Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näyttää naispelko

Vierailija
07.02.2016 |

:) tuskin se niin ruma on kuin väittää

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viisikymppisenä tajuat ettet ollutkaan niin ruma kuin kuvittelit niin sitten ottaa rankasti aivoon. Turha kärsimys ja onnen kieltäminen itseltä.

Vierailija
22/31 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et kuvaa uskalla postata, niin kerro ketä julkkista, näyttelijää tms. eniten muistutat. Onko sinua koskaan verrattu johonkin tunnettuun hahmoon?

(kyselee Roseanne Barria muistuttava täti-ihminen)

Ei ole ikinä kukaan verrannut mihinkään hahmoon tai julkkikseen. Itse olen yrittänyt etsiä kaksoisolentoani jo pitkään silmät kovina, mutta en ole löytänyt.

Terveisin Naispelko22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viisikymppisenä tajuat ettet ollutkaan niin ruma kuin kuvittelit niin sitten ottaa rankasti aivoon. Turha kärsimys ja onnen kieltäminen itseltä.

Ei se pelkkä rumuus ole se ongelma, se on vain yksi niistä kaikista ongelmista joita en halua antaa kenenkään naisen kärsittäviksi. Luultavasti viisikymppisenä mietin vain, että hyvä kun en alkanut pilaamaan muiden elämää ongelmillani.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
24/31 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kestää yllättävän hyvin puolisoidensa vikoja kunhan ne ovat tarpeeksi erilaisia kuin omat tai muuten vaan kokevat ne vähemmän ahdistavina kuin itse.

Vierailija
25/31 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielikuvissani Naispelko22 näyttää Sean Murrayltä eli NCIS-sarjan Timothy McGeeltä. 

Vierailija
26/31 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielikuvissani Naispelko22 näyttää Sean Murrayltä eli NCIS-sarjan Timothy McGeeltä. 

http://vignette1.wikia.nocookie.net/navycis/images/1/15/Ncis_8079_4.jpg…

ai tältä? Eihän tuo muuten ruma ole.

Vierailija
27/31 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://vignette1.wikia.nocookie.net/navycis/images/1/15/Ncis_8079_4.jpg…

ai tältä? Eihän tuo muuten ruma ole.

Ei olekaan ruma. Enkä usko, että Naispelko22:kaan on ruma. Hän todennäköisesti vaan vertaa itseään johonkin superadoniksiin ja pitää itseään rumana, vaikkei olekaan. 

Vierailija
28/31 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelkkä rumuus ole se ongelma, se on vain yksi niistä kaikista ongelmista joita en halua antaa kenenkään naisen kärsittäviksi. Luultavasti viisikymppisenä mietin vain, että hyvä kun en alkanut pilaamaan muiden elämää ongelmillani.

Terveisin Naispelko22

Onhan naisillakin ongelmia. Eivätkä kaikki naiset ole kauniita. Isoin ongelma olisi jos olisit itsekäs ja m*lkku ihminen. Etkä vaikuta olevan sellainen.

Vierailija
29/31 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma miten ihminen alkaa määrittelemään itseään  miten joku toinen (yleensä joku ongelmainen kiusaaja) määrittelee sinut. Sulla on negatiivinen minäkuva aivan selvästi. Et ehkä ole komein mies mutta ei tarvitsekaan kun niitä komeita ei noin ylipäätäänkään ole kuin ehkä 10-20% kaikista miehistä. Sama naisilla. Sen sijaan se koko paketti sinusta eli persoona, kyvyt ja taidot ratkaisee. Sun pitäisi olla  tietoinen omasta itsestäsi.  Millainen ihminen olisit nyt oikeasti jos et olisi koskaan kuullut noita kommentteja ulkonäöstäsi? Sitä paitsi jos sinulla on paino-ongelmia niin eikö helpointa olisi aloittaa liikunta ja painonpudotus. Ulkonäkö muuttuu aika nopeasti kun painoa alkaa tippumaan. Sitä paitsi liikunta parantaa mielialaa :)

Vierailija
30/31 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispelko teeppä sillein että hae omalla kuvallasi googlen kuvahausta kuvia ja linkitä eniten sinua muistuttava tänne?

Vierailija
31/31 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustu itseesi kirjoitti:

Se on kumma miten ihminen alkaa määrittelemään itseään  miten joku toinen (yleensä joku ongelmainen kiusaaja) määrittelee sinut. Sulla on negatiivinen minäkuva aivan selvästi. Et ehkä ole komein mies mutta ei tarvitsekaan kun niitä komeita ei noin ylipäätäänkään ole kuin ehkä 10-20% kaikista miehistä. Sama naisilla. Sen sijaan se koko paketti sinusta eli persoona, kyvyt ja taidot ratkaisee. Sun pitäisi olla  tietoinen omasta itsestäsi.  Millainen ihminen olisit nyt oikeasti jos et olisi koskaan kuullut noita kommentteja ulkonäöstäsi? Sitä paitsi jos sinulla on paino-ongelmia niin eikö helpointa olisi aloittaa liikunta ja painonpudotus. Ulkonäkö muuttuu aika nopeasti kun painoa alkaa tippumaan. Sitä paitsi liikunta parantaa mielialaa :)

Se on aika helppoa määritellä itsensä muiden sanomisten perusteella, koska jos olet vaikka paska matematiikassa ja muut siitä mainitsee, todistuksessakin on huono numero niin ei siinä matikkaneroksi muutu vaikka miten itselleen niin uskottelisikin. 

Eikä minussa ole oikeastaan mitään sellaista mikä naisia erityisemmin kiinnostaisi. Kuten olen aiemmin sanonut niin olen luuseri, se ei ole mitään itsensä vähättelyä vaan juurikin sitä itsensä tuntemista. On minussa niitä hyviäkin puolia, mutta ne on lopulta sellaisia ettei niillä kauheasti juhlita elämässä.

Painon kanssa minulla ei ole ongelmaa, mutta kroppa on kakka. Liikuntaa kyllä harrastan, mutta herkuttelu on pahe josta tuskin koskaan pääsen eroon, enkä edes oikeastaan halua siitä eroon.

Terveisin Naispelko22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi