UMK 2016 / Melodifestivalen tänään
Kommentit (1325)
Sandhjasta tuli aika vahvat 90-lukuvibat. Suomessahan tuo aikakausi onkin nyt trendikäs, mutta onko se jo out tuolla isossa maailmassa?
m-ä oon kahden vaiheilla kumpi viisuihin.. Sandja va barbit. Mikael on hyvä kanssa, mutta mä en usko menestykseen ruotsissa.
Toi Sandhja on ihan mahtava! :D
Eiii tekopirteä Saara kohta hetkuttelemassa itseään lavalla.
Olen lähes varma, että Sara Aalto lähetetään Euroviisuihin, vaikka itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että hänen lavakarismansa ja laulutaitonsa perusteella häntä ei sinne kuuluisi laittaa.
Täällä näyttää lähes jokainen käyneen Sibeliusakatemian, kun melkein kaikki esiintyjät ovat heidän mielestään epävireisiä.
Saaran biisi ei ota tuulta alleen. Minusta se toistaa liikaa sitä kertsiä ja lavashow on jotenkin niin kulunut.
Vierailija kirjoitti:
Eiii tekopirteä Saara kohta hetkuttelemassa itseään lavalla.
Katkeroitunut, kun on kauniimpi kuin sinä?
Tää Saara Aalto aiheuttaa kylmiä väreitä, mutta ei hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
VAN TSUU TRII
Peruna suussa laulaa!! :D
Toi Saaran tanssi on jotain järkyttävän kankeaa :-D Esitys olisi paljon parempi ilman sitä.
Saara Aalto ei ole sheivannut alapäätään, kun mustaa vilkkuu asun läpi.
Kamala sanoa, mutta Saara Aalto voisi ottaa mallia Kylie Jenneristä mitä huulten täyteaineiden käyttöön tulee. Tai ainakin lopettaa tummien huulipunien käytön.
Olen soittanut viulua 14- vuotta, ja harrastanut seitsemän vuotta laulua, joten kyllä, kyllä kuulen, ketkä laulavat epävireisesti :D
Mitä asiaa tuo tanssijoiden jatkuva mekon näpläys palvelee? Sain naurukohtauksen kun ne riisuivat sen pois XD.
Mulla tulee aina kylmiä väreitä Saaran laulun alussa, mutta sitten kaikki lässähtää, kun uimapuku ja kummallinen hyppytanssi alkaa. Balladina olisi niin kaunis.
Suomalainen