Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh, kuppikokoni kasvaa

Vierailija
06.02.2016 |

Huh, olen ollut aika pienirintainen ja koko on painosta riippuen ollut n. 80 b, korkeintaan c. Olen käyttänyt varmaan vääriä kokoja. Se on nyt 34 DD, ja huomasin sen vastaavan Suomen 75 E kuppia. Asun ulkomailla ja kävin Victorias secretissä mittaamassa. Huh, en usko vieläkään mutta uusin rintaliivivarastoni ja uusi koko istuu kuin räätälöity.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh!

Useimmat naiset käyttää väärän kokoisia rintsikoita ja todellinen koko on just jotain 70F vaikka on käyttänyt aina 80C:tä tms. Ei mitään uutta.

Vierailija
2/13 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma tahto tulla mittamaan sun rinnat! Anta osote niin ma tule ja kerto oikea koko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä mittaamassa hormonitasot jos vielä kasvaa

Vierailija
4/13 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria's Secret on suorastaan surullisen kuuluisa huonosta mittaustekniikastaan. Mutta hyvä jos kohdallesi sattui asiansa osaava myyjä.

Vierailija
5/13 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein ulkomailla!

Vierailija
6/13 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uutinen oli? Jos ympärysmitta pienenee, niin kuppi kasvaa. Liivin kokonaisympärys ei mihinkään muutu = saman kokoiseen vartaloon menee usean kokoisia liivejä, mutta vain jokin koko istuu *hyvin*.

Vierailija
7/13 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victoria's Secret on suorastaan surullisen kuuluisa huonosta mittaustekniikastaan. Mutta hyvä jos kohdallesi sattui asiansa osaava myyjä.

Kateellista panettelua. Myymälöitä maailmalla riittää, tuskin voi yleistää.

Vierailija
8/13 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.victoriassecret.com/popups/how-to-measure-overlay

Tätä järjetöntä mittaustekniikkaa vs käyttää. Sen mukaan olen 36C. Oikea kokoni on 32G. En ylipäänsä ymmärrä miksi ympärys mitataan rintojen päältä, eihän sitä liiviä siellä kuulu pitää. Mistä muuten mun pitäisi olla kade?

Vierailija
9/13 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä et usko? Ihan samat rinnathan ne on, nyt on vain eri kokoiset liivit. Suurin osa naisista käyttää liian pientä kuppia ja liian suurta ympärysmittaa. Lisäksi on vallalla käsitys, että D-kuppi on iso ja siitä suuremmat jotain silikonilla rakennettuja lolloja.

Vierailija
10/13 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet changeen, niin kuppikokosi kasvaa ihan silmissä. Minä käytän tavallisesti G-kuppia, mutta siellä oli J aivan liian pieni.

Vierailija
11/13 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menet changeen, niin kuppikokosi kasvaa ihan silmissä. Minä käytän tavallisesti G-kuppia, mutta siellä oli J aivan liian pieni.

Taas tää sama narina Changen koosta. Ei kai sillä ole mitään väliä mitä siinä kokolapussa lukee, kunhan on sopivat.

Vierailija
12/13 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.victoriassecret.com/popups/how-to-measure-overlay

Tätä järjetöntä mittaustekniikkaa vs käyttää. Sen mukaan olen 36C. Oikea kokoni on 32G. En ylipäänsä ymmärrä miksi ympärys mitataan rintojen päältä, eihän sitä liiviä siellä kuulu pitää. Mistä muuten mun pitäisi olla kade?

Nainen mittaa itsensä VS:n tekniikalla ja sovittaa tuloksen mukaisia liivejä

Vierailija
13/13 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokorepertuaari on rintaliiveissä nykyään huimasti laajentunut, D ja E kupit eivät ole enää siellä kokoskaalan yläpäässä, vaan pikemminkin alkupäässä.