Kuinka monta laskiaispullaa olet syönyt tähän mennessä?
Siis tänä talvena. Ja ollaan rehellisiä! 😊
Ja vielä, hillolla vai mantelimassalla?
Kommentit (52)
1 just äsken, hillolla oli. Kaupan pulla oli. Yleensä leivon itse, mutta flunssassa en vaan jaksa leipoa. Tiistaina uusi yritys.
Mitä tarkoittaa tähän mennessä? Koko elämän aikana satoja. Mutta tammi-helmikuussa kymmenkunta isoa.
0. En ole nähnyt missään kaupassa, vaikka olen etsinyt.
En yhtään. Täytyy kyllä vielä syödä, hillolla tietysti.
0, mutta mantelimassalla maistuis...
Häh laitetaanko sitä mantelimassaa hillon tilalle?:o Oon luullut tähän asti et laskiaispullassa on joko hillo ja kerma tai oelkkä mantelimassa :D
Vierailija kirjoitti:
Siwassa kuulemma on sesonkileivonnaisia. Ainakin mainostivat niin.
Minäkään en ole vielä nähnyt, S-marketissa ei ollut tänäänkään, vaikka on laskiaissunnuntai. Niin monet ei enää syö pullaa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? En oikein usko ettei ole, täällä oulussa ainakin on ollut jo varmaan kuukauden kaikissa kaupoissa
Minä leivon pitkin vuotta laskiaispullia kun koko perhe tykkää. Joskus jotku vieraat saattaa kummastella. Pulliin laitan hilloa sekä mantelimassaa, Yleinsä kerralla teen n. 45 kpl ja kyllä kaikki menee.
En ole ikinä tajunnut niitä, jotka voivat syödä kaupan laskiaispullia.
En ole ikinä tajunnut niitä, jotka voivat syödä kaupan laskiaispullia.
5 muistaakseni. Ja mantelimassalla tietty!
Vasta 3, mantelimassalla, Jokioisten Leipomon. Syön vielä lisää.
Yhden. Se oli tosin ainakin kaksi kertaa tavallisen pullan kokoinen, ja kermavaahtoa ja hilloa oli enemmän kuin pullaa :D Annan tämän kuitenkin itselleni anteeksi, syön kuitenkin pullaa vain laskiaisena
Nolla. Mieheni leipoo tänä vuonna parhaimmaksi valittuja pullia työkseen, ja on nääntyä työtaakkansa alle kun lisätilauksia tulee jopa keskellä yötä. Osoitan olevani hänen tukenaan jättämällä pullat kauppaan.
En yhtäkään. Viimeksi taisin syödä laskiaspullan vuonna 2012, kun mies ja poika toi kotiin käytyään kahvilassa. Ei mulla mitään niitä vastaan ole, en vain oikein välitä pullasta. Niin ja se viimeisin oli tietty hillolla.
Nolla. Kuola on kyllä valunut :D
Hillolla, kiitos!