Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SNL melkoisen h*nurista

En nauranut
06.02.2016 |

Kun väkisin tuotetetaan, niin sen kyllä huomaa.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijät tekee hommansa näyttelemällä ja siihen päälle käsikirjoittajien armeija joilta tulee ideat ja materiaali. Mutta nyt vaan palkattiin näyttelijät.

Jep, joku tekijöistä sanoikin että tämä on käsikirjoittajien taidetta. Mutta kun niitä on vain neljä, niin tarpeeksi huikeaa taidetta lienee vaikea tehdä kun kaikki on pakko kyhätä viikossa toisin kuin vaikka kokonaista sarjaa tehdessä. Lisää kirjoittajia siis kehiin.

Vierailija
22/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mun mielestä huono ollut, ei nyt parastakaan viihdettä, mutta ok. Osalle hirnahtelin osalle en.

Käsikirjoittajinahan on siis Pirjo Heikkilä, Niina Lahtinen, Andre Wickström näin pari mainitakseni.. ei huonoimmasta päästä, mutta olisko ne parhaat sketsit sitten käytetty omiin juttuihin? Tietty eri tyyppisiä tekevät omilla tahoillaan, silti...

Niin en tiiä. Standuppihan on toisaalta tosi erilaista komiikkaa kuin tällainen näytelty huumori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreistä saisi väännettyä vaikka mitä ihan sillä tulokulmalla, miten porukka on käytännön elämästä vieraantunut. Tehkää juttua Haaviston savuttavista kuplafolkkareista, Hautalan harmaista remppaporukoista, liikennepolitiikasta, ruuhkamaksuista joita peritään 24/7, kaupunkibulevardeista jotka tukkivat kaiken liikkumisen, kettutytöistä, jotka päästävät minkkejä luontoon ja viis veisaavat tuotanto- ja lemmikkieläimien rääkkäämisestä, miten cityvihreä kohtaa linkolamaisen elämäntavan, liikkuu metsässä, kalastaa, harrastaa uusiutuvia energianlähteitä, vastustaa ydinvoimaa ja puolustaa henkeen ja vereen hiilenpolttoa.  Nyt sitten vain lähinnä  Tola väänteli naamaansa ja potaatteja ihmeteltiin. 

Totta. Hahmot olivat ok, mutta itse sketsiin ei sitten oltukaan jaksettu panostaa yhtään.

Esim. down-sketsissä taas idea oli ihan lupaava, ja odotin koko ajan, että kohta se muuttuu hauskaksi, mutta toteutus oli surkea ja lopputulos oli vaivaannuttavan venytetty sketsi ilman kunnon kliimaksia.

Vierailija
24/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on vaan niin, että SNL yksi isoimmista viehätyksistä on vieraat. Pikkusen eri juttu jos on joka viikko maailmanluokan tähtiä kun jotain Chisuja ja sitä seuraavan vieraan nimeä en edes muista.

Vierailija
25/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ne vaihtaa ovelasti esitysajan myöhemmäksi. Silläkö se sitten paremmaksi muuttuu? Ehkä ne laskee sen varaan, että katsojat on silloin enemmän kännissä ja paska uppoaa paremmin.

Sitten kun Mikko Leppilampi ja Roope mikäseon putkahtaa SNL:ään, menen kiskoille makaamaan ja odottamaan junaa.

Otatpa sä lauantai-illan viihteen tosissas.

Totta kai otan, kun vuosikausiin ei ole tullut viikonloppuisin mitään muuta katsottavaa kuin Hercule Poirot. Minkä takia silloin, kun olisi aikaa katsoa, kanavat tekee parhaansa karkottaakseen yleisön? 

Siinä tapauksessa hyppää tähän aikaan. Sä itse voit valita katsottavasi. Maailma on pullollaan tv-kanavia, ohjelmia, leffoja, yms tuotettua hömppää ja sä päätät rääkätä itseäsi vuosikausia kotimaisilla antimilla?

Vau! Johan oot hö-lö-mö!

Vierailija
26/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäämpää huumoria kaipailisin Suomen televisioon. Olen niin kyllästynyt siihen, että kuvitellaan että suomalaisia jaksaa naurattaa ne ainaiset kikkeli- ja kakkajutut. Suomesta puuttuu vallan sellaiset nopeat ja nokkelat näyttelijät...inhosin jo Putouksessa sitä miten huonosti AMMATTINÄYTTELIJÄT improvisoivat!

Mutta makunsa kullakin. Itseeni kolahtaa musta huumori ja sellainen näppärä sananvaihto kuten esim. Frasierissa. :)

Vierailija
27/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäämpää huumoria kaipailisin Suomen televisioon. Olen niin kyllästynyt siihen, että kuvitellaan että suomalaisia jaksaa naurattaa ne ainaiset kikkeli- ja kakkajutut. Suomesta puuttuu vallan sellaiset nopeat ja nokkelat näyttelijät...inhosin jo Putouksessa sitä miten huonosti AMMATTINÄYTTELIJÄT improvisoivat!

Mutta makunsa kullakin. Itseeni kolahtaa musta huumori ja sellainen näppärä sananvaihto kuten esim. Frasierissa. :)

Itse kaipaisin rohkeampaa huumoria, nyt kaikki on liian tylsää ja poliittisesti korrektia. Ja jos ei sitä haluta tehdä pitäisi olla lahjakkaampia näyttelijöitä, oikeasti hauskoja ihmisiä, nythän kaikki näyttelijät ja ties ketkä luulee olevansa hauskoja. 

Vierailija
28/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kaipaisin rohkeampaa huumoria, nyt kaikki on liian tylsää ja poliittisesti korrektia. Ja jos ei sitä haluta tehdä pitäisi olla lahjakkaampia näyttelijöitä, oikeasti hauskoja ihmisiä, nythän kaikki näyttelijät ja ties ketkä luulee olevansa hauskoja. 

No olen kanssasi samaa mieltä tässä myös. Itse tykkään esim. kovasti Ricky Gervaisin jutuista, mutta Suomessa ei taatusti ole ketään joka voisi heittää samanlaista läppää. Eli kyllä, rohkeampaa ja myös älykkäämpää. Koska eivät nämä rohkeat jutut aukea jos niiden takana ei ole jotain mihin viitataan.

Vierailija
29/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen kanssasi samaa mieltä tässä myös. Itse tykkään esim. kovasti Ricky Gervaisin jutuista, mutta Suomessa ei taatusti ole ketään joka voisi heittää samanlaista läppää. Eli kyllä, rohkeampaa ja myös älykkäämpää. Koska eivät nämä rohkeat jutut aukea jos niiden takana ei ole jotain mihin viitataan.

Minusta mennään siinä metsään että pyritään miellyttämään kaikkia ja varotaan loukkaamasta ketään, syntyy lopputulos joka ei naurata ketään. 

Vierailija
30/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ne vaihtaa ovelasti esitysajan myöhemmäksi. Silläkö se sitten paremmaksi muuttuu? Ehkä ne laskee sen varaan, että katsojat on silloin enemmän kännissä ja paska uppoaa paremmin.

Se muutos on sovittu ohjelmakartan teko vaiheessa jo, ei surkeesta suosiosta johtuen. Selviytyjissä oli viimeksi finaalijakso, joten tervetuloa PopNRoll ja 1001 Rikun uusinnat ja SNL ysiin.

No niin vissiin. Jos olis menestynyt tuolla ohjelmapaikalla ja lyönyt vaikka nelosen haluatko miljonääriksikin katsojaluvuissa, niin ei taatusti olisi muuttunut paikka mihinkään. Maikkarin oli myönnettävä tappio.

Vierailija
31/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskomme, että uusi esityspaikka toimii ohjelman kannalta parhaalla mahdollisella tavalla ja se saa sitä kautta uusia katsojia, kertoo MTV:n sisältöjohtaja Marko Karvo."

Eipä tuo kauhean suunnitellulta kyllä vaikuta. Alunperin maikkarilla oli ajatus esittää Selviytyjien 29. kausi heti tämän 28.kauden perään (tämä tieto löytyy vielä esim. telkun ohjelmatiedoista), mutta surkeat katsojaluvut taisi muuttaa suunnitelmia.

Vierailija
32/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että lauantai-illan prime time aikaan tuleva ohjelma häviää Emmentaalille katsojaluvuissa. Oiskohan nää Putous-urpot nähty jo Maikkari, oiskohan?

Vierailija
33/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä pärjääkö tuolla uudellakaan ohjelmapaikalla... Yleltä tulee samaan aikaan YleLeaks ja Uutisvuoto, joilla katsojaluvut on Maikkarin suosituimpien ohjelmien (Päivän Sää ja Salatut Elämät) luokkaa. Neloselta ja Subilta tulee puolestaan leffoja tuohon aikaan.

Vierailija
34/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota voi tehdä korkeintaan kuin yhden kauden ku Suomesta loppuu näyttelijät. Ei jotain Kosostakaan tuolla viidettä kertaa jaksa kattoa. 

USAn SNL toimii ikäänkuin sillä periaatteella, että niillä on laaja näyttelijä- ja kirjoituskaarti, jolloin aloittelevat ja tuntemattomat lahjakkuudet saavat mahdollisuuden. Täällä samat vanhat pierut joka ainoassa ohjelmassa, ja uudet naamat tulee ehkä 5 vuoden päästä. Eikös vuosittain pitäisi ainakin joku 20-30 näyttelijää valmistua? Missä ne kaikki on?

Vierailija
35/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuota voi tehdä korkeintaan kuin yhden kauden ku Suomesta loppuu näyttelijät. Ei jotain Kosostakaan tuolla viidettä kertaa jaksa kattoa. 

USAn SNL toimii ikäänkuin sillä periaatteella, että niillä on laaja näyttelijä- ja kirjoituskaarti, jolloin aloittelevat ja tuntemattomat lahjakkuudet saavat mahdollisuuden. Täällä samat vanhat pierut joka ainoassa ohjelmassa, ja uudet naamat tulee ehkä 5 vuoden päästä. Eikös vuosittain pitäisi ainakin joku 20-30 näyttelijää valmistua? Missä ne kaikki on?

Niinpä. Vois olla joku TEAKin loppukoe tämä SNL, jonne koko vuosikurssi tulis tekemään kaikki jotain.

Vierailija
36/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se esitysaika ole ongelma vaan se että ohjelma on huono. Ja miten se voisikaan olla, kun tuotahan on esitetty tähän asti viikon parhaaseen  katseluaikaan.

Vierailija
37/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Vois olla joku TEAKin loppukoe tämä SNL, jonne koko vuosikurssi tulis tekemään kaikki jotain.

Mä oon miettiny, että kuinka p*skoja ne muut hakijat on sinä vuonna olleet kun sinne on otettu Hirviniemi?

Vierailija
38/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän ne mainoksetkin jo antoi osviittaa siitä että kummoista ei ole luvassa. Eikä ollutkaan.

Mikä sen kainalokarvakamman idea oli? Pitikö sen naurattaa?

Vierailija
39/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetteko ketään joka oikeasti tykkäisi tästä sarjasta?

Se kohtaus viime viikolla kun Lamberg / Vatanen oli töissä kahvilassa ja Hirviniemi asiakas oli hauska !

Lamberg / Vatanen  oli mainioita  erään vähemmistön edustajina

Vierailija
40/65 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Uskomme, että uusi esityspaikka toimii ohjelman kannalta parhaalla mahdollisella tavalla ja se saa sitä kautta uusia katsojia, kertoo MTV:n sisältöjohtaja Marko Karvo."

Eipä tuo kauhean suunnitellulta kyllä vaikuta. Alunperin maikkarilla oli ajatus esittää Selviytyjien 29. kausi heti tämän 28.kauden perään (tämä tieto löytyy vielä esim. telkun ohjelmatiedoista), mutta surkeat katsojaluvut taisi muuttaa suunnitelmia.

Vitun SNL, halusin katsoa Selviytyjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan