Petinkö miestä?
Nukuin miehen työkaverin vieressä koska mua itketti enkä halunnut nukkua yksin. Mies oli yövuorossa ja tää kaveri oli vapailla. Näin tosi pahaa untakin :(
Kommentit (11)
No itselle ei tulisi mieleen. Hyväksyisitkö miehellesikin samanlaisen? Jos hälle ei tuu uni?
sano miehelle niin tiedät mitä on mieltä :D
En nyt tiedä, oliko tuo pettämistä...mutta ainakin tosi noloa käytöstä.
Siis voi v...u. Oliko tosiaan pakko miehen työkaverin sänkyyn lykkätyä? Olisit laittanut vielä paremmaksi, mennyt vaikka miehen parhaan kaverin, veljen tai isän sänkyyn. Ihan sama petitkö vai et, helvetin tyhmä ainakin olet.
Minuakin itkettää (se aika kuusta) enkä haluaisi nukkua yksin. Mies on töissä. Voinko mennä naapurin Reiskan viereen päiväunille? Tai kysyä jos postinjakaja voisi ottaa torkut kanssani? Onko ok jos näen hyviä unia vai onko teossa jotain väärää, jos näenkin pahaa unta? Auttakaa tietämätöntä. En ole mikään ekspertti näissä parisuhdeasioissa, oltu miehen kanssa yhdessä vasta 15 vuotta, enkä ole saanut syntymälahjana kovinkaan toimivia aivoja. Kerrotteko myös samalla mitä tarkoittaa moraali?
Kevytkenkäinen hepsankeikka jälleen vauhdissa.
Ou jee.
Kaihomieli tai surusilmä miten vaan, rasti ruutuun "vahinkohässintä ei lasketa "
Halinallena vieraan miehen sängyssä :D
Kovin paljon tyhmempää selvitystä ei voisi enää keksiä.
Ootko varma että mies oli yövuorossa? Tai siis "työvuorossa"?
Ja täälläkö meidän pitäs tietää mikä teidän parisuhteessa on sallittua ja mikä ei?
No en hyväksyis mieheltä samaa. Mut ei se niin mee. Ei tarvikaan olla samaa mieltä.
no itse on tommosta laske pettämiseksi mutta jos miehes alkaa epäillä et tapahtu muutaki ku vaa nukkumista nii sinu pitää ymmärtää et miksi hän niin epäilee. itse en ainakaa uskois jos mies tulis sanomaa et hän vaa nukku toise naisen vieressä