Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SNL melkoisen h*nurista

En nauranut
06.02.2016 |

Kun väkisin tuotetetaan, niin sen kyllä huomaa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäämpää huumoria kaipailisin Suomen televisioon. Olen niin kyllästynyt siihen, että kuvitellaan että suomalaisia jaksaa naurattaa ne ainaiset kikkeli- ja kakkajutut. Suomesta puuttuu vallan sellaiset nopeat ja nokkelat näyttelijät...inhosin jo Putouksessa sitä miten huonosti AMMATTINÄYTTELIJÄT improvisoivat!

Mutta makunsa kullakin. Itseeni kolahtaa musta huumori ja sellainen näppärä sananvaihto kuten esim. Frasierissa. :)

Itse kaipaisin rohkeampaa huumoria, nyt kaikki on liian tylsää ja poliittisesti korrektia. Ja jos ei sitä haluta tehdä pitäisi olla lahjakkaampia näyttelijöitä, oikeasti hauskoja ihmisiä, nythän kaikki näyttelijät ja ties ketkä luulee olevansa hauskoja. 

No olen kanssasi samaa mieltä tässä myös. Itse tykkään esim. kovasti Ricky Gervaisin jutuista, mutta Suomessa ei taatusti ole ketään joka voisi heittää samanlaista läppää. Eli kyllä, rohkeampaa ja myös älykkäämpää. Koska eivät nämä rohkeat jutut aukea jos niiden takana ei ole jotain mihin viitataan.

Minusta mennään siinä metsään että pyritään miellyttämään kaikkia ja varotaan loukkaamasta ketään, syntyy lopputulos joka ei naurata ketään. 

Totta, samoilla linjoilla kanssasi tässäkin. Olen jonkin verran nähnyt Amerikan Roasteja ja nauroin vedet silmissä Joan Riversin jaksoa. :'D Aika rohkeaa juttua (no se nyt on tietty formaatin ideakin..) varsinkin suomalaiseen makuun. Itse tykkään, mutta toisaalta osaan nauraa itselleni joten ehkä se heijastuu huumorintajuunkin.

Olisi vaikea nähdä jotain Riku Niemistä, Krista Kososta tai Aku Hirviniemeä tai muita "tähtiä" nauramassa itselleen.

Käsikirjoittajat voisivatkin tehdä jonkin sketsin liittyen siihen miten p*ska tuo SNL on.

Itse olen niitä ihmisiä jotka osaa nauraa myös itselleen, enkä pienestä hätkähdä. Elämme sellaisessa loukkaantumiskulttuurissa nykyään, että se pikku hiljaa näivettää ilon ja huumorin. Kaikista surkeinta tässä kulttuurissa on myös se, että se tappaa myös luovuuden monilla aloilla ei vaan huumorista.

Vierailija
62/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa voi liikaa syyttää näyttelijöitä, ongelmana on mielestäni eniten yksinkertaisesti se, että sketsit ovat vain järkyttävän huonosti kirjoitettuja ja selkeästi väsähtäneen ja luovuutensa lähteen loppuunkuluttaneen porukan laatimia. En itse edes hymyillyt yhdellekkään niistä. Puuttui täysin nokkeluus ja oivaltavuus, samoin terävä ironia jota parodiaan tarvittaisi. Energiasta puhumattakaan, kaikki tuntuivat olevan jotenkin todella flegmaattisia. Komediassa puolet tulee "deliverystä" eli siitä miten esität vitsisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uskomme, että uusi esityspaikka toimii ohjelman kannalta parhaalla mahdollisella tavalla ja se saa sitä kautta uusia katsojia, kertoo MTV:n sisältöjohtaja Marko Karvo."

Eipä tuo kauhean suunnitellulta kyllä vaikuta. Alunperin maikkarilla oli ajatus esittää Selviytyjien 29. kausi heti tämän 28.kauden perään (tämä tieto löytyy vielä esim. telkun ohjelmatiedoista), mutta surkeat katsojaluvut taisi muuttaa suunnitelmia.

Eli la-illan primetime ei sisältöjohtajan mielestä olekaan paras mahdollinen? WTF? Nyt sitten on vissiin tiedossa niitä hirviniemen navanalusvitseja ja sanamuunnoksia, kun lapset on nukkumassa..

Aku itsehän tän muotoili jo jossain haastattelussa niin että "voi tehdä rohkeampia juttuja." Eli vissiin jälleen niitä hillittömiä kurveja ja ruskapunkkua luvassa...

Vierailija
64/65 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että sinänsä simppelillä idealla ja muutamalla käsikirjoittajalla esim hyvät ja huonot uutiset oli monesti todella hauska.

Paljon hauskempi kuin tämä.

Vierailija
65/65 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin ohjelmussa pyörinyt jo vuosia tämä Hirviniemi-lahtinen- heikkilä-nieminen etc näyttelijä- käsikirjoittaja sakki. Luokatonta paskaa. Eikö sieltä teatterikorkeasta valmistu enää ketään! Noita ei ikinä ole voinut sietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän