UMK 2016 / Melodifestivalen tänään
Kommentit (1325)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan koreografi hikoillut paljon kun on yrittänyt saada köntys-Saaran tanssia edes vähän nolommaksi.
Tästä puuttui sana, piti olla "edes vähän vähemmän noloksi"
Christal Snow ei osaa laulaa. Vaikka on ihan sympaattinen kaveri, se ei riitä.
Monellakohan huntilla Snow äänestää itseään tänään :)
:UMK:ssa Mikael Saari vilahtelee Twitterissä hashtagilla#mieskarkki.
– Joo. En tykkää siitä itse yhtään. Se jotenkin syö pohjaa koko hommalta, että keskitytään tuommoiseen, hän puuskahtaa.
Mutta se on niin euroviisua.
– Niinhän se on."
Samaa mieltä. Mikko Silvennoisen Mikaeliin liittämä termi on todella blah. Mikael on lahjakas muusikko ja kappale on aivan upea, mutta niiden sijasta ulkonäkö nostetaan hänen ykkösjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikael Saari on toden totta taitava laulaja ja lauluntekijä mutta Euroviisuihin tällä biisillä - ei, ei ja ei. Ei vaan toimi. Melankolinen, teatraalinen kärsimysnäytelmä ei kuulu Viisuihin eikä tule siellä bileporukassa pärjäämäänkään. Mun äänet menee kyllä ehdottomasti Sandhjalle.
Täysin samaa mieltä, en halua toista kertaa Paradise Oskarin kaltaista biisiä.
Ihan tosissasiko vertaat On It Goes -kappaletta yksinkertaiseen diiba daaba -maailmanparannusrallatukseen? :D
Saara aalto näytti bambilta pitkine koipineen. Kattokaapa vaikka. Bambit on ihan kivoja.
Apua mua jännittää! Toivon niin että Mikael voittaa ja aion itsekin häntä äänestää, mutta pelottaa että Saara vie voiton.
Mikael Saaren biisi on paskaa tyhjänpäiväistä paatosta. Ei jaksa kuunnella, eikä herätä mitään tunteita. "NYYH NYYH NYYH OLEN NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN SURUISSANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII"
Ehkä lehdistökin on taktikoinut ja nostanut Saaran ennakkosuosikiksi, jotta katsojat pitäisivät hänen voittoaan varmana eivätkä jaksaisi äänestää... Kjehkjeh :-D
Jengi on täällä vouhottanut sivukaupalla Saaran ulkonäöstä ja heti kun Mikaelia kutsutaan twitterissä ja Silvennoisen puheessa mieskarkiksi, niin se ulkonäön perusteella arvostelu on tosi blah.
Toivottavasti kuka tahansa muu kuin Mikael voittaa. Se oli mun lemppari, mut tän keskustelun jälkeen toivon kenen tahansa muun voittoa.
"Aviomies kannustaa Einiä", "Einin lapset kannustavat kotona", "Saara Aalto: Kultaa tultiin hakemaan!", "Umk-kilpailija Einin rankka elämä", "Saara Aalto ja Meri-rakas muuttopuuhissa finaalipäivänä", "Edustaako Saara Suomea Euroviisuissa? Tänään se ratkeaa!", "Cristal Snow avautuu traagisesti päättyneestä rakkaudestaan", "Euroviisusuosikki Cristal Snow otti pankkilainaa musiikkivideota varten - Uraan pitää sijoittaa", "Saara Aalto ja Meri-rakas ostivat asunnon!"
Tuntuu, että lehdistön umk-otsikot käsittelee eniten Einiä, Saaraa ja Cristalia.
Cristalin biisi on silti tosi mieleen jäävä ja semmonen kiva. Kyl se nyt ihan tarpeeks osaa laulaa ja biisin sanat ovat monia koskettavat ihan heterosuhteessakin.
Sandjakin on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
"Aviomies kannustaa Einiä", "Einin lapset kannustavat kotona", "Saara Aalto: Kultaa tultiin hakemaan!", "Umk-kilpailija Einin rankka elämä", "Saara Aalto ja Meri-rakas muuttopuuhissa finaalipäivänä", "Edustaako Saara Suomea Euroviisuissa? Tänään se ratkeaa!", "Cristal Snow avautuu traagisesti päättyneestä rakkaudestaan", "Euroviisusuosikki Cristal Snow otti pankkilainaa musiikkivideota varten - Uraan pitää sijoittaa", "Saara Aalto ja Meri-rakas ostivat asunnon!"
Tuntuu, että lehdistön umk-otsikot käsittelee eniten Einiä, Saaraa ja Cristalia.
Toki koska tyypit on "julkkiksia" jo ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Cristalin biisi on silti tosi mieleen jäävä ja semmonen kiva. Kyl se nyt ihan tarpeeks osaa laulaa ja biisin sanat ovat monia koskettavat ihan heterosuhteessakin.
Sandjakin on hyvä!
Laulutaito onneton. Olis edes yrittänyt petrata esiintymiseen, mut kun sekin oli tosi vaisu ja ponneton. Biisissä ois potkua kyllä.
no toivottavasti ei ainakaan mikään BBQ-barbit pääse sinne. On niin last season toi punk kuiteski.l
Vierailija kirjoitti:
Jengi on täällä vouhottanut sivukaupalla Saaran ulkonäöstä ja heti kun Mikaelia kutsutaan twitterissä ja Silvennoisen puheessa mieskarkiksi, niin se ulkonäön perusteella arvostelu on tosi blah.
Toivottavasti kuka tahansa muu kuin Mikael voittaa. Se oli mun lemppari, mut tän keskustelun jälkeen toivon kenen tahansa muun voittoa.
Minä en ole arvostellut Saaran tai kenenkään muunkaan kisaajan ulkonäköä, pidän sellaista aika alhaisena käytöksenä. Itse asiassa Saara on suosikkilistallani jopa kolmas, vaikka Mikael onkin ykkössuosikkini. Ulkonäköön keskittyminen (oli se sitten kritiikkiä tai kehumista) vie pohjaa itse esitykseltä ja onhan se vähäm ammattimuusikon aliarvioimistakin. Ikävää, että annat muiden ihmisten vaikuttaa lempparisi valintaan. Mukavaa UMK-iltaa silti sinullekin! :)
Vierailija kirjoitti:
no toivottavasti ei ainakaan mikään BBQ-barbit pääse sinne. On niin last season toi punk kuiteski.l
Eipä tuo musiikki kyllä punkia ole 😂
Saaran esitys on sekava, koska siinä on liikaa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikael Saari on toden totta taitava laulaja ja lauluntekijä mutta Euroviisuihin tällä biisillä - ei, ei ja ei. Ei vaan toimi. Melankolinen, teatraalinen kärsimysnäytelmä ei kuulu Viisuihin eikä tule siellä bileporukassa pärjäämäänkään. Mun äänet menee kyllä ehdottomasti Sandhjalle.
Mutta kun monen palstamamman mielestä Mikael on niin ihana ja söpö. Sehän riittää heidän mielestä, laulusta viis.