UMK 2016 / Melodifestivalen tänään
Kommentit (1325)
Olinko ainoa joka tykkäsi eniten Barbe-Q-Barbiesta? En ole mikään rokkari mutta tuossa oli edes vähän sitä jotain - tehosteita, pukuja, useampi esiintyjä lavalla!
Sandhjan laulu ihan ok mutta lavaesiintyminen ihan olematonta... Mitkä nuo taustalaulajat? Niinkun joku gospel-kuoro :D
Aaargh Rakel Liekin ääni raastaa korvia.
Kaipaan sitä vanhaa systeemiä, jossa surkeasti menestyneet eivät päässeet seuraavana vuonna ollenkaan osallistumaan.
Säästettäisiin vaivaa ensi vuonna...
Tosin yhtä huonoja vaihtoehtoja nuo kaikki olivat.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu. Kansa haluaisi valita länsimaalaisen, mutta raadit valitsevat mitäänsanomattoman maahanmuuttajan ollakseen hyviä ihmisiä.
Sandhja ei ole maahanmuuttaja vaan puoliksi suomalainen.
Siis kyllä tällä Sandhjalla on parhaat madollisuudet näissä skaboissa. Kappale on moderni ja ekalla kuuntelukerralla aikas tarttuva ja menevä.
tämä olisi ollut parempi, Sandhja Hold me:
Sandhja ei ole maahanmuuttaja vaan syntynyt Suomessa. Toinen vanhempi supisuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Sandjha!!! Aika raakaa kommenttia täällä, toivon, että pääsette itse joskus vailka tahtomattanne tuollaisen arvostelun kohteeksi:) ei ihme, ettei lahjakkaat lähde tonne pullamammojen haukuttavaks.
Kyseessä on laulukilpailu. Jos halutaan voittaa, miksi sinne lähetetään surkea, pliisu kappale? Vastaus: ei ilmeisesti haluta voittaa. :)
Rakel ei selvästi oikein tykkää Saaresta
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana, monikulttuurisuus ja luokattoman huono biisi voitti Mikaelin. Ainoa lahjakas artisti.
En tiennytkään, että palstapersut seuraa maailman tunnetuinta gayskabaa. Aina oppii jotain uutta :)
Kun Lordi esityksessään sirkkelöi Kristaa palasiksi, niin taustalla soi pätkä Lordin Cadaver Lover kappaletta. Kappale löytyy Lordin viimeisimmältä levyltä Scare Force One. Lordin foorumilla tiesivät kertoa, että oli biisin debyyttilive. Eli eivät ole aiemmin soittaneet livenä Cadaver Loveria.
M90 kirjoitti:
Kun Lordi esityksessään sirkkelöi Kristaa palasiksi, niin taustalla soi pätkä Lordin Cadaver Lover kappaletta. Kappale löytyy Lordin viimeisimmältä levyltä Scare Force One. Lordin foorumilla tiesivät kertoa, että oli biisin debyyttilive. Eli eivät ole aiemmin soittaneet livenä Cadaver Loveria.
Lordi-fanina olen erittäin innoissani tästä, voi että kun vielä sille livekeikalle pääsisin, harmi kun eivät keikkaile Suomessa juurikaan
pulutossu kirjoitti:
M90 kirjoitti:
Lordi-fanina olen erittäin innoissani tästä, voi että kun vielä sille livekeikalle pääsisin, harmi kun eivät keikkaile Suomessa juurikaan
Itse nähnyt Lordin kerran livenä Pietarsaaressa 2007. Muistona keikasta mulla on juliste, jossa mainostetaan kyseistä keikkaa. Lisäksi siinä on bändin jäsenten nimmarit omistuskirjoituksella.
M90 kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
M90 kirjoitti:
Itse nähnyt Lordin kerran livenä Pietarsaaressa 2007. Muistona keikasta mulla on juliste, jossa mainostetaan kyseistä keikkaa. Lisäksi siinä on bändin jäsenten nimmarit omistuskirjoituksella.
Onnenpekka.
Kenenkähän aivopieru oli lapsiraati?
Mielenkiintoista,että 40 raatilaista antoi 50% äänistä.Ja raadit olivat luokkaa tubettajat,bloggaajat,eduskunta,lapset,asfalttimiehet...Kyllähän tuolla tavalla saadaan voittajaksi kuka tahansa,kunhan kaulaa on pisteissä tarpeeksi ennen ns. yleisöääniä.Aika farssi koko UMK,kaiken kruunasi Liekki ja Silvennoinen,tietty Roopea ja Kristaa unohtamatta.Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkähän aivopieru oli lapsiraati?
Näistä mun mielestä kaikista järkevin raati.
Mitä eduskuntaraati tuolla teki? Laulukilpailussa?! Tai tubettajat ja bloggaajat? Eivät ole musiikki immeisiä. Helsinkiki on niin pieni paikka, että varmaan Sandhja ja Cristal olivat tuttuja ennestään noille bloggaajille, joilloin heille on hyvä antaa pisteitä. Lisäksi sateenkaariväki... Miten se liittyy laulukilpailuun?
Tuntuu vaan siltä, että oli suunniteltu voitto. Äänestäjät turhaa makso äänistään. IltaSanomatki uutisoi, että yleisö äänesti eniten Sandhjaa, vaikka niin ei ollut.
Ylen porukat sai nyt "ei rarismille" kasvot, kun manipuloi äänestystä. Tyttö oli käsittääkseni aivan suomalainen ja Antti Kaikkonenki facessa hehkuttaa tästä voitosta ja odinin sotureista... Eivät liity millään tavalla toisiinsa.
Olen pulveri.