UMK 2016 / Melodifestivalen tänään
Kommentit (1325)
Siis onko nää Annica ja Kimmo pariskunta??? Ikäeroa varmaan 20 vuotta :D
Onko tää Kimmo Blom se gladiaattorijäbä viime vuoden karsinnoista?
Tällä parivaljakolla oli vireen kanssa paljon ongelmia jo karsinnassa (niinkuin aika monella muullakin...), ja näköjään ongelmat jatkuvat. Mutta kyllä ovat parantaneet karsinnasta.
Kimmo laulaa hyvin mutta Annika jännittää niin että laulu on epävireistä, esitys on muutenkin kirjaimellisesti liian tumma, ei tuosta oikein saa mitään selvää että mitä lavalla tapahtuu.
Annican ja Kimmon duetto on ihana, äänet sopivat hyvin yhteen ja molemmat osaavat oikeasti laulaa. En kuitenkaan usko, että pärjäisi Viisuissa :(
Annica vapisee kuin haavanlehti. Tykkään tän biisin kertosäkeestä.
Annika ja Kimmo aivan kuin ne muutaman vuoden takaiset Azer-voittajat. Eikö tääkin biisi ole jostain Ruotsista? Ei jatkoon.
Peiliin tuijottajat vuorossa. Mä en saa tästä biisitä edelleenkään otetta. Ei tunnetta.
En jostain syystä pidä yhtään tästä Kimmo Blomista. Tää on vaan tällainen mun henk. koht. mielipide, jotenkin tyrkky kaveri
Annika ja Kimmo vetävät hyvin ja biisi hieno, mutta lavaesitys tolkuttoman tylsä ja liian tumma.
Mä en ymmärrä tän biisin hehkutusta, ei jää mieleen vaikka kuinka yrittäisi. Oon seurannut kaikki semit ja kuunnellut Spotifysta, en silti muista miten tämä menee ennen kuin alkaa :-D Hyviä laulajia kyllä kumpainenkin.
Kimmo ja Annica osaavat laulaa livenä, mutta biisi on aika geneerinen. Tusinakamaa viisuissa.
Oho, nämähän onkin hyviä! Tähän mennessä vaikuttavin esitys, vaikkei se paljoa olekaan vaatinut.
Hahahah, Cristal on oikeassa että Roope on ihan Mikki-hiiri. Muahahaaa....
Annica ja Kimmo.... VMP!!!!!! Ei vois ankeempaa kappaletta ja esitystä enää olla. Kummallisia kappaleita jengi on äänestäny finaaliin, hohhoijjaaaa...
Mä taas tykkäsin siitä tummuudesta ja dramaattisuudesta
Rehellisesti: Miten Cristal Snow voi sanoa, että hänen esityksensä meni hyvin? Ihan karsean epävireistä :o
Musta Stella oli hyvä, mutta ei voittaja-ainesta.