SNL melkoisen h*nurista
Kun väkisin tuotetetaan, niin sen kyllä huomaa.
Kommentit (65)
Ei tuossa voi liikaa syyttää näyttelijöitä, ongelmana on mielestäni eniten yksinkertaisesti se, että sketsit ovat vain järkyttävän huonosti kirjoitettuja ja selkeästi väsähtäneen ja luovuutensa lähteen loppuunkuluttaneen porukan laatimia. En itse edes hymyillyt yhdellekkään niistä. Puuttui täysin nokkeluus ja oivaltavuus, samoin terävä ironia jota parodiaan tarvittaisi. Energiasta puhumattakaan, kaikki tuntuivat olevan jotenkin todella flegmaattisia. Komediassa puolet tulee "deliverystä" eli siitä miten esität vitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uskomme, että uusi esityspaikka toimii ohjelman kannalta parhaalla mahdollisella tavalla ja se saa sitä kautta uusia katsojia, kertoo MTV:n sisältöjohtaja Marko Karvo."
Eipä tuo kauhean suunnitellulta kyllä vaikuta. Alunperin maikkarilla oli ajatus esittää Selviytyjien 29. kausi heti tämän 28.kauden perään (tämä tieto löytyy vielä esim. telkun ohjelmatiedoista), mutta surkeat katsojaluvut taisi muuttaa suunnitelmia.
Eli la-illan primetime ei sisältöjohtajan mielestä olekaan paras mahdollinen? WTF? Nyt sitten on vissiin tiedossa niitä hirviniemen navanalusvitseja ja sanamuunnoksia, kun lapset on nukkumassa..
Aku itsehän tän muotoili jo jossain haastattelussa niin että "voi tehdä rohkeampia juttuja." Eli vissiin jälleen niitä hillittömiä kurveja ja ruskapunkkua luvassa...
Jännä, että sinänsä simppelillä idealla ja muutamalla käsikirjoittajalla esim hyvät ja huonot uutiset oli monesti todella hauska.
Paljon hauskempi kuin tämä.
Maikkarin ohjelmussa pyörinyt jo vuosia tämä Hirviniemi-lahtinen- heikkilä-nieminen etc näyttelijä- käsikirjoittaja sakki. Luokatonta paskaa. Eikö sieltä teatterikorkeasta valmistu enää ketään! Noita ei ikinä ole voinut sietää.
Itse olen niitä ihmisiä jotka osaa nauraa myös itselleen, enkä pienestä hätkähdä. Elämme sellaisessa loukkaantumiskulttuurissa nykyään, että se pikku hiljaa näivettää ilon ja huumorin. Kaikista surkeinta tässä kulttuurissa on myös se, että se tappaa myös luovuuden monilla aloilla ei vaan huumorista.