Luokkasi entinen polkupyörä saapuu luokkakokoukseen. Ensireaktiosi?
Kommentit (32)
Alentavaa nimittää jotakuta "polkupyöräksi". Harrastakoon jokainen niin paljon seksiä kuin huvittaa, ihan sama mulle.
Eikös tossa jo saisi koko muu luokka hävetä?
Niit oli monta. Jami, Jesse, Tommi ja Roni. Kunnon visvaheppejä. En menisi luokkakokoukseen.
Leukani loksahtavat auki, koska luokassamme ei ollut yhtään polkupyörää.
Miten reagoit jos luokkakokoukseesi tulee joku joka ei ole valmistunut yliopistosta vaan amiksesta tai ammattikorkeakoulusta?
Meillä oli kaikilla omat pyörät, mutta riippuisi siitä, minkä luokka-asteen pyörä olisi kyseessä. Yläaste- tai lukioaikaista polkupyörää voisin käyttää vielä ihan hyvin.
En tunnistanut samaksi, siihen oli kertynyt liikaa kilometrejä.
Todennäköisesti uteliaisuus, että onko yhä samalainen jakorasia kuin kouluaikoina ja kiinnostaisi myös tietää minkälaisia ihmisiä tällaisista nuorista kasvaa, mutta en tosin odottaisi mitään kovinkaan ihmeellistä.
Olen henkisesti jämähtänyt yläastetasolle, joten tietenkin olen aivan, et oo-äm-gee, ja painun sitten ap:n kanssa röökille juoruamaan, päivittelemään ja hyperventiloimaan.
Miettisin, että minkäköhänlainen mies se nykyään on.
Miksi ihmeessä ketään kiinnostaisi jonkun toisen seksielämä? On ihan jokaisen oma asia.
Niin tai taisi olla niin että aloittaja jäi nuolemaan näppejään yläasteella? Kyllähän sen ymmärtää että vieläkin harmittaa.
Ai polkupyöriäkin kutsutaan luokkakokouksiin. Aika epistä ettei mun hienoa jenkkiautoa kutsuttu viimeksi. :-(
Minä kuljin yläasteella kouluun linja-autolla.
Vierailija kirjoitti:
Niit oli monta. Jami, Jesse, Tommi ja Roni. Kunnon visvaheppejä. En menisi luokkakokoukseen.
Ihan itse olet kehitellyt tarinan päässäsi.
Meidän luokalla ei ollut sellaisia. Tai ainakaan en tiedä. Ei siellä kukaan vissiin nainnut keskenään. Ihastumisia muutama ja sellaista yhdessä hengaamista, muttei sen kummosta.
Yhdeltä mimmiltä sai kyllä kaikki lukion jätkän. Ihmisraunio se on nykyäänkin, kun sitä näkee. Raukkaparka ollut huumeiden "bilekäyttäjä" kohta 20 vuotta.
Ihan aluksi: rumaa kieltä käytät. Toiseksi, me elettiin sellaista viattomuuden aikaa vielä silloin ettei kenenkään seksuaalimoraalia juuri arvosteltu, siihen ei olut mitään aihetta. Se jolla oli eniten poikaystäviä yläasteaikana on nykyään kansainvälisesti arvostetu taiteilija. Saattaisin vähän arastella ja ujostella kun itse olen ihan vaan tavis toimihenkilö. :)
Mä olin ihmiskoulussa, joten luokallani ei ollut yhtään polkupyörää.