Katson ohjelmaa venäläisistä ja taas ihmettelen miten naiset ovat kauniita
Valikoidaanko noihin ohjemiin vain kauniita naisia kun nuo venäläisnaiset ovat aina kuvankauniita ja huoliteltuja.
Kommentit (16)
Eiiiii... Ei tästä jaksa jauhaa. Kyllä, venäläisissä ja virolaisissa naisissa on paljon kauniita. Kyllä, tyyli ja kulttuuri eroavat siuresti. Kyllä, suonalaiset ovat rumia, tyylittömiä ja miehisiä. Mutta muiden kauneu ei onneks ole meiltä pois:) eli seuraava yritys, kiitos...
Minusta naiset alkavat olla liian kauniita.
Ei uskoisi, että ovat spermasta kehittyneet sellaisiksi.
En ole kuvailemasikaltaisia nähnyt vaan raikkaan ja luonnollisen näköisiä. Toki myös taidokkaasti meikattuja, mutta kauniita ovat. Ja olen itse ihan heteronainen.
Kyllä siellä venäjälläkin on niitä taviksia.
Katso pari Ville Haapasalon ohjelmaa Venäjästä.
Ehkä sun silmät sitten avautuu, että kaikenlaista sieltäkin löytyy.
(Huom. naisia on muunkin ikäisiä kuin 20-25v.)
Ne on kauniita vähän aikaa, kunnes mummoutuvat. Mistä luulet niiden venäläisten maatushka-mammojen tulevan? Suomalainen nainen vanhenee paljon hitaammin. Iho pysyy kuulaana ja silmät kirkkaina pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Valikoidaanko noihin ohjemiin vain kauniita naisia
No mitä luulet? Ja mitä on "nuo ohjelmat"? Jotain tositv-tuubaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihanat katkerat AV-mammat <3
Itsekö olet? Vai missä niitä näet?
Haha, tietenkin tv:ssä on lähinnä kauniita.
Tämä olisi naistenkin hyvä muistaa kun katsovat niitä höpöhöpö-sarjojaan ja huokailevat amerikkalaisten bachelorien perään: junttien kotimaassa riittää kyllä muunkinlaisia miehiä.
Minun ei edes tarvitse tv:stä katsella kun nään kauniita naisia. Nimittäin minulla on kolme niin suunnattoman kaunista tyttöä :) Ja ihan supisuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta naiset alkavat olla liian kauniita.
Ei uskoisi, että ovat spermasta kehittyneet sellaisiksi.
Hahaa, tästä saa väännettyä jonkun iskurepliikin. Kokeilen viikonloppuna
En oikein ymmärrä, mistä tämä käsitys seksikkäistä naisellisista virolaisista ja venäläisistä naisista tulee. Venäjällä olen pari kertaa käynyt ja ihan normaaleja ihmisiä siellä on. On niitä kauniita nuoria naisia ja sitten on niitä vanhoja ylipainoisia mummeleita. Virossa asuin pari vuotta ja sielläkin ihmiset olivat ihan samanlaisia kuin Suomessa. Itselläni oli siis ennen se käsitys, että ne virolaiset oikeasti kulkee niissä korkokengissään ja pikkuhamosissaan joka paikassa, mutta ihan normaalistihan ne pukeutuu. On lihavia, rumia, laihoja, kauniita ja kaikkea siltä väliltä. Ihan samalla tavalla kuin vaikkapa Helsingissäkin. On kauniita hoikkia nuoria naisia ja sitten myös sitä tuulipukukansaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on kauniita vähän aikaa, kunnes mummoutuvat. Mistä luulet niiden venäläisten maatushka-mammojen tulevan? Suomalainen nainen vanhenee paljon hitaammin. Iho pysyy kuulaana ja silmät kirkkaina pitempään.
Suomalainen nainen vanhenee todella nopeasti. Monet näyttävät jo 25-vuotiaina, mutta viimeistään kolmikymppisinä jo aivan täysiltä tanttamaisilta tädeiltä ja paljon ikäistään vanhemmilta. Sen sijaan oikeasti hitaasti vanhenevat italialaiset ja ranskalaiset naiset. Ne ovat monet vielä oikein kauniita ja nuorekkaita kolmikymppisinä ja monet vielä nelikymppisinäkin. Hoikkia, kaunis iho ja kauniit kasvot. Suomalaisten naisten pitäisi kauneusoppia ottaa sieltä suunnalta.
Voisiko joku näyttää miltä se "huolitelu venäläisnainen" näyttää, kilo meikkivoidetta ja kusenkeltainen tukka ei ole kovin huoliteltua.