on kasvanut.