Miksei eri sukupuolta olevat tahoillaan varatut saa tavata usein?
Miksi on ok, että näkee samaa sukupuolta olevaa kaveria vaikka neljä kertaa viikossa, mutta eri sukupuolta olevaa kahden kesken tavatessa on hyvä, jos edes kerran parissa viikossa näkemisestä selviää ilman tuimia katseita.
Ei koske sinkkuja. Nehän tapaa tasan sitä sukupuolta ku haluaa ja niin paljon ku haluaa.
Kommentit (5)
Monet heterot tuppaa ajattelemaan, että miehet ja naiset eivät osaa ajatella toistensa seurassa kuin seksiä. Me biseksuaaliset osaamme ymmärtää, että suurin osa ihmisistä ei ole seksuaalisesti kiinnostuneita toisistaan, ihan sukupuolesta riippumatta. Muuten meillä ei voisi olla kavereita ollenkaan.
Kyllä minä olisin mustasukkainen, jos mieheni haluaisi nähdä toista naista neljä kertaa viikossa. Melkein yhtä paljon kuin minua!
Aika jännä näkökulma, 2. Itselle taas entisenä aseksuaalina oli helppoa olla kenen seurassa tahansa ilman taka-ajatuksia, mutta se ei aina ollut selvää niille miehille ja oli rasittavaa torjua juttukaveriksi luulemaansa ehdottelijaa. Nykyään se olisin varmaan minä, joka haluaisin panoa, jos toinen on vähänkään mukava. (Vajetta aika pahasti entisestä elämästä)
1
Katson aina vastakkaisen sukupuolen persettä, joten on tuossa ykkösen vastauksessa jotain totuuttaa vaikka biseksuaali on omassa kontekstissaan kokenut jotain muuta.
No harva pettää samaa sukupuolta olevan kanssa, mutta vastakkaisen sukupuolen kaverin kanssa voisi tulla sellaisia tunteita, että erehdytään sänkyyn.