Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko olla itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?

Vierailija
08.02.2016 |

Kamalaa olla pinnallinen, mut mä en kyllä vaan pystyisi. Saman pitunen ehkä vielä menis mut itseäni lyhyempää miestä kohtaan en vaa tuntisi fyysistä vetoa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 170cm ja mies samanpituinen ja se ei minua häiritse, mutta mitkään 10-13cm korkokengät jalassa en kyllä mielellään miehen vieressä seiso. Se vaan tuntuu oudolta.

Vierailija
22/25 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Eikä se tee minusta pinnallista. Aivan sama, kun toiset ei tykkää punapäistä. 

Mikä sun mielestä sitten tekee pinnallisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Eikä se tee minusta pinnallista. Aivan sama, kun toiset ei tykkää punapäistä. 

Minäkään en kiinnostu lyhyistä miehistä, enkä ole ikinä ajatellut että se olisi pinnallista tai kauheaa.

Pinnalliseksi tekee yleensä se, että muut ihmiset tuomitsevat sinut sellaiseksi. Huonolla itsetunnolla varustettu antaa sen häiritä, hyvällä itsetunnolla varustettu ei.

Vierailija
24/25 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella itseäni pienikokoisemman kanssa. Tuohon vaikuttaa paitsi pituus niin lihaksikkuus ja piirteet.

Vierailija
25/25 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on riippuvat rinnat ja raskausarpia. Moni voisi siihen sanoa että ei hemmetti, ja se on täysin ok. Itselleen kumppania valitessa saa olla millaiset kriteerit vain haluaa. Kurjaa se olisi muiden vuoksi joustaa ... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan