Uimapuku ja urheiluliivit isorintaiselle. Minkälaiset olis hyvät?
Koko D 85 ja rinnat todella painavat.
Uikkari ja liivit hakusessa. Suosittele.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikun hyvin paljon - juoksen, hiihdän, jumppaan, pyöräilen, vaellan, uin jne. Olen normaalipainoinen, isorintainen, kokoa 75E. Rintaliivit liikkuessa aina Shock Absorberit, niiden päällä usein tukea lisäävä toppi. Sellainen jossa varsinaisen kankaan alla on ns tukiosa/kangas, esim Adidaksella on hyviä. Ei todellakaan mikään narutoppi, vaan ihan kunnollinen. Uimapukuna mulla on tällä hetkellä Lascana -merkkinen puku Zalandosta tilattuna. Puku on hintansa väärti ja rohkaistuinkin sen tilaamaan hyvien käyttäjäarvostelujen perusteella. Näistä puvuista oli myös omaa kokoani isompia saatavilla.
Monien tuhansien treeneissä hikoiltujen tuntien perusteella nämä kommentit. Ja kyllä, ottaisin pienemmät rinnat heti jos vain voisin.
Mikä sulle on normaalipaino ja pituus?Mitkä sun mitat ja ikä.Aikas isot on kyl sun rinnat jos on 75E???
Tämän ja monen aikaisemman av-ketjun mukaan rintani eivät ole edes isoimmasta päästä. Olen 176 cm pitkä ja painoa on 67 kiloa. BMI noin 21,7. Av-kategoriassa toki menee ryhävalaan puolelle, mutten todella halua mikään Susanna Penttilä ollakaan. Menisihän siinä uskottavuus jo töissäkin. Näissä mitoissani olen ollut koko aikuisikäni, raskausaikoja (3 kpl) lukuunottamatta. Ikää on kertynyt 42 vuotta. Mutta eihän tämä ollut minun ketjuni, sori ap.
Shock Absorberit on tosi hyvät. Speedolla on uikkari jossa alla kevyesti mutta riittävästi tukeva liiviosa. Ainakin Stadium myy sitä.
Sille laidutuksen tuputtajalle, helvetti viekää, rinnat on erilaisia ! Eikä edes oikein riipu muusta vartalosta.
Itse 167/ 55 / 65 J
Vierailija kirjoitti:
Laihduta läski. Kun tiputat painoa myös rinnoista lähtee rasvaa. Vai voiko kukaan väittää nähneensä 45kg naista DD tisseillä? Laihduta ap 25 kg pois niin jo luulisi normaalien liivin sopivan.
T: 65 C
Mä painan 47 kg ja kuppikoko 70E. Ei kaikki isorintaiset ole lihavia.
Silikonitötteröiden aikakautena näyttää unohtuvan, että joillain on isot rinnat ihan luonnostaan. Ja luomut isot ovat oletettavasti silikonisia painavammat, rintarauhaskudos on ainakin mulla tosi tiivistä ja näin rinnat ovat painavat.
Ap palaa. Kiitos vastanneille vinkeistä. Käyn katsastamassa tarjontaa. Tuo speedon uikkari vinkki oli todella tarpeen. Usein uikkarit mallia mummo, jos tarvii tukea rinnoille.
Ja kommenttina tuolle laihduttamaan käskeneelle, niin sehän tässä on tarkoituskin. Siksi kyselin kokemuksia. Kokemuksen pohjalta voin sanoa että kuppikokoni ei juurikaan pienene kun laihdun, ympärysmitta jonkinverran kylläkin. Tiedän sanomattakin että olen läski, av:n mittapuun mukaan supermega ryhävalas (mitat 178cm ja 86kg).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laihduta läski. Kun tiputat painoa myös rinnoista lähtee rasvaa. Vai voiko kukaan väittää nähneensä 45kg naista DD tisseillä? Laihduta ap 25 kg pois niin jo luulisi normaalien liivin sopivan.
T: 65 C
Mulle kävi niin että kuppikoko kasvoi kun laihdutin. 85E -> 75G
Vähän meni vaikeaksi rintsikkaostot kunnes löysin erikoisliikkeestä sopivan mallin ja koon.
Vaikka sun tissit olis pelkkää läskiä niin meillä muilla on silti myös maitorauhasia. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän 😊
Mulla kanssa kun laihdutin ja vyötärö oli alle 70 cm, lantio 93 ja painoa 58 kg, niin rinnanympärys silti niin suuri, ettei edes Changen mikään malli ollut tarpeeksi iso. Että silleen. Painoindeksi oli 20.
Vierailija kirjoitti:
Koko D 85 ja rinnat todella painavat.
Uikkari ja liivit hakusessa. Suosittele.
Jotain kevyttä ja paljastavaa.
T.mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikun hyvin paljon - juoksen, hiihdän, jumppaan, pyöräilen, vaellan, uin jne. Olen normaalipainoinen, isorintainen, kokoa 75E. Rintaliivit liikkuessa aina Shock Absorberit, niiden päällä usein tukea lisäävä toppi. Sellainen jossa varsinaisen kankaan alla on ns tukiosa/kangas, esim Adidaksella on hyviä. Ei todellakaan mikään narutoppi, vaan ihan kunnollinen. Uimapukuna mulla on tällä hetkellä Lascana -merkkinen puku Zalandosta tilattuna. Puku on hintansa väärti ja rohkaistuinkin sen tilaamaan hyvien käyttäjäarvostelujen perusteella. Näistä puvuista oli myös omaa kokoani isompia saatavilla.
Monien tuhansien treeneissä hikoiltujen tuntien perusteella nämä kommentit. Ja kyllä, ottaisin pienemmät rinnat heti jos vain voisin.
Mikä sulle on normaalipaino ja pituus?Mitkä sun mitat ja ikä.Aikas isot on kyl sun rinnat jos on 75E???
Tässä sulle selvennystä ja vähän turvan tukkimista toiselta isorintaiselta.
Olen 175 cm pitkä, painan 68 kg ja liivikokoni on 75 F.
Ylipainoa ei ole. Alipainoisena liivikokoni oli 70 E, mutta sellainen alipaino ei ole toivottavaa eikä terveellistä. Olen onnellinen, että sain viimein painoni nousemaan edes nykyiseen tasoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sulle selvennystä ja vähän turvan tukkimista toiselta isorintaiselta.
Olen 175 cm pitkä, painan 68 kg ja liivikokoni on 75 F.
Ylipainoa ei ole. Alipainoisena liivikokoni oli 70 E, mutta sellainen alipaino ei ole toivottavaa eikä terveellistä. Olen onnellinen, että sain viimein painoni nousemaan edes nykyiseen tasoon.
Oletko minkä ikäinen ja oletko synnyttänyt? Onko omasta mielestä paino hyvä tällä hetkellä.....onko reidet paksut ja perse leveä ja iso, kun avopuolisolla mitat 176cm, paino 66kg ja omasta mielestä paksut reidet ja aika leveä ja iso perse (+selluliitti) :(