Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkähiuksiset: kuinka usein peset hiuksesi shampoolla?

Vierailija
08.02.2016 |

Minä pesen viikolla joka toinen päivä, viikonloppuna on kahden päivän tauko. Haluaisin pidentää välipäiviä, mutta hiuspohja ja hiukset öljyyntyvät liian nopeasti. En kehtaa olla niin rasvaisessa tukassa.

Jostain syystä kuivashampoo ei toimi minulla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä rasvaisuuden takia. Myös ihotyyppi on rasvainen.

Nuorempana pesin joka päivä.

45v. N

Vierailija
2/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran-kaksi viikossa. Ei ole öljyinen/rasvainen tukka siinä välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen aamu. Joskus saattaa mennä 2,5-3 päivääkin, mutta se vaatii kuivashampoota.

Vierailija
4/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivän välein pesen tukan, vaikka joka päivä suihkussa muuten käynkin.

Ekana päivänä kunnon pörrö, toisena päivänä hyvä ja kolmantena laitan yleensä kiinni, saa hyvän sileän ponnarin. Neljännellekkin päivälle kestäis ponnarille ulkonäön puolesta, mutta hiukset alkais haista tunkkaselle

Vierailija
5/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka päivä hiuspohjan psoriaasin takia..

Vierailija
6/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ehtis millään joka tai joka toinen päivä pesemään tätä heinäkasaa! Pesen keskimäärin kahdesti viikossa. Kolmantena päivänä pesusta hiukka kuivasampoota raikastaa tilanteen. Pitkät hiukset on usein myös vaikka ponnarilla, jolloin vähäinen likaisuus ei haittaa. Mulla hiuspohja rasvoittuu varmaan suht normaalisti, ei supernopeesti muttei kyllä jää rasvoittumattakaan.

Vierailija
7/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen n. 4 päivän välein. 

Vierailija
8/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ehtis millään joka tai joka toinen päivä pesemään tätä heinäkasaa! Pesen keskimäärin kahdesti viikossa. Kolmantena päivänä pesusta hiukka kuivasampoota raikastaa tilanteen. Pitkät hiukset on usein myös vaikka ponnarilla, jolloin vähäinen likaisuus ei haittaa. Mulla hiuspohja rasvoittuu varmaan suht normaalisti, ei supernopeesti muttei kyllä jää rasvoittumattakaan.

Niin ja mäkin käyn silti päivittäin suihkussa. Hiukset vaan ylös pois tieltä, jossei oo pesun aika.

Vierailija
9/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen päivän välein. 2 päivää menee ihan hyvin, mutta silloin kolmantena pakko käyttää kuivashampoota. Pesen tukan iltaisin. Annan kuivua luonnollisesti ja siinä vierähtää mukavat nelisen tuntia.

Vierailija
10/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pesin joka toinen päivä, mutta nyt olen harventanut kahteen kertaan viikossa. Alkuun hiukset rasvoittui aika paljon mutta nyt ovat sopeutuneet tähän pesutahtiin. Suihkussa käydessä pesen ja hieron hiuspohjaa lämpimällä vedellä, tämän olen huomannut auttavan siihen rasvoittumiseen.

Vierailija
11/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa viikossa pesen. Kesällä voi joutua pesemään kolmekin kertaa viikossa kun päänahka rasvoittuu.

Vierailija
12/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen tai kolmas päivä. M22

Vierailija
13/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa saunan yhteydessä. Suihkussa käyn kyllä joka päivä, hiukset on nutturalla sen ajan. Menee aika hyvin kun joko pe tai la pesee niin on sitten viikonloppu aikaa tukalla olla aikamoinen pörrö ja ma sitten jo yleensä asettuu siististi.

Vierailija
14/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä tai joka toinen päivä. Harrastan "hikiliikuntaa" lähes joka päivä, joten aina on pestävä, jos olen urheillut.

Vierailija
15/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on myös liikunnasta johtuen pestävä joka päivä. Kerran viikossa on lepopäivä, jolloin en myöskään pese tukkaa. Eli 6 kertaa viikossa.

Vierailija
16/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 päivän välein. Liikuntaa harrastavana ja muotoilutuotteita käyttävänä on pakko pestä ainakin joka toinen päivä...

Vierailija
17/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kokeillut pelkkää vesipesua siinä välissä? Itse pesen joka päivä pelkällä vedellä hiukset ja kolmen-neljän päivän välein shampoolla. Se tosin ensin vaati sen, että hiukset piti päästää todella likaisiksi (= pari viikkoa ilman shampoota) ja sen jälkeen eivät ole enää rasvottuneet samaa tahtia kuin ennen (sai pestä joka päivä). Mitä enemmän ja useammin pesee hiukset niin sitä nopeammin ne likaantuvat.

Vierailija
18/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä. Noin kolme-neljä kertaa viikossa tulee liikuttua hikeen saakka, jonka jälkeen luonnollisesti tukka pestään. Otsiksen pesen joka päivä. Iho ja hiuspohja ovat melko helposti rasvoittuvaa lajia. Ilman liikuntaa pärjään 2-3 päivää, viimeisenä kuivasampoo käyttöön ja tuntuu kyllä jo vähän epämukavalta. 

Vierailija
19/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti viikossa.

Jos hiuksia tupeeraa, ei tyvi pääse rasvottumaan nopeasti.

Vierailija
20/22 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:n päivän välein on sopiva kierto hiuksilleni. Talvella välillä riittää kerta viikkoon pesu.