Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako jos kaupasta on haluamasi tuote loppu?

Vierailija
08.02.2016 |

Olenko ainoa, jota harmittaa jos olen miettinyt jonkun jutun laittoa ruoaksi ja kun menen kauppaan, se onkin loppu? Joskus käyn parissakin kaupassa etsimässä haluamiani tuotteita ja harmittaa kun ne ovat kaikkialta lopussa. Sitten ei enää viitsi käydä useammissa paikoissa etsimässä niitä jos on ihan turha reissu. Olenko ainoa jota tämä harmittaa? Olisi niin kätevä, kun olisi kännykässä ohjelma, jolla voisi nähdä tuotteiden saatavuuden lähikaupoissa. Käyttäisitkö tällaista jos sellainen olisi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Olen sen verran pessimisti, että en ikinä oleta, että kaupassa on haluamaani tuotetta.

Vierailija
2/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta vitussa harmittaa! Miksi tälläisia aloituksia edes tehdään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti harmittaa. Harmittaa silloinkin, jos olen tottunut ostamaan jonkun tietyn tuotteen ja joudunkin korvaamaan sen kalliimmalla tai huonommalla tuotteella.

Vierailija
4/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi sellainen systeemi joka reaaliajassa sitä saatavuutta seuraisi, ja sitten kun menisi kauppaan niin olisikin pitkäkyntinen siirtänyt sen tuotteen hävikin puolelle, niin sitten vasta harmittaisikin.

Vierailija
5/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh :(!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen apsi kelpaisi, että paljonkohan Sellon parkkihallissa on kulloinkin tilaa.

Nimittäin se ärsyttää, kun menee sinne kamalaan ruuhkaan ja kun tulee pois niin tyhjiä parkkiruutuja on joka rivissä. Mä nimittäin osaisin ajoittaa kauppaan menoni vaikka siihen, kun porukka rupeaa valumaan sieltä pois.

Vierailija
7/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Tulen siitä yleensä hyvin iloiseksi. (Vai mitäpä luulet?)

Vierailija
8/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa joo! Onneksi on 4 ruokakauppaa plus Tokmannia alle 10 min kävelymatkan päässä.

Vierailija
9/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri tapaus kuin aloittajalla, mutta juuri nyt harmittaa, kun kaikista kaupoista on "tilapäisesti loppu" se DVD-laite, jonka olisin ostanut. 

Asia sentään selviää jo kotisohvalla, ei tarvitse kauppaan asti vaivautua toteamaan.

Vierailija
10/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tietenkin ja joskus sen takia jätän ostoskorin siihen lattialle ja marssin toiseen kauppaan. Saa myyjät sitten viedä paikalleen tai mitä niille nyt tehdäänkään. Mitäs eivät huolehdi tuotteiden tilauksesta ajoissa, niin ettei tuotteet pääse loppumaan .

Vierailija
11/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kunnon ruokakaupassa, niin ei tuollaista pääse koskaan tapahtumaan. Lidlin asiakkaille varmaan tuttua.

Vierailija
12/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa. Siksi käyn Cittarissa enkä missään pikkukaupoissa.

Rautakauppojen yms valikoimaa saa reaaliajassa seurattua netissä. Ihan kätevää ja usein tarpeen...mutta en mä minkää oltermannin ja tarjousjauhelihan saatavuutta ennen kauppareissua jaksa tarkistaa joka viikko, niitä on vain oltava sielllä hyllyssä tai mua pännii.

Vierailija
13/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että Lidlin tuotteet ovat usein loppu jos tarjous on hyvä. Siinä käy kyllä sellainen ryysis ja kuhina. Ja harmittaa se, jos on hyvä tarjous. Pizzapatongit menivät kuin kuumille kiville esimerkiksi, ja käteen jäi vain pari pakkausta, kun osti heti tarjouksen alettua. Muuten olivat loppu. Ensi viikonlopputarjous on niin hyvä että täytyy makuupussissa odottaa ulko-oven edessä. Tai ainakin lähteä ajoissa, että on paikalla kun aukeaa.

T. Lidl-mies.

Vierailija
14/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa todella paljon. 

Koivukylän Cittari myy jatkuvasti eioota. Toisinaan menee koko viikon ruokalista uusiksi siltä seisomalta, tai turhaudun ja menen S-markettiin. 

Liian monta kertaa tapahtunut ja olen useasti palautettakin antanut. Pahoittelevat vaan. Joten nykyään lähinnä shoppailen Lidlissä ja S-marketissa. Cittarista ei kannata useinkaan edes päiväntarjouksiakaan hakea, kun esim euron parsa on jo puolilta päivin loppu.

Yhä ihmettelen, että miksi tuossa kaupassa ei osata tavarankiertoa. Isolla volyymillä on paria kolmea tuotetta ja nekin loppuu vikkelään. Hemmetin huonot valikoimat ja hedelmät-tomaatit-yms. raakoja. Lisäksi vielä pirun kallis kauppa. Ugh! Olen todella turhautunut.

Vierailija
15/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa tietenkin ja joskus sen takia jätän ostoskorin siihen lattialle ja marssin toiseen kauppaan. Saa myyjät sitten viedä paikalleen tai mitä niille nyt tehdäänkään. Mitäs eivät huolehdi tuotteiden tilauksesta ajoissa, niin ettei tuotteet pääse loppumaan .

aika narsistinen ajatusmaailma, jos näin toimit

Vierailija
16/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta mooses harmittaa, mutta sitten kokoan itseni ja vaihdan tuotteen vodkaan :=)

Vierailija
17/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on että Lidlin tuotteet ovat usein loppu jos tarjous on hyvä. Siinä käy kyllä sellainen ryysis ja kuhina. Ja harmittaa se, jos on hyvä tarjous. Pizzapatongit menivät kuin kuumille kiville esimerkiksi, ja käteen jäi vain pari pakkausta, kun osti heti tarjouksen alettua. Muuten olivat loppu. Ensi viikonlopputarjous on niin hyvä että täytyy makuupussissa odottaa ulko-oven edessä. Tai ainakin lähteä ajoissa, että on paikalla kun aukeaa.

T. Lidl-mies.

VAIN pari pakkausta... Miksiköhän ovat aina loppu? Ajatelkaa muitakin.

Vierailija
18/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ei saa kun eineksiä ja nahistuneita rehuja. Prisma on hyvä, mutta mummot tyhjentää sen aamusta joten usein täytyy käydä vielä kalliissa Cittarissa hakemassa jotain.

On muuten ärsyttävää mennä Cittariin niitten Prisman ruokakassien kanssa, kun on kävellen liikkeellä. Tuntuu että vartiat luulee että pöllin kaiken ja kassalla joutuu selittelemään. ARGH!

Vierailija
19/19 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lidl-mies.

VAIN pari pakkausta... Miksiköhän ovat aina loppu? Ajatelkaa muitakin.

Niin, kyllähän sitä pari pakkausta ottaa kerrallaan, kun maksoi vain 1 €/boksi. Tarjous olisi pitänyt kestää koko viikon, mutta loppuivat varmaan jo parin päivän päästä. Luulen että monet rohmusivat enemmän, kun näin kävi. Itse siis ajattelin että ostanpa nyt pari kokeeksi ja sitten joskus myöhemmin lisää, jos olivat hyviä.

T. Lidl-mies.