Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku auttaa?

Vierailija
07.02.2016 |

Tiedän että tämä on todella epätoivoista, mutta voiko joku ihana ihminen siirtää minulle euron tai pari että saisin ostettua ruokaa? Tilillä 86 senttiä ja pitäisi pärjätä sillä koko loppukuu :(

Jos joku haluaa auttaa niin tilinumero on FI66 5780 0720 2425 64 ja pankki OP. Olisin ikuisesti kiitollinen ja voin ehdottomasti maksaa takaisin heti kuun alusta.

T. 21-vuotias nainen

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitoimistosta voit saada maksusitoomuksen ruokaan hyvin nopealla aikavälillä. Kannattaa soittaa heti maanantai aamulla sinne toimistoon.

Vierailija
22/30 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rahaa.jos olet ihmisen näköinen ja normaali vartaloinen niin 3min/100e olisi varmaan ok korvaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata näille huijareille antaa mitään.

Tilille ei voi laittaa rahaa jos ei ole nimeä ja nimi pitää vielä täsmätä numeron kanssa.

Vierailija
24/30 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla nuori ihminen (jotenkin näin päättelen tekstistäsi) väliaikaisesti ahdingossa. Nuo "herrasmiehet" ja parin sadan euron tarjousyritykset jätät heti laskuista väliin. Aika hurjaa, että laitoit saldosikin kaiken kansan nähtäväksi. Tiedän sosiaalitoimiston käytänteet, et välttämättä saa sieltä akuutisti apua. Avun saaminen riippuu myös siitä, mikä on historiasi siellä. Missä päin asut pääkaupunkiseudulla vai jossain muualla? Ruokakassiin eli siis ruokana saat välittömästi apua, jos tarvitset, mikäli asut vähänkään suunnallani. 

T. Perheellinen naisihminen

Vierailija
25/30 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihana ihminen tästä ketjusta laittoi mulle jo rahaa, nyt lähden ruokakauppaan ja ostan makaronilaatikon ainekset :)

- AP

Vierailija
26/30 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luojan kiitos! Älä päästä ittees tollaseen tilanteeseen enää, tsemppiä sun elämään.

Vierailija
27/30 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://i10.aijaa.com/b/00357/14094613.jpg

Tuossa vielä kuva.

No mä tarjosin sulle paria sataa, mistä kiikastaa? Olen siisti ja fiksu herrasmies, joka ymmärtää ahdinkosi.

Hyväsikäyttäjä paskiainen, häivy ja vähän äkkiä rahoinesi tältä foorumilta.

Vierailija
28/30 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilille ei voi laittaa rahaa jos ei ole nimeä ja nimi pitää vielä täsmätä numeron kanssa.

Hevon kukkua, maksut välitetään nykyisin SEPA järjestemässä pelkän tilinumeron perusteella. Tilin omistajan tietoa ei tarvitse olla, eikä pankkitietoakaan koska se selviää itse tilinumerosta.

Eli voi laittaa, mutta AP:n avunpyyntö voidaan tulkita rahankeräykseksi, johon pitää olla lupa ja jota ei edes yksityishenkilö voi Suomessa nykylainsäädännön puitteissa saada.

Verkossa on vaikea tietää kuka on huijari ja kuka ei. Mutta aika vilpittömältä AP:n pyyntö vaikutti, joten todennäköisempää on että hän nyt vain on nuori nainen yllättävässä ja tilapäisessä rahapulassa ja rohkeni sitten tehdä tänne tämän kaltaisen avauksen.

Nälkään ei kukaan Suomessa kuole kun vain hakee apua, ei tarvitse kerjätä kadunkulmissa. Kadulle ei kukaan Suomessa äkillisesti lennä, varsin hyvä on vuokralaisen suoja ja omaisuuden suoja asunto-osakkeen omistajalla sekä kiinteistön omistajalla vaikka jokunen maksu olisikin tilaipäisesti rästissä. Mihinkään limanuljaskojen ehdotuksiin ei ole tarvettta suostua. Rohkeasti vain sosiaalitoimistoon yhteyttä ja vaikka diakonityöhön kanssa kuten jo edellä esitettiin.

t. #19 (mies 55v)

Vierailija
29/30 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjonot.

Vierailija
30/30 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kummasti mä tänään siirsin veljelle rahaa, ja nimeksi laitoin broidi. Ei sen nimi kyllä kastetodistuksessa ole Broidi.