Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat eivät koskaan voi olla niin huonosti,

Vierailija
08.02.2016 |

etteikö voisi ryypätä.

Onko sinulla mottoja? Siinä omani.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan Jaska Jokuselta: Mikään ongelma ei ole niin suuri, ettei sitä voisi juosta karkuun.

Vierailija
2/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaan Jaska Jokuselta: Mikään ongelma ei ole niin suuri, ettei sitä voisi juosta karkuun.

Onko tuo sun motto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo viinan juonti on juuri sitä karkuun juoksemista, huomenna muun vitutuksen lisäksi on vielä kankkunenkin, noh... onhan siihenkin olemassa tunnetut parannuskeinot.

Minun mottoni voisi olla, että jos lähdet sutta karkuun, tulee karhu vastaan.

Vierailija
4/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo viinan juonti on juuri sitä karkuun juoksemista, huomenna muun vitutuksen lisäksi on vielä kankkunenkin, noh... onhan siihenkin olemassa tunnetut parannuskeinot.

Mulla on monta kertaa käynyt niin, että tänään vituttaa. Vetää kännit ja huomenna ei enää jaksa vituttaa ja piitata koko asiasta, vaan toteaa että vitut siitäkin paskasta.

Näin siitä on ollut pelkkää hyötyä. Jos olisi koko illan pyöriskellyt vitutuksessa, niin ei siitä olisi ollut mitään hyötyä.

ap

Vierailija
5/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monta kertaa käynyt niin, että tänään vituttaa. Vetää kännit ja huomenna ei enää jaksa vituttaa ja piitata koko asiasta, vaan toteaa että vitut siitäkin paskasta.

Näin siitä on ollut pelkkää hyötyä. Jos olisi koko illan pyöriskellyt vitutuksessa, niin ei siitä olisi ollut mitään hyötyä.

ap

No juu, hyvä pointti kyllä tuokin. Meissä taitaa olla sellainen pieni ero, että minä olen masentunut ja alkoholisti, joten järjenjuoksuani ei voi verrata normaaliin. Minä selviän vähemmällä vitutuksella kun en juo. Siis nimenomaan vähemmällä vitutuksella, nollille tuskin pääsen koskaan.

Vierailija
7/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No juu, hyvä pointti kyllä tuokin. Meissä taitaa olla sellainen pieni ero, että minä olen masentunut ja alkoholisti, joten järjenjuoksuani ei voi verrata normaaliin. Minä selviän vähemmällä vitutuksella kun en juo. Siis nimenomaan vähemmällä vitutuksella, nollille tuskin pääsen koskaan.

Meillä on aivan sama diagnoosi, mutta kokemusmaailma päinvastainen. Mä olen hilpeällä tuulella nousuissa. Selvinpäin en niinkään. 

Miten joku voi masentuneena olla hyvällä tuulella selvinpäin, en ymmärrä. Sentään ne nousut .. ihan eri sfäärit. 

Vierailija
8/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun bongi soi, ei itkeä saa. Kun bongi soi, ei itkeä tahtoisikaan. Polta loppuun asti koppasi. Ylleni taivaan teet tähtineen...

Vierailija
9/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei voi kaikki asiat olla oikein huonosti, jos sylissä on kehräävä kissa.

Vierailija
10/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun bongi soi, ei itkeä saa. Kun bongi soi, ei itkeä tahtoisikaan. Polta loppuun asti koppasi. Ylleni taivaan teet tähtineen...

Vaan en muuta tarvitsekkaan, vedän loppuun saakka kappaleen

Vierailija
11/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Meillä on aivan sama diagnoosi, mutta kokemusmaailma päinvastainen. Mä olen hilpeällä tuulella nousuissa. Selvinpäin en niinkään. 

Miten joku voi masentuneena olla hyvällä tuulella selvinpäin, en ymmärrä. Sentään ne nousut .. ihan eri sfäärit. 

Enhän minä olisi viinan juontia lopettanut jos se olisi kivaa ollut. En minä tullut hyvälle tuulelle edes nousuhumalassa ja vaikka olisin tullutkin niin sehän oli vain yksi osa juopon arkipäivästä, loppu vuorokausi ennen huomista viinakaupan aukeamista olikin enempi tympeää. Nykyään jos minulla on perse auki niin olen tyytyväinen siitä, ettei minulla ole kankkunen ja perse auki.

Vierailija
12/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini sanomasta tuli aikanaan mottoni: "Kun me nyt kerran ollaan täällä, yritetään tehdä tästä mukavaa itsellemme ja muille."

Vierailija
13/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin ei voi kaikki asiat olla oikein huonosti, jos sylissä on kehräävä kissa.

Pitää paikkansa. Valitettavasti kaikki kissat (3 kpl)  jäivät erossa muijalle, joka tapatti ne kaikki.

Vierailija
14/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat eivät koskaan voi olla niin huonosti, etteivätkö ne voisi olla vieläkin huonommin.

Vierailija
15/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini sanomasta tuli aikanaan mottoni: "Kun me nyt kerran ollaan täällä, yritetään tehdä tästä mukavaa itsellemme ja muille."

Hyvin sanottu. Kalle Päätalon kirjoista olen oppinut viisauden jotka Kummun Kalle käytti:

Ei niin mäne, ettei jotennii mäne.

Vierailija
16/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat eivät koskaan voi olla niin huonosti, etteivätkö ne voisi olla vieläkin huonommin.

Palaa kohtaan 1.

ap

Vierailija
17/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani niin, että ei voi mennä niin huonosti, etten saisi viinan avulla menemään vielä huonommin.

Vierailija
18/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Trying is the first step towards failure"

-Homer Simpson

Vierailija
19/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Trying is the first step towards failure"

-Homer Simpson

Siksipä en enää yritä mitään. On jo sen verran mennyt vituiksi tässä elämässä, että pääsen vähemmällä kun vain odottelen mitä huominen tuo tullessaan.

Vierailija
20/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fifti-sixti.