Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen tyypin viereen istutte mieluiten bussissa?

Vierailija
06.02.2016 |

Kun kaikista paikoista on täytetty jo toinen, millaisen tyypin viereen istutte mieluiten?

Olen huomannut, että minä saan istua viimeisten joukkoon asti yksin...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalta viinalta löyhkäävän alkoholistin tai laitapuolen kulkijan.

Vierailija
2/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsen aina semmosen joka ei varmasti puhu mulle. tykkään istua bussissa yksin hiljaa ja miettiä omia asioita. eli en siis ikinä istu vanhemman ihmisen viereen koska he yrittävät saada keskustelua aikaseks. paras valinta on perus teinipoika joka on liia pelokas/ujo puhumaan mulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikan ja siistinnäköisen.

Vierailija
4/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin ja sellaisen joka ei näytä pahoinvoivalta

Vierailija
5/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikan, ennemmin nuoren kuin vanhan, tykkään erityisesti sellaisesta joka on uppoutunut lukemaan tai kuuntelemaan musiikkia, juttelunhaluisen näköisiä välttelen ( ja siksi myös ei-suomalaisen näköisiä).

Vierailija
6/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siistien näköisten noin 25-55 vuotiaiden viereen. Teinien, pulsujen yms viereen ihan vaan jos on pakko. Perustelut, noh pulsut saattaa haista, alkaa hölöttämään jtn ja teinit vaan ahistaa jostain syystä. Vanhuksien viereen istumista pyrin myös välttämään, koska jotkut alkaa hölöttämään kauheasti, tai sitten olla törkeitä.

Vierailija
7/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin ja työikäisen. 

Vierailija
8/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapean.

Vierailija
9/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski- tai pienikokoinen, nainen, ei haise hajuvedelle, ehkä joku itseni kaltainen. Inhott kun lihavat ihmiset tunkee aina viereen, koska olen pieni. Puristavat sitten ikkunan ja ihrojensa väliin.

Vierailija
10/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30 v hoikan ja siistin naisen.

Vierailija
11/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin, mahdollisimman laihan, sukupuolella ei väliä. Mielummin aikuisen, joka ei haise parfyymilta.

Vierailija
12/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mongolialaisen kurkkulaulajan.

Vierailija
13/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hirveästi kyylää ja valikoi, istun siihen missä näyttäisi olevan eniten tilaa, eli keskivertokokoisen naisen viereen useimmiten. Miehet istuvat usein liian leveästi ja levittelevät jalkojaan viereisen matkustajan puolelle, kovin ylipainoisia välttelen siksi etten itse mahdu, ja juopon näköisiä tietty välttelen myös. Muuten ei väliä.

Ärsyttää bussiin tulijat, jotka oikein syynäävät, että kenenkä viereen sitä oikein ilkeäisi istua. Ei sillä nyt oikeasti ole lyhyellä matkalla mitään väliä, jos toinen pysyttelee omalla penkillään eikä haise.

Vierailija
14/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso muita matkustajia vaan istun paikalle, joka on lähellä takaovea.

Vierailija
15/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan, että istun yleensä siistin näköisen naisen viereen. Sellaisen, joka näyttää siltä, että ei haise.

Vierailija
16/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren naisen viereen. Ensinnäkin he ovat yleensä varsin pienikokoisia, joten minulle jää paremmin tilaa. Toisekseen eivät ole mitenkään uhkaavia. Lisäksi tuoksuvat hyvältä.

t.mies

Vierailija
17/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen, joka ei ala virittelemään keskustelua ja on hoikka. Yleensä teinit ovat haluttomia puhumaan yhtään mitään ja kuuntelevat musiikkia, joten istun yleensä nuorten viereen.

Vierailija
18/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin näköisen, joka ei röhnötä isokokoisesti molemmilla penkeillä..

Vierailija
19/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoa eniten sellaisia viereen istujia, jotka ensimmäiseksi alkavat huutamaan kännykkään kovalla äänellä ja jatkavat sitä koko matkan. Ei ole mitään rauhaa. Pahimpia ovat ulkomaalaiset. Ihmettelen, että miksi puhelimeen pitää huutaa; onko kyseessä huono kuulo vai halutaanko kaikkien kuulevan, miten sosiaalinen olen?

Vierailija
20/37 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mieluiten keski-ikäisen, pieni- tai keskikokoisen, siististi pukeutuneen naisen viereen. N25