Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelua eksoottisista suklaamauista ja Fazerin uutuuksista

Vierailija
07.02.2016 |

http://j.mp/23Rpr7Y
Kuva, jossa näkyvät kaikki suklaalevyt.

No, makuja ja kilohintaa on arvosteltu niin paljon, että otan nyt kantaa lähinnä siihen, mitä tekemistä kaupungeilla ja mauilla on keskenään.

Rio de janeiro-suklaa on mintun makuinen, mitä tekemistä mintulla on eksoottisen latinomaan kanssa? Minttu ei ole muutenkaan mitenkään uusi tai mullistava maku.
Tai miksi Kööpenhamina on lakritsi-vadelma-valkosuklaa? Brittisuklaakin on kiikun kaakun, itse keksin brittiläisempiäkin makuja kuin suolan. Suolasuklaa ei ole myöskään mikään ihmeellinen, sitä on tullut viime vuosina paljon myyntiin, myös Fazerilta itseltään. Lisäksi paketissa lukee "cookie", vaikka "biscuit" olisi brittiläisempi sana.

"keksi itse paremmat maut" no tässä muutama, joita itse mielelläni maistaisin, moniin sopisi valkosuklaa mainiosti

- teksas - omenapiirakka
- intia - tee
- pohjois-afrikka- minttujukurtti
- etelä-afrikka - vaniljapuuro
- brasilia - lime & chili
Kiinassakin kasvaa vaikka mitä hedelmiä mangoa, sitruunaa, viinirypäleitä... Niitä voisi yhdistää kiinalaisiin mausteisiin kuten inkivääriin, kaneliin ja tähtianikseen.

Mitä mieltä te olette?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin maistaa aloitusviestin ehdotussuklaita, harmi ettei niitä ole! Saisi jotain uutta, nyt jokainen merkki tunkee samoja vanhoja makuja uusissa pakkauksissa. En enää syö suklaata, kaikki on jo maisteltu puhki. 

Vierailija
2/8 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Texas Ja omenapiirakka on ainoa, jota en ymmärrä. Muuten hyviä makuja mut on kyllä vaikea kehittää jotain mitä ei ole olemassa

Mulle tuli noista fasun suklaista mieleen et ne on ajatellut värejä.

Tanska puna-valkoinen

Brasilia vihreä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättäydyin Fazerin sinisessä niin ei tarvitse pettyä :P

Vierailija
4/8 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä brittiversiota maistoin ja olipa onnettoman makuista. Eipä tarvii ostaa muitakaan enää.

Vierailija
5/8 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/8 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York oli myös ihan pahaa, harmittaa että menin edes maistamaan.

Vierailija
7/8 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä on vaniljapuuro?

Sitruunasuklaata haluaisin ostaa. Sain kerran Lichtensteinissa käydessäni älyttömän hyvää sitruunasuklaata (ehkä sveitsiläistä?), mutta tulisi liian kalliiksi lähteä hakemaan sitä...

Vierailija
8/8 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja - silli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän