Voisiko joku auttaa?
Tiedän että tämä on todella epätoivoista, mutta voiko joku ihana ihminen siirtää minulle euron tai pari että saisin ostettua ruokaa? Tilillä 86 senttiä ja pitäisi pärjätä sillä koko loppukuu :(
Jos joku haluaa auttaa niin tilinumero on FI66 5780 0720 2425 64 ja pankki OP. Olisin ikuisesti kiitollinen ja voin ehdottomasti maksaa takaisin heti kuun alusta.
T. 21-vuotias nainen
Kommentit (30)
Onko ihan turvallista lähettää rahaa tuntemattomalle. Osaako joku vastata?
Ota yhteys oman kotipaikkakuntasi sosiaalitoimen aikuisten sosiaalityöntekijään. Kerro tilanteestasi avoimesti, saatte yhdessä asiasi järjestykseen :)
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Laiton keräys.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että tämä on todella epätoivoista, mutta voiko joku ihana ihminen siirtää minulle euron tai pari että saisin ostettua ruokaa? Tilillä 86 senttiä ja pitäisi pärjätä sillä koko loppukuu :(
Jos joku haluaa auttaa niin tilinumero on FI66 5780 0720 2425 64 ja pankki OP. Olisin ikuisesti kiitollinen ja voin ehdottomasti maksaa takaisin heti kuun alusta.
T. 21-vuotias nainen
Voisin siirtää, mutta sitten näet kuka olen, ei siis onnistu.
Lisäksi et oppisi mitään tilanteesta.
M36
Vierailija kirjoitti:
On. Bitit liikkuu, ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
T. 21-vuotias nainen
Jos pääsen luoksesi muutamaksi päiväksi saat pari sataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 21-vuotias nainen
Jos pääsen luoksesi muutamaksi päiväksi saat pari sataa.
ap ongelma ratkaistu
Hajaantukaa
Tuossa on kyselevälle sähköposti:
Toimeentulotukirahat (joka ei sekään ollut paljoa) ovat menneet vuokraan, laskuihin ja velkojen maksamiseen. Aika sosiaalityöntekijän kanssa on varattu ensi viikolle, mutta tuskin saan varmasti mitään rahaa ennen kuun alkua. Ja kyllä toi on ihan turvallista siirtää rahaa, olen ihan normaali ihminen joka pyytää paria euroa kun on hätä...
- AP
Vierailija kirjoitti:
http://i10.aijaa.com/b/00357/14094613.jpg
Tuossa vielä kuva.
No mä tarjosin sulle paria sataa, mistä kiikastaa? Olen siisti ja fiksu herrasmies, joka ymmärtää ahdinkosi.
No kyllä sä sossusta saat ruokarahaa/maksusitoumuksen ruokakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://i10.aijaa.com/b/00357/14094613.jpg
Tuossa vielä kuva.
No mä tarjosin sulle paria sataa, mistä kiikastaa? Olen siisti ja fiksu herrasmies, joka ymmärtää ahdinkosi.
Siisti ja fiksu herrasmies, joka yrittää käyttää toisen ahdinkoa hyväksi?
Limanuljaska sä olet, et muuta.
t. 55v mies, jolla sentään on jonkin verran vielä itsekunnioitusta jäljellä.
Käy paikallisessa diakoniatoimistossa ja pyydä ostokortti ruokakauppaan.
Voitko laittaa jonkun anonyymin s.postin tähän?