Miksi av:n lähes kaikilla ylipainoisilla on joku tähän ongelmaan vaikuttava sairaus.
Itselläkin ongelma esim. aineenvaihdunnan kanssa mutta tadaa.. en ole lihava. Miten ihminen pystyy kusettamaan itseään, että olen lihava koska on sitä ja tätä... Oikeasti ylipainoon vaikuttavia sairauksia on todella pieni prosentti ja vaikea uskoa, että ne kaikki on av:lla. On varmaan niin, että toiset laihtuu helpommin kuin toiset mutta, jos näin on eikö kannata liikkua enemmän ja syödä terveellisemmin kuin toinen.
Kommentit (9)
Jaa, mä taas luulen, että suurimman osan takana on joku sairaus, usein mielenterveydellinen. Ei kovin moni ihminen ihan vaan tyhmyttään/laiskuuttaan jätä lenkkeilemättä tai syö liikaa/väärin.
Ai sä meinaat, että jokaikinen ylipainoinen AINA vastaisi näihin aivopierualoituksiin? :D Voi sua... tuskin sentään.
Miksi joitain ihmisiä rassaa ihan hirveästi jonkun tuntemattoman läskit?
Vierailija kirjoitti:
Ei rassaa yhtään vaan hymyilyttää ihmisten tapa kusettaa itseään, koska näistä tyhmyyksistä voi jokainen oppia jotain:)
Vai niin. Minulla on hyvin vilkas aineenvaihdunta, joten joudun syömään aivan erityisen paljon pysyäkseni ylipainoisena. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, koska pidän perunoista, kalasta, lihasta ja maitotuotteista hyvin paljon. Minulla ei ole makeanhimoa eikä suolaisenhimoa, enkä osta ollenkaan näitä lihavien paheiksi katsottuja "herkkuja". Ihan terveellisellä kotiruoalla minä olen lihonut. Sitä pitää vain syödä paljon. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin ongelma esim. aineenvaihdunnan kanssa mutta tadaa.. en ole lihava. Miten ihminen pystyy kusettamaan itseään, että olen lihava koska on sitä ja tätä... Oikeasti ylipainoon vaikuttavia sairauksia on todella pieni prosentti ja vaikea uskoa, että ne kaikki on av:lla. On varmaan niin, että toiset laihtuu helpommin kuin toiset mutta, jos näin on eikö kannata liikkua enemmän ja syödä terveellisemmin kuin toinen.
Vauvalla käy 500 000 ihmistä viikossa eli en käyttäisi viesteissä sanaa "kaikki", menee kaikki uskottavuus.
Yrittävät kusettaa itseään ja muita keksimällä tekosyitä. Sairaus ja lääkitys eivät kuitenkaan estä ahmimista ja muita epäterveellisiä elämäntapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rassaa yhtään vaan hymyilyttää ihmisten tapa kusettaa itseään, koska näistä tyhmyyksistä voi jokainen oppia jotain:)
No joku päänsisäinen sairaus on sinullakin, vaikkei sairaudentuntoa. Tajuatko, että lihavat jakautuvat kahteen osaan. Toisia ei kiinnosta, joten ei ole halua oppiakaan. Toista osaa häiritsee todella ja ovatkin yrittäneet tehdä asialle jotain ja usein omaavat valtavan määrän tietoa, mutta syystä tai toisesta tilanne ei ole korjaaantunut tai edes korjattavissa sillä hetkellä. Kumpaa ryhmää ajattelit opettaa?
Ei mulla ainakaan ole, enkä ole ikinä niin väittänytkään. Tykkään vain herkutella LIIKAA.