Minä olen hyvännäköinen ja tiedän sen itsekkin. Mutta en leuhki asialla. Muita...?
Kommentit (33)
olen nussinut jokaisen työpaikkani miehen kanssa (mukaanlukien pomoni), joten menekkiäkin on vaikka muille jakaa :) Ja jokainen on ollut aivan hekumoissaan suihinottotekniikastani. Pankaas paremmaksi, ihrakasat!
ap
hei ap, mun komea tumma poliisimies tuolta takaa huutaa et oot niin täynnä itsees ja se kuulemma pitää ruskettuneista VAALEAHIUKSISISTA naisista, ei tuommoisista löllöistä bruneista XD
Joku kateellinen ryllykkä yrittää vaan mustamaalata minua. Tuollaista elämää en suinkaa vietä.
oikea ap
Kovin vakavasti suo ei oteta siis edes työpaikalla.
Mä kyllä mielummin oisin sinuna jättäytyny vaan päiväuniksi miehille. Luultavasti oisit saanut sillä tavoin enemmän huomiota, ja aikalailla positiivisempaa.
Miksi ihmeessä minua kiinnostaisi mitä sinun poliisimiehesi on minusta mieltä? Sehän on sun miehesi, eikä se olis ollenkaan hyvä jos minun perääni kuolaisi....vai mitä?
ap
Vierailija:
olen nussinut jokaisen työpaikkani miehen kanssa (mukaanlukien pomoni), joten menekkiäkin on vaikka muille jakaa :) Ja jokainen on ollut aivan hekumoissaan suihinottotekniikastani. Pankaas paremmaksi, ihrakasat!ap
Vierailija:
Tarkoitin vaan noita mittoja. Minäkin olen kyllä timmissä kunnossa ja muodokaskin vielä. Tässä lisää tuntomerkkejäni: pitkät tummanruskeat paksut hiukset, tummanruskeat silmät...kaunis rusketus ympäri vuoden. Hyvä iho. Vähemmästäkin kateelliseksi vetää, eikös vain...?ap
kuulostat rumalta BTW, t.21
oksettavaksi läskiksi, ihrakasaksi, tms. Harvinaista täällä o_O
32
Kuinkas niin...? Ap on vain ap. Näkyyhän täällä muitakin olevan.
ap
Voi mitä kateellisen puhetta.... Koita sinä vaan tyytyä kohtaloosi. Ei luoja ole kaikille valitettavasti suonut hyvää ulkonäköä.
ap
jos suomalainen on ympäri ämpäri vuoden,kun kahvinpapu.
Mä vähän luulen,että ap on ihan tavallinen suomalaisnainen,jolla ei nyt tällä hetkellä ole viisaampaakaan tekemistä,kun täällä kehua itseään.
Oma kokemukseni OIKEASTI kauniista ihmisistä on sellainen,että he eivät tälläistä meteliä pidä ulkonäöstään.
Noh,ehkä köyhän ainoo huvitus on rikas mielikuvitus!!
Tarkoitin vaan noita mittoja. Minäkin olen kyllä timmissä kunnossa ja muodokaskin vielä. Tässä lisää tuntomerkkejäni: pitkät tummanruskeat paksut hiukset, tummanruskeat silmät...kaunis rusketus ympäri vuoden. Hyvä iho. Vähemmästäkin kateelliseksi vetää, eikös vain...?
Minulle on sanottu tuhansia kertoja että olen kaunis. Olen myös nähnyt maailmaa niin monelta kannalta, etten jaksa uskoa niitä jotka kehuvat minua kauniiksi jossain tietyssä tilanteessa.
Itse en pidä itseäni kovinkaan kummoisena, silmistäni pidän, se siinä.
Mitenhän sen nyt selittää. Baarissa ollessani, ympärilläni lähes parveilee miehiä. Minä taas en siedä sitä koska tiedän mitä miehet aina hakevat. Minulla ei nouse nokka kattoon jos miehet läähättävät perääni, se enemmänkin vain säälittää.
Yleensä kaikki nämä " kauniit" ihmiset ovat niin läpipaskoja ihmisiä sisältä että mitä kauniinpi, sitä enemmän epäilen ihmisen motivaatioita näissä asioissa.