Miksi vietät lauantai-iltaasi AV:lla?
Itsekin hain just siideriä kaupasta ja nyt jumahdin tänne. Pohdin, että miksi? Olisko parempaakin tekemistä? Mies töissä ja mulla koti-ilta yksin.
Kommentit (22)
Mulla ei ole muutakaan tekemistä. Ei juuri kavereitakaan ole joiden kanssa tekis jotain.
Ei oo muutakaan tekemistä. Ei kyllä haittaa, kiva katsoa UMK:ta, syödä karkkia ja palstailla :)
Mulla ei ole kavereita. Kaikilla on lapsia. En voi sietää lapsia. Kaikki on pari suhteessa eivätkä anna tarpeeksi painoarvoa ystävyydelle. Vain rumat miehet lähestyy. En halua myöskään viihdyttää ulkkareita tai kotouttaa mamuja. Sinkut on ylipäätään paskaa seuraa, koska valittavat aina kaikesta mitä niillä ei ole tai jauhavat rumista panoistaan. Ylipäätään ihmisillä on tyhmät jutut. Täällä voi ainakin valita mitä juttuja lukee eikä tarvitse tuhlata koko iltaansa älykääpiöiden seurassa.
Koska lapsi nukkuu ja telkkarista ei tuu mitään katsottavaa. Mies pelaa xboxilla.
Jäänyt päälle. Nyt kun ei ole menoja, niin lähes automaattisesti käyn palstalla.
Muistissa kun on se AV:n kulta-aika. Aika, jolloin saimme kirjoittaa läpi yön.
AV oli silloin rohkeaa, röyhkeää ja rajatonta. Uskomattoman viihdyttäviä ketjuja.
Nyt ei ole enää. :(
Tykkään lukea, jos ei ole kirjaa, luen palstaa.
Me oltiin tänään kaupunkireissulla. Kohta lähden käyttämään omaa ja hoitokoiraa ulkona. Kun mies on saanut lapsen nukkumaan (toinen lapsi on viikonloppureissussa), me katsotaan Downton Abbeyta ja mä juon gin & tonicia. Harvoin mä missään lauantai-iltaisin oon :)
Olen syrjäytynyt, mutta myös liian komea olemaan näkyvillä. En halua herättää naisten toiveita komeasta miehestä sillä, että lähden ulos. Pettyvät sitten rankasti, kun sanon, etten osaa tehdä rahaa.
Olen siis eräänlainen unohdettu hyväntekijä. Meitä on varmasti enemmänkin.
Miksi en viettäisi lauantai-iltaani AV:lla? Kas siinäpä kysymys
Oon tuore yh. Lapsen isä tarjoutu kyllä ottaa lapsen luokseen mutta on niin pahasti alkoholisoitunu etten suostu. Joten... kotona ollaan!
Tähän on tultu. Elämän kohokohtia on lauantai-ilta av:lla ja kun siideritölkki napsahtaa auki. Kyllä tästä nyt riemu repee.
Olin tohinalla lähdössä juhliin, mutta ne peruttiin (=tai vain mun kutsu peruttiin?). Ajattelin katsoa jotain sarjaa, mutta koukkasin tätä kautta katsomaan mistä nyt kohkataan :) Ei oikeastaan haittaa koti-ilta. Pirteämpi olo sitten aamulla.
En vietä. Tulin vain äkkiä katsomaan, mistä täällä tällä hetkellä keskustellaan ja muutamaan ketjuun, kuten tähän, saatan vastauksenkin kirjoittaa. Mutta ajattelin heti tämän viestin jälkeen lähteä taas viettämään iltaa jonnekkin muualle ja taidan seuraavan kerran tulla AV:ta katsomaan vasta palstan "nukkumaanmenoajan" jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kavereita. Kaikilla on lapsia. En voi sietää lapsia. Kaikki on pari suhteessa eivätkä anna tarpeeksi painoarvoa ystävyydelle. Vain rumat miehet lähestyy. En halua myöskään viihdyttää ulkkareita tai kotouttaa mamuja. Sinkut on ylipäätään paskaa seuraa, koska valittavat aina kaikesta mitä niillä ei ole tai jauhavat rumista panoistaan. Ylipäätään ihmisillä on tyhmät jutut. Täällä voi ainakin valita mitä juttuja lukee eikä tarvitse tuhlata koko iltaansa älykääpiöiden seurassa.
Olen lapseton ja sinkku. Sinkuista olen samaa mieltä sinun kanssasi.
Ei perheelliset täysin ole niiden lastensa vankeja:) Minun perheellisillä naispuolisilla kavereilla ainakin on aina aikaa viettää minun kanssa, tosin erona sinuun, minusta lapset ovat mukavia. Joskus jopa mukavampia kuin aikuiset.
Sinkuilla on aina hirveä kiire, sitten jotkut valittavat yksinäisyyttä, mutta kenelläkään ei ole ikinä aikaa lähteä mihinkään.
Oon töissä ja vuoro loppuisi 22:ltä. Siihen asti täällä roikkumassa että aika menisi :p
Ei ole ainuttakaan kaveria, jonka kanssa viettäisi aikaa.
Mä olen tällä joka ilta, lauantai ei ole poikkeus. En nykyän käy vihteellä oikeastaan koskaan, siinä mielessä ihan kotihiiri siis. Viikonloput ylipäätään käytän lepäämiseen. Kohta katsotaan leffa tms., sit suihkuun ja nukkumaan.. Huomenna on ohjelmassa kaikenlaista, pitää olla hyvät yöunet alla.